Skocz do zawartości

Do oceny


dixy

Rekomendowane odpowiedzi

1 przede wszystkim najlepiej zaprowadzić do warsztatu gdzie się znają na saabach i sprawdzą przed zakupem.

Należy podłączyć Techa i sprawdzić błędy w sterownikach.

Sprawdzić czy nie ma wypadanie zapłonów - kaseta zapłonowa 1500zł

Sprawdzić turbospręzarkę i wszystkie podcisnienia na silniku.

Posłuchać czy łańcuch rozrządu nie jest wyciągnięty i nie grzechocze.

Wycieki z sinika - lubi cieknąć.

spr. tuleje mocowania przednich sanek - droga naprawa

spr. tuleje tyl. zawieszenia

wyswietlacze sid lubia gubic piksele (klimy i radia)

spr. czy jest założona nowa odma silnika, bo stara się zapychała, robił się nagar na smoku i obracały się panewki, dobrze jest zrzucić miskę olejową i zobaczyć w jakim stanie jest smok olejowy, a najlepiej jeszcze sprawdzić stan panewek.

spr czy swiatła oba swiecą poprawnie, jeśli nie to przekażnik walnięty w skrzynce

spr. czy przepustnica pracuje poprawnie

czy klimatronik działa poprawnie, chrzanią sie klapy pod deską

No i resztę jak w każdym samochodzie przed kupnem.

Jak wspominałem radzę do specjalistycznego serwisu się udać na sprawdzenie.

Ps.

W Otwocku jest jeden paprak od saaba, osobiscie go nie polecam, ale zapewne zna się 10 razy lepiej na saabach niż jakiś inny warsztat gdzie naprawiają wszystkie marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ps.

> W Otwocku jest jeden paprak od saaba, osobiscie go nie polecam, ale zapewne zna się 10 razy lepiej

> na saabach niż jakiś inny warsztat gdzie naprawiają wszystkie marki.

Ten egzemplarz sobie odpuszcze, ponoc bierze 1l/1000km, kaseta do wymiany i generalnie zastanawiam sie czy SAAB to na pewno auto dla mnie, lista roznych usterek i problemow przeraza mnie.

Dzieki bardzo za wypisanie tych rzeczy, byc moze uda sie znalezc cos blizej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki bardzo za wypisanie tych rzeczy, byc moze uda sie znalezc cos blizej

Jeśli byś znalazł serwisowany egzemplarz, w którym nie ma usterek, to czemu nie.

Ostatnio sprawdzaliśmy 95 za 12 tyś, w którym był wymieniony rozrząd, uszczelniony silnik, nowa kaseta, wszystko porobione, odnowiona powłoka lakiernicza itp.

Nie było się do czego czepić. Tylko był to 1998r. Ale auto absolutnie godne polecenia, nowy nabywca łyknął go bez zastanowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.