bartek6622 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Witam, przymierzam się pomału do serwisu mojej C. Planuję wymienić wszystkie oleje, filtry oraz rozrząd, a w związku z nadchodzącą zimą postanowiłem zadbać o szybki. Przy okazji mam zamiar zainstalować nowy komplet hamulców. Jak oceniacie mój wybór? W skrócie: Filtry: Filtron Olej: Motul Klocki: ABE Tarcze: Przód-Delphi Tył-ABE Rozrząd: SKF Wycieraczki: TRICKO, BOSH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Filtr oleju kupilbym innej firmy niz filtron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Części, jak części, każdy kupuje co uważa za stosowne. A cena optymalna. Pamiętam, że gdy zaraz po zakupie odstawiłem Idea do ASO to za podobną wymianę płynów, pasków ,filtrów i niektórych innych elementów zapłaciłem ponad 2000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Witam, > przymierzam się pomału do serwisu mojej C. Planuję wymienić wszystkie oleje, filtry oraz rozrząd, a > w związku z nadchodzącą zimą postanowiłem zadbać o szybki. Przy okazji mam zamiar zainstalować > nowy komplet hamulców. Jak oceniacie mój wybór? > W skrócie: > Filtry: Filtron > Olej: Motul > Klocki: ABE > Tarcze: Przód-Delphi Tył-ABE > Rozrząd: SKF > Wycieraczki: TRICKO, BOSH Filtry trochę drogie jak na Filtron ja taniej kupowałem Manna. Olej też dosyć drogi, Amsoil wychodzi taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Jeszcze co do klocków i tarcz to za niewiele więcej można mieć zestaw tarcze Brembo i klocki Ferodo Premier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Jeszcze co do klocków i tarcz to za niewiele więcej można mieć zestaw tarcze Brembo i klocki Ferodo > Premier. U mnie kilku znajomych mialo problem z filtrem oleju, mianowicie komunikat o niskim cisnieniu oleju, po zmianie filtra, problem nie powrocil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 ojel XClean a nie Xcess powinien byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > ojel XClean a nie Xcess powinien byc? xClean z DPF xCess bez DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > ojel XClean a nie Xcess powinien byc? Ja wlewalem Xcess, a potem Millersa wlałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > xClean z DPF > xCess bez DPF no właśnie, a kolega jaką ma> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > no właśnie, a kolega jaką ma Pełna Ekologia. DPF na pokładzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Pełna Ekologia. DPF na pokładzie. no to olej Xcess potrzebujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > no to olej Xcess potrzebujesz Nie X-Cess tylko X-Clean, a najlepiej coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrabit Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Witam, > przymierzam się pomału do serwisu mojej C. Planuję wymienić wszystkie oleje, filtry oraz rozrząd, a > w związku z nadchodzącą zimą postanowiłem zadbać o szybki. Przy okazji mam zamiar zainstalować > nowy komplet hamulców. Jak oceniacie mój wybór? > W skrócie: > Filtry: Filtron > Olej: Motul > Klocki: ABE > Tarcze: Przód-Delphi Tył-ABE > Rozrząd: SKF > Wycieraczki: TRICKO, BOSH Osobiście wybrałbym coś innego. A ceny wydają mi sie wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Osobiście wybrałbym coś innego. A ceny wydają mi sie wysokie. Też mi się wydaje, że intrecars to jedna z najdroższych hurtowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 To wszystko można kupić zapewne ~20% taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Nie X-Cess tylko X-Clean, a najlepiej coś innego. kurde wiecznie sie myle, do GP inny a do Cromy inny sory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > kurde wiecznie sie myle, do GP inny a do Cromy inny sory Przestań już lać tego Motula, bo turbiny już ledwo zipią w twoich autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Przestań już lać tego Motula, bo turbiny już ledwo zipią w twoich autach. To który jest najlepszy dla turbin...? Mam wrażenie, że wszystkie lepsze oleje powodują, że turbiny puszczają więcej oleju... NA Selenii jakby mniej... Tak miałem w 115 JTD w Stilo i po Cromie wyjdzie chyba to samo... Miałem zalanego w Cromie LIQUI MOLY, teraz mam AMSoil i poważnie się zastanawiam nad powrotem do Selenii.... (wszystkie 5W40) A jak to jest u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Ja do fiatów leję selenię i nigdy nie było problemu , w przyszłym roku może sprawdzę amsoila , koledzy w bmw twierdzą ,że kultura pracy na amsoilu vs poprzednie castrole czy mobile to niebo a ziemia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Ja do fiatów leję selenię i nigdy nie było problemu , w przyszłym roku może sprawdzę amsoila , > koledzy w bmw twierdzą ,że kultura pracy na amsoilu vs poprzednie castrole czy mobile to niebo > a ziemia nie chodzi mi o kulturę pracy, bo ta na AMSoil jest bardzo dobra... bardziej chodzi mi o ubywanie oleju przez Turbinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > To który jest najlepszy dla turbin...? > Mam wrażenie, że wszystkie lepsze oleje powodują, że turbiny puszczają więcej oleju... NA Selenii > jakby mniej... Tak miałem w 115 JTD w Stilo i po Cromie wyjdzie chyba to samo... Miałem > zalanego w Cromie LIQUI MOLY, teraz mam AMSoil i poważnie się zastanawiam nad powrotem do > Selenii.... (wszystkie 5W40) > A jak to jest u Was? Selenia to bardzo dobry olej - mają do dyspozycji technologie największego koncernu olejowego na świecie. Oczywiście zapraszam na zakupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > nie chodzi mi o kulturę pracy, bo ta na AMSoil jest bardzo dobra... bardziej chodzi mi o ubywanie > oleju przez Turbinę Napraw turbinę i po problemie (lol) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Przestań już lać tego Motula, bo turbiny już ledwo zipią w twoich autach. miedzy wymianami oleju nie bierze, auto ma 94k km i turbo nie gwiżdże. Wiesz o czymś więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 a może ktoś ma teorie czemu to takie rude się zrobiło? ============ Wkleiłem obrazek Na przyszłość proszę pamiętać o regulaminowej wielkości <= 900pix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > miedzy wymianami oleju nie bierze, auto ma 94k km i turbo nie gwiżdże. Wiesz o czymś więcej? Żartowałem sobie kolego, każdy leje co lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 dzięki za wklejenie , zaraz sprawdzę ile max bajtów to będzie te 900 pixeli i będę uważał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Pewnie jechałeś w jakimś terenie i stąd taki syf pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Pewnie jechałeś w jakimś terenie i stąd taki syf pod maską w sumie nie jechałem po terenie, trasa Praga- Wrocek - Koszalin , tylko ,że po deszczu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Pewnie jechałeś w jakimś terenie i stąd taki syf pod maską Też mi to wygląda na jakieś zanieczyszczenia z drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Żartowałem sobie kolego, każdy leje co lubi. już myślałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.