EGON-TKL Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 Witam czy jeśli mam u siebie taką cewke występuje też gdzieś moduł zapłonowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > Witam czy jeśli mam u siebie taką cewke występuje też gdzieś moduł > zapłonowy z tego co sie orientuje (wg ksiązki WKiŁ) w Twoim aucie sterowanie zapłonem jest realizowane przez komputer od wtrysku zatem modułu zapłonowego nie ma. Sterowanie cewką wychodzi z komputera pinami nr 1 ( 1 i 4 cylinder ) oraz 19 ( 2 i 3 cylinder ). pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > z tego co sie orientuje (wg ksiązki WKiŁ) w Twoim aucie sterowanie > zapłonem jest realizowane przez komputer od wtrysku zatem modułu > zapłonowego nie ma. Sterowanie cewką wychodzi z komputera pinami > nr 1 ( 1 i 4 cylinder ) oraz 19 ( 2 i 3 cylinder ). > pozdr też właśnie tak myślałem możesz się upewnic na 100% silnik 835C1000 1.6 1995 rok, i jak to się odbywa jak sa 3 wejścia tylko , masa i sterowanie 1-4 i 2-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 wogóle to się pytam bo mam taki problem auto jedzie normalnie i nieraz jak zacznie szarpać to sie jechać nieda , na początku myślałem że to coś z paliwem ale zbiornik wyczyszcony filtr zmieniony zreszta było i tak wszsytko czyste i nadal jest to samo i teraz mi się pomysły kończą jeszcze mi przewody chodzą po głowie bo są oryginalne jeszcze (116.000km) ale nie ma znaczenia czy wilgotno czy nie poprostu nieraz szarpie w momencie szarpania jak wcisne gaz do dechy to pojedzie ale jest taki przymulony i co to moze być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > też właśnie tak myślałem możesz się upewnic na 100% silnik 835C1000 > 1.6 1995 rok, i jak to się odbywa jak sa 3 wejścia tylko , masa > i sterowanie 1-4 i 2-3 numery modelu silnika zaczynające sie na 8 pochodzą od lanci i nie mam ich w książce. W tipo/tempra silniki 1,6i.e. połaczone z mechaniczną skrzynią biegów są wyposażone wten typ zapłonu co pisałem wcześniej. A zapłon odbywa sie w ten sposób , że naraz iskrzą świecie na 1 i 4 cylindrze (w jednym jest koniec sprężnia , w drugim koniec wydechu ) oraz 2 i 3 cylindrze. Także do sterowania wystarczą 3 przewody. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > wogóle to się pytam bo mam taki problem auto jedzie normalnie i > nieraz jak zacznie szarpać to sie jechać nieda , na początku > myślałem że to coś z paliwem ale zbiornik wyczyszcony filtr > zmieniony zreszta było i tak wszsytko czyste i nadal jest to > samo i teraz mi się pomysły kończą jeszcze mi przewody chodzą po > głowie bo są oryginalne jeszcze (116.000km) ale nie ma znaczenia > czy wilgotno czy nie poprostu nieraz szarpie w momencie > szarpania jak wcisne gaz do dechy to pojedzie ale jest taki > przymulony i co to moze być ? Ile osób sie wypowie tyle przyczyn będziesz miał podane.... Wygląda na to że jeśli pompa jest w 100% sprawna to albo któryś czujnik od czasu do czasu zeświruje i poda kompowi niewłasciwy sygnał (lub jest jakaś przerwa lub słaby styk w instalacji elektrycznej) , albo są to problemy z zapłonem (np przebicie wewnętrznę cewki występujące chwilowo). Jakie są okoliczności występowania tej usterki (spokojna jazda , przyśpieszania , zimny ciepły silnik itp czy bez szczególnych okoliczności )? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.