mizaj Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Witam, Od dłuższego czasu mam problem z centralnym zamkiem. Potrafi np po zamknięciu samochodu zaryglować się i nie dać się otworzyć z kluczyka... Wymieniłem cały zamek z siłownikiem od kierowcy, centralkę, posprawdzałem kable.... i nic. Mam pytanko, czy da się odpiąć jakiś kabelek, aby nie uruchamiało blokady zamka? Tak żeby się dało podnieść kołek ręką, bądź otworzyć z kluczyka? Ostatnio mocowałem się z dziadem dobre 20min zanim udało mi się go otworzyć, jak przekręcę lekko w prawo w drzwiach kierowcy (nie na płasko jak do ryglowania) to i tak zamykają się wszystkie w taki sposób, że ręką nie da się żadnego kołka podnieść. Już mnie nachodzi, aby kupić uniwersalny i założyć obok tego, ale qrde, przecież tan jest i powinien chodzić...powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilk_26 Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Dziwna sprawa bo oryginalny centralny zamek ma blokadę elektryczną wszystkich drzwi oprócz kierowcy więc skoro nie przekręcasz kluczyka do poziomu to te drzwi powinno się dać otworzyć od środka. Na początek to w tym wątku jest troszkę o podobnym problemie więc może to pomoże: jakiś tekst Ja bym się przyjrzał mikrostykowi na klamce w drzwiach kierowcy bo on jest od ryglowania i dla pewności pominął go zwierając odpowiednie piny w e wtyczce od niego. No i oczywiście myślę, że założyłeś siłownik w drzwiach kierowcy z pięcioma pinami we wtyczce (bez ryglowania) a nie z sześcioma pinami. > Ostatnio mocowałem się z dziadem dobre 20min zanim udało mi się go otworzyć, jak przekręcę lekko w > prawo w drzwiach kierowcy (nie na płasko jak do ryglowania) to i tak zamykają się wszystkie w > taki sposób, że ręką nie da się żadnego kołka podnieść. Takie zachowanie spowoduje odłączenie mikrostyku w drzwiach kierowcy, a konkretnie brak masy na przewodzie SWBL ale tak jak pisałem wcześniej drzwi kierowcy powinno dać się otworzyć kołkiem od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Siłownik przed wymianą oglądałem, jest identyczny, styk od doryglowania zdemontowałem i leży w drzwiach zabezpieczony, żeby go nic nie wciskało, nie mniej jednak jak się nim bawiłem, słychać było, że doryglowuje po naciśnięciu, ale już przed naciśnięciem potrafiło zablokować wszystkie zamki ten wątek czytałem już wcześniej, ale ja mam wymieniony cały zamek z siłownikiem, wyglądał identycznie, więc powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilk_26 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Siłowniki centralnego działają prosto i skoro wszystkie naraz zachowują się niewłaściwie to raczej je bym podejrzewał gdzieś pod koniec sprawdzania. Mikrostyk odpiąłeś ale jego przewody jak każde z drzwi idą przez złącze przy słupku więc może tam jest problem. No i zawsze możesz piny nr 1 na siłownikach zewrzeć na stałe do masy co powinno na 100% usunąć możliwość zaryglowania się ich. Wtedy kierunek zostaje tylko jeden coś się dzieje na kablach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.