bergerac Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 W peżocie żonki mam wrażenie, że światła słabo świecą. Są tam chyba soczewki i żarówki H1. Niestety jakoś cienko to już świeci i nie wiem czy można z tym coś zrobić ??? Zobaczcie na fotkach jak to wygląda: no dobra, mało widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 A klosze mocno wypłowiały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstefan Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Na jedną lampę - klosz , wiadro wody i pare arkuszy papieru ściernego 2000 i jazda, po dwóch godzinach ocenisz swą pracę, powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Na jedną lampę - klosz , wiadro wody i pare arkuszy papieru ściernego 2000 i jazda, po dwóch > godzinach ocenisz swą pracę, > powodzenia. I co, papier wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstefan Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > I co, papier wystarczy? Aby nie uszkodzić - porysować lakieru na klapie i błotnikach oklej te krawędzie taśmą malarską, nie ma co dyskutować tylko do roboty i będzie efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Aby nie uszkodzić - porysować lakieru na klapie i błotnikach oklej te krawędzie taśmą malarską, > nie ma co dyskutować tylko do roboty i będzie efekt. Ale czy ten efekt to nie będzie czasem zmatowienie zupełne? Bo wiesz, sam papier ścierny + woda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Ale czy ten efekt to nie będzie czasem zmatowienie zupełne? > Bo wiesz, sam papier ścierny + woda... Obejrzyj dobrze czy to klosze czy może odbłyśniki już też się kończą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstefan Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Wcześniej napisałem - papierem ściernym wodnym 2000, a nie gruboziarnistym do szlifowania np. parkietu. przeczytaj - http://www.peugeot-klub.pl/index.php?topic=29141.msg260442#msg260442 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Obejrzyj dobrze czy to klosze czy może odbłyśniki już też się kończą. Ale mi świecą przyzwoicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcolomeo Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 W 307 po lifcie jest problem z soczewką na której osiada się syf. Trzeba wyciągnąć reflektor i wykręcić soczewkę, wymyć i złożyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2013 > W 307 po lifcie jest problem z soczewką na której osiada się syf. > Trzeba wyciągnąć reflektor i wykręcić soczewkę, wymyć i złożyć . dzięki trudna to operacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcolomeo Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Nie tyle trudna co upierdliwa bo trzeba ściągnąć zderzak. Ja poradziłem sobie na parkingu pod blokiem Jak będziesz miał reflektor w ręce to dalej sprawa jest banalna. Tylko uważaj żeby wkręty od mocowania soczewki nie spadły do wnętrza reflektora. Ja dodatkowo wymyłem wewnątrz reflektory. Zrobiłem to tak: Nalałem wody z płynem do naczyń i wrzuciłem pociętą na małe kwadraciki ściereczkę kuchenną (taką "jednolitą" - bez nitek). Później zabawa w potrząsanie reflektorem w różnych kierunkach przy różnej ilości płynu wewnątrz. Ogólnie temat jest troszkę pracochłonny żeby dobrze wyczyścić cały syf. Nie wiem czy reflektory masz pozmianowe z podłączeniem H1 za pomocą zwykłych konektorków czy może masz jeszcze wspaniałą kostkę która potrafi się smażyć, przez co dym osiada na wewnętrznej stronie reflektora. Jeśli jest kostka polecam zmienić na zwykłe konektorki. Na koniec trzeba dobrze wygrzać reflektor bo przy płukaniu zalewamy silniczek od regulacji położenia świateł. Ja osobiście wygrzewałem je przez kilka godzin dmuchawą elektryczną skierowana do wnętrza reflektora (przez otwór do wymiany żarówki) i wszystko działa - a reflektory są jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.