Zbyszek Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Pacjent to Kawasaki Tengai , ale to raczej mało istotne. Wycie/buczenie zaczyna się po przejechaniu około 20-30 km. Przestaje wyć jak odkręcę linkę przy ślimaku. Linka prędkościomierza wymieniona na nową oryginał. Wczoraj założyłem ślimak z innego tengaia w dużo lepszym stanie zębatek, ale wycie i tak się pojawiło po około 30 km Brak mi pomysłów co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Smar albo jego brak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Smar albo jego brak? smar dawałem, a jaki powinien być bo dałem do łożysk zielony za kilka dni rozbiorę i obejrzę dokładnie i wrzucę jakieś fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > smar dawałem, a jaki powinien być bo dałem do łożysk zielony > za kilka dni rozbiorę i obejrzę dokładnie i wrzucę jakieś fotki Pytałem się, bo miesiąc temu miałem to samo. Pulsujący pisk z okolic przedniego koła. Okazało się, że winnym się okazał mechanizm napędu ślimaka. Spróbuj zdjąć przednie koło i sprawdź ten właśnie element u siebie. Ja zastosowałem Uniwersalny smar litowy z Orlenu Jak na razie u mnie jest cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.