Skocz do zawartości

Volvo V50


golobek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanko mam okazję kupić V50 z 2005 r. auto jest z pewnych rąk, nie bite itp. ale ma przebieg 275 tys. czy to dużo jak na ten samochód, właściciel sprowadza maszyny rolnicze i na tłukł te kilometry na trasach do NL.

Autem pojeździłem i prowadzi się świetnie, wymieniał rozrząd na 220 tys. i mówił że teraz trzeba co 60 tys. więc jak go kupię mam plan zrobić wszystkie filtry olej i cały rozrząd i tu drugie pytanko lokalni mechanicy za całość (części + robota) wołają ok 1300-1400 zł czy to norma czy chcą mnie oskubać ?

ps. na co zwrócić uwagę przy kupnie.

V50 2005

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Mam pytanko mam okazję kupić V50 z 2005 r. auto jest z pewnych rąk, nie bite itp. ale ma przebieg

> 275 tys. czy to dużo jak na ten samochód, właściciel sprowadza maszyny rolnicze i na tłukł te

> kilometry na trasach do NL.

Moje z tego rocznika dochodzi do 200kkm więc jak pasi do brać silnik fajny i oszczędny i pewnie bez dpf ?

Jak co to podaj vin sprawdzimy żeby nie było to co u wchpikus ok.gif

> Autem pojeździłem i prowadzi się świetnie, wymieniał rozrząd na 220 tys. i mówił że teraz trzeba co

> 60 tys. więc jak go kupię mam plan zrobić wszystkie filtry olej i cały rozrząd i tu drugie

> pytanko lokalni mechanicy za całość (części + robota) wołają ok 1300-1400 zł czy to norma czy

> chcą mnie oskubać ?

Jak za całość to w normie !

Posprawdzaj tarcze hamulców ok.gif

> ps. na co zwrócić uwagę przy kupnie.

> V50 2005

To co w każdym aucie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje z tego rocznika dochodzi do 200kkm więc jak pasi do brać silnik fajny i oszczędny i pewnie

> bez dpf ?

> Jak co to podaj vin sprawdzimy żeby nie było to co u wchpikus

> Jak za całość to w normie !

> Posprawdzaj tarcze hamulców

> To co w każdym aucie

auto bardzo fajne przeraża mnie tylko przebieg, tarcze i klocki wymieniał w zeszłym roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto bardzo fajne przeraża mnie tylko przebieg, tarcze i klocki wymieniał w zeszłym roku

Posprawdzaj czy czasem wtryski nie ciekną ,podnieś tą plastikowa osłonę tam masz cztery gniazda z wtryskiwaczami ok.gif

A tak poza tym to silniki są trwałe jak się o nie dba i na czas serwisuje ,pamiętaj ze to CR i potrzebuje dobrego i pewnego paliwa ok.gif

8 znak w VIN-e to norma EURO ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się pospieszysz z zakupem to zdaje się, że do końca października jest promocja na rozrząd w ASO za 900zł. W tym silniku wymienia się go co 240kkm lub co 10 lat, nie mam pojęcia czemu Ci powiedział, aby wymienić po 60kkm, może miał zamiar go szybko sprzedać i kupił byle jakie części niewiem.gif

Sprawdź koniecznie czy auto ma filtr cząstek stałych - wedle książki serwisowej wymienia się go co 100kkm... potrafi narobić wiele kłopotu.

To jest silnik ciasno pasowany lubiący oleje niskotarciowe i niskolepkościowe A1/B1, a najlepiej A5/B5.

Zorientuj się jak ze sprzęgłem i dwumasą, bo jeśli jest do wymiany, będzie to koszt około 3tys pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak się pospieszysz z zakupem to zdaje się, że do końca października jest promocja na rozrząd w ASO

> za 900zł. W tym silniku wymienia się go co 240kkm lub co 10 lat, nie mam pojęcia czemu Ci

> powiedział, aby wymienić po 60kkm, może miał zamiar go szybko sprzedać i kupił byle jakie

> części

> Sprawdź koniecznie czy auto ma filtr cząstek stałych - wedle książki serwisowej wymienia się go co

> 100kkm... potrafi narobić wiele kłopotu.

> To jest silnik ciasno pasowany lubiący oleje niskotarciowe i niskolepkościowe A1/B1, a najlepiej

> A5/B5.

> Zorientuj się jak ze sprzęgłem i dwumasą, bo jeśli jest do wymiany, będzie to koszt około 3tys pln.

filtra cząstek stałych nie ma, u mnie w serwisie proponowali 5w30

jak sprawdzić sprzęgło, jak jechałem wydawał się ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie ma terkotania na półsprzęgle, czy nie ma szarpania przy ruszaniu na półsprzęgle czy przy dodawaniu mocniejszym dodawaniu gazu na wysokich biegach nie ślizga się sprzęgło (obroty szybko rosną a auto nie przyspiesza) W sumie nawet jeśli do wymiany to tragedii nie ma. Część eksploatacyjna, ale w razie jakby coś niedomagało to można potargować zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.