Skocz do zawartości

Cewka-moduł


EGON-TKL

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam czy jeśli mam u siebie taką cewke występuje też gdzieś moduł

> zapłonowy

z tego co sie orientuje (wg ksiązki WKiŁ) w Twoim aucie sterowanie zapłonem jest realizowane przez komputer od wtrysku zatem modułu zapłonowego nie ma. Sterowanie cewką wychodzi z komputera pinami nr 1 ( 1 i 4 cylinder ) oraz 19 ( 2 i 3 cylinder ).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co sie orientuje (wg ksiązki WKiŁ) w Twoim aucie sterowanie

> zapłonem jest realizowane przez komputer od wtrysku zatem modułu

> zapłonowego nie ma. Sterowanie cewką wychodzi z komputera pinami

> nr 1 ( 1 i 4 cylinder ) oraz 19 ( 2 i 3 cylinder ).

> pozdr

też właśnie tak myślałem możesz się upewnic na 100% silnik 835C1000 1.6 1995 rok, i jak to się odbywa jak sa 3 wejścia tylko , masa i sterowanie 1-4 i 2-3 hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wogóle to się pytam bo mam taki problem auto jedzie normalnie i nieraz jak zacznie szarpać to sie jechać nieda , na początku myślałem że to coś z paliwem ale zbiornik wyczyszcony filtr zmieniony zreszta było i tak wszsytko czyste i nadal jest to samo i teraz mi się pomysły kończą jeszcze mi przewody chodzą po głowie bo są oryginalne jeszcze (116.000km) ale nie ma znaczenia czy wilgotno czy nie poprostu nieraz szarpie w momencie szarpania jak wcisne gaz do dechy to pojedzie ale jest taki przymulony i co to moze być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też właśnie tak myślałem możesz się upewnic na 100% silnik 835C1000

> 1.6 1995 rok, i jak to się odbywa jak sa 3 wejścia tylko , masa

> i sterowanie 1-4 i 2-3

numery modelu silnika zaczynające sie na 8 pochodzą od lanci i nie mam ich w książce.

W tipo/tempra silniki 1,6i.e. połaczone z mechaniczną skrzynią biegów są wyposażone wten typ zapłonu co pisałem wcześniej.

A zapłon odbywa sie w ten sposób , że naraz iskrzą świecie na 1 i 4 cylindrze (w jednym jest koniec sprężnia , w drugim koniec wydechu ) oraz 2 i 3 cylindrze. Także do sterowania wystarczą 3 przewody.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wogóle to się pytam bo mam taki problem auto jedzie normalnie i

> nieraz jak zacznie szarpać to sie jechać nieda , na początku

> myślałem że to coś z paliwem ale zbiornik wyczyszcony filtr

> zmieniony zreszta było i tak wszsytko czyste i nadal jest to

> samo i teraz mi się pomysły kończą jeszcze mi przewody chodzą po

> głowie bo są oryginalne jeszcze (116.000km) ale nie ma znaczenia

> czy wilgotno czy nie poprostu nieraz szarpie w momencie

> szarpania jak wcisne gaz do dechy to pojedzie ale jest taki

> przymulony i co to moze być ?

Ile osób sie wypowie tyle przyczyn będziesz miał podane....

Wygląda na to że jeśli pompa jest w 100% sprawna to albo któryś czujnik od czasu do czasu zeświruje i poda kompowi niewłasciwy sygnał (lub jest jakaś przerwa lub słaby styk w instalacji elektrycznej) , albo są to problemy z zapłonem (np przebicie wewnętrznę cewki występujące chwilowo).

Jakie są okoliczności występowania tej usterki (spokojna jazda , przyśpieszania , zimny ciepły silnik itp czy bez szczególnych okoliczności )?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.