golobek Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Witam, Mam pytanko mam okazję kupić V50 z 2005 r. auto jest z pewnych rąk, nie bite itp. ale ma przebieg 275 tys. czy to dużo jak na ten samochód, właściciel sprowadza maszyny rolnicze i na tłukł te kilometry na trasach do NL. Autem pojeździłem i prowadzi się świetnie, wymieniał rozrząd na 220 tys. i mówił że teraz trzeba co 60 tys. więc jak go kupię mam plan zrobić wszystkie filtry olej i cały rozrząd i tu drugie pytanko lokalni mechanicy za całość (części + robota) wołają ok 1300-1400 zł czy to norma czy chcą mnie oskubać ? ps. na co zwrócić uwagę przy kupnie. V50 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Witam, > Mam pytanko mam okazję kupić V50 z 2005 r. auto jest z pewnych rąk, nie bite itp. ale ma przebieg > 275 tys. czy to dużo jak na ten samochód, właściciel sprowadza maszyny rolnicze i na tłukł te > kilometry na trasach do NL. Moje z tego rocznika dochodzi do 200kkm więc jak pasi do brać silnik fajny i oszczędny i pewnie bez dpf ? Jak co to podaj vin sprawdzimy żeby nie było to co u wchpikus > Autem pojeździłem i prowadzi się świetnie, wymieniał rozrząd na 220 tys. i mówił że teraz trzeba co > 60 tys. więc jak go kupię mam plan zrobić wszystkie filtry olej i cały rozrząd i tu drugie > pytanko lokalni mechanicy za całość (części + robota) wołają ok 1300-1400 zł czy to norma czy > chcą mnie oskubać ? Jak za całość to w normie ! Posprawdzaj tarcze hamulców > ps. na co zwrócić uwagę przy kupnie. > V50 2005 To co w każdym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golobek Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Moje z tego rocznika dochodzi do 200kkm więc jak pasi do brać silnik fajny i oszczędny i pewnie > bez dpf ? > Jak co to podaj vin sprawdzimy żeby nie było to co u wchpikus > Jak za całość to w normie ! > Posprawdzaj tarcze hamulców > To co w każdym aucie auto bardzo fajne przeraża mnie tylko przebieg, tarcze i klocki wymieniał w zeszłym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > auto bardzo fajne przeraża mnie tylko przebieg, tarcze i klocki wymieniał w zeszłym roku Posprawdzaj czy czasem wtryski nie ciekną ,podnieś tą plastikowa osłonę tam masz cztery gniazda z wtryskiwaczami A tak poza tym to silniki są trwałe jak się o nie dba i na czas serwisuje ,pamiętaj ze to CR i potrzebuje dobrego i pewnego paliwa 8 znak w VIN-e to norma EURO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Jak się pospieszysz z zakupem to zdaje się, że do końca października jest promocja na rozrząd w ASO za 900zł. W tym silniku wymienia się go co 240kkm lub co 10 lat, nie mam pojęcia czemu Ci powiedział, aby wymienić po 60kkm, może miał zamiar go szybko sprzedać i kupił byle jakie części Sprawdź koniecznie czy auto ma filtr cząstek stałych - wedle książki serwisowej wymienia się go co 100kkm... potrafi narobić wiele kłopotu. To jest silnik ciasno pasowany lubiący oleje niskotarciowe i niskolepkościowe A1/B1, a najlepiej A5/B5. Zorientuj się jak ze sprzęgłem i dwumasą, bo jeśli jest do wymiany, będzie to koszt około 3tys pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golobek Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > Jak się pospieszysz z zakupem to zdaje się, że do końca października jest promocja na rozrząd w ASO > za 900zł. W tym silniku wymienia się go co 240kkm lub co 10 lat, nie mam pojęcia czemu Ci > powiedział, aby wymienić po 60kkm, może miał zamiar go szybko sprzedać i kupił byle jakie > części > Sprawdź koniecznie czy auto ma filtr cząstek stałych - wedle książki serwisowej wymienia się go co > 100kkm... potrafi narobić wiele kłopotu. > To jest silnik ciasno pasowany lubiący oleje niskotarciowe i niskolepkościowe A1/B1, a najlepiej > A5/B5. > Zorientuj się jak ze sprzęgłem i dwumasą, bo jeśli jest do wymiany, będzie to koszt około 3tys pln. filtra cząstek stałych nie ma, u mnie w serwisie proponowali 5w30 jak sprawdzić sprzęgło, jak jechałem wydawał się ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Sprawdź czy nie ma terkotania na półsprzęgle, czy nie ma szarpania przy ruszaniu na półsprzęgle czy przy dodawaniu mocniejszym dodawaniu gazu na wysokich biegach nie ślizga się sprzęgło (obroty szybko rosną a auto nie przyspiesza) W sumie nawet jeśli do wymiany to tragedii nie ma. Część eksploatacyjna, ale w razie jakby coś niedomagało to można potargować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golobek Napisano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2013 auto już zakupiłem, myślę że sprzęgło jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 > auto już zakupiłem, myślę że sprzęgło jest ok No to teraz fotki w wiadomym watku i ołosiować lepą kącikową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Graty, nastepne v50 bedzie w gronie:) A na nadal czekam na serduszko:) buuu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.