RUFF Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Elo, System wtryskowy z cc900 całość zamontowana w 126p koło standard 60-2 na pokładzie wszystkie czujniki. Pochwali się ktoś wszystkimi ustawieniami czujników pod taki system oraz wpięcie w trybie Fuel implant? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > Elo, System wtryskowy z cc900 całość zamontowana w 126p koło standard 60-2 na pokładzie wszystkie > czujniki. Pochwali się ktoś wszystkimi ustawieniami czujników pod taki system oraz wpięcie w > trybie Fuel iplant? poszukaj mojego watku...tam jest schemat itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > poszukaj mojego watku...tam jest schemat itp nie musi szukac mam zakladke: jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Wątek znam i sam mam w zakładce Jeśli to problem to mogę go kontynuować. Tylko że interesuje mnie troche więcej konkretów, no i nie mam EBC ani nie planuje świstaka. Poza programem czy ktoś sie orientuje jaką ma wydajność oraz oporność wtryskiwacz z spi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > Wątek znam i sam mam w zakładce Jeśli to problem to mogę go kontynuować. Tylko że interesuje mnie > troche więcej konkretów, no i nie mam EBC ani nie planuje świstaka. > Poza programem czy ktoś sie orientuje jaką ma wydajność oraz oporność wtryskiwacz z spi? Nie pamiętam dokładnej danej, ani nie wiem już teraz gdzie to sprawdzić, ale coś koło 520ccm-540ccm. Co do DET-s i ustawiania, jest też wątek na FF w języku obcym, też niestety w kontekście turbo: >> KLIK << Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Ten wątek z UK już przeglądałem i jednak po angielsku to do mnie nie przemawia. Aczkolwiek zrzuty z ekranu są na pewno bardzo pomocne. 540 to dość dużo a musi obsłużyć 4cyl 900-1.2 pojemności. U mnie jest 700cm a wydajność musi też być zapewniona, więc pewnie na jednym wtrysku nie przejdzie trzeba dać dwa. Mam na stanie IWP023 mają po 158cm3 szt można coś takiego podłączyć pod jedną końcówkę mocy DET-a? i Kolejne pytanie skoro w silniku Punto 1 1.2 fabrycznie są pomarańczowe IW057 140cm3 po zmianie listwy na wtryski IAW023 z wersji P1 na Boschu dlaczego silnik się zalewa, te 18cm ma takie znaczenie czy to wina budowy wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.