dixy Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 Witajcie Upatrzyłem sobie ten egzemplarz, co o nim sadzicie ? Co nalezy sprawdzac przy ogladaniu ? Nigdy nie mialem saaba http://otomoto.pl/saab-9-5-2-3-turbo-185km-C31094726.html Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 1 przede wszystkim najlepiej zaprowadzić do warsztatu gdzie się znają na saabach i sprawdzą przed zakupem. Należy podłączyć Techa i sprawdzić błędy w sterownikach. Sprawdzić czy nie ma wypadanie zapłonów - kaseta zapłonowa 1500zł Sprawdzić turbospręzarkę i wszystkie podcisnienia na silniku. Posłuchać czy łańcuch rozrządu nie jest wyciągnięty i nie grzechocze. Wycieki z sinika - lubi cieknąć. spr. tuleje mocowania przednich sanek - droga naprawa spr. tuleje tyl. zawieszenia wyswietlacze sid lubia gubic piksele (klimy i radia) spr. czy jest założona nowa odma silnika, bo stara się zapychała, robił się nagar na smoku i obracały się panewki, dobrze jest zrzucić miskę olejową i zobaczyć w jakim stanie jest smok olejowy, a najlepiej jeszcze sprawdzić stan panewek. spr czy swiatła oba swiecą poprawnie, jeśli nie to przekażnik walnięty w skrzynce spr. czy przepustnica pracuje poprawnie czy klimatronik działa poprawnie, chrzanią sie klapy pod deską No i resztę jak w każdym samochodzie przed kupnem. Jak wspominałem radzę do specjalistycznego serwisu się udać na sprawdzenie. Ps. W Otwocku jest jeden paprak od saaba, osobiscie go nie polecam, ale zapewne zna się 10 razy lepiej na saabach niż jakiś inny warsztat gdzie naprawiają wszystkie marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dixy Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Ps. > W Otwocku jest jeden paprak od saaba, osobiscie go nie polecam, ale zapewne zna się 10 razy lepiej > na saabach niż jakiś inny warsztat gdzie naprawiają wszystkie marki. Ten egzemplarz sobie odpuszcze, ponoc bierze 1l/1000km, kaseta do wymiany i generalnie zastanawiam sie czy SAAB to na pewno auto dla mnie, lista roznych usterek i problemow przeraza mnie. Dzieki bardzo za wypisanie tych rzeczy, byc moze uda sie znalezc cos blizej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Dzieki bardzo za wypisanie tych rzeczy, byc moze uda sie znalezc cos blizej Jeśli byś znalazł serwisowany egzemplarz, w którym nie ma usterek, to czemu nie. Ostatnio sprawdzaliśmy 95 za 12 tyś, w którym był wymieniony rozrząd, uszczelniony silnik, nowa kaseta, wszystko porobione, odnowiona powłoka lakiernicza itp. Nie było się do czego czepić. Tylko był to 1998r. Ale auto absolutnie godne polecenia, nowy nabywca łyknął go bez zastanowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dixy Napisano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Jeśli byś znalazł serwisowany egzemplarz, w którym nie ma usterek, to czemu nie. Jeśli coś się trafi w okolicy, to obejrzę, ale już mi przeszła idea na fajną moc, fajny wypas i w miarę normalne spalanie Ja mam pecha do aut, więc nie napalam się na SAABa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.