bratPit Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Witajcie, Dwa pytania, 1) gdzie najwygodniej podłączyć dla świateł AFL sygnał + pojawiający się przy włączeniu ksenonów (chodzi o miejsce i kolor przewodu)? Muszę podłączyć światła DRL i chcę aby gasły dopiero po odpaleniu ksenonów - tak aby w razie czego można było jeździć na postojowych i dziennych - a do modułu sterującego dziennymi potrzebny mi właśnie + do ich wygaszenia. 2) gdzie (miejsce i kolor kabla) mogę odłączyć grzałkę elektryczną (Quick Heat) przy nagrzewnicy - chodzi o miejsce za przekaźnikiem - tak aby móc ją zastąpić tzw. jeżem zamontowanym na wężu chłodzenia. Po pierwsze to diabelstwo ciągnie tyle prądu, że szok, a dwa, że po zagazowaniu lepiej będzie założyć jeża i wykorzystać np 2 świece żarowe - będą żarły mniej prądu niż ten QH i jednocześnie będą grzać cały układ, a nie tylko kabinę. dzięki, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Odnośnie drugiego punktu to ostatnio zamieściłem ciekawy link jak podłączyć QH, poszukaj Z tym to się możesz wpiąć w skrzynce przekaźnikowej nad UEC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 MJ2005 będzie OK? http://chomikuj.pl/gwpraca/Schematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Odnośnie drugiego punktu to ostatnio zamieściłem ciekawy link jak podłączyć QH, poszukaj Z tym to > się możesz wpiąć w skrzynce przekaźnikowej nad UEC. link do astra_h.ru ? coś kojarzę brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > MJ2005 będzie OK? > http://chomikuj.pl/gwpraca/Schematy 225 stron? nieźle poszaleli dzięki, już sciągnąłem wygląda na to, że muszę szukać żółtego przewodu idącego do lampy brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > MJ2005 będzie OK? > http://chomikuj.pl/gwpraca/Schematy a masz jeszcze gdzieś opis złącz i umiejscowienie w aucie? brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Niestety nie, aż tak nie poszaleli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Jakieś rosyjskie forum to było w tej skrzynce są dwa przewody, dosyć grube, czerwony i brązowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Wiecie moze gdzie podlaczyc kabel od czujnika poziomu chlodziwa? Mam wlaczone powiadomienia ale nie mam podlaczonego czujnika, kabla tez nie mogę zlokalizować, chyba nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Czujników poziomu płynu chłodniczego w AH nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Wiecie moze gdzie podlaczyc kabel od czujnika poziomu chlodziwa? Mam wlaczone powiadomienia ale nie > mam podlaczonego czujnika, kabla tez nie mogę zlokalizować, chyba nie ma. na schematach czujnik poziomu cieczy łączy do masy pin 10 (złącze XE2) modułu pod maską za pomocą kabla brązowo - zielonego. brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Czujników poziomu płynu chłodniczego w AH nie było. no to moze źle ujalem czujnik braku plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > na schematach czujnik poziomu cieczy łączy do masy pin 10 (złącze XE2) modułu pod maską za pomocą > kabla brązowo - zielonego. > brat dzięki a miałbyś taki schemacik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > dzięki a miałbyś taki schemacik? proszę -S84 czujnik poziomu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 I jak tam, znalazł kolega wtyczkę? Ja u siebie planowałem dołożenie czujnika obecności płynu w zbiorniczku, ale natrafiłem na przeszkodzę w postaci braku obsługi Kontrolki usterki w module UEC Musiałbym wymienić UEC na taki z wersji obsługującej czujniki płynów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Jeszcze sie tym nie zajmowalem brak czasu ale wcześniej szukalem ,zdjąłem zbiornik wyrownawczy ,pod nim nic nie znalazłem,,generalnie to chcialem wylaczyc komunikat braku plynu który to po każdym odpaleniu wyskakuje i pomyslalem ze jak bym zwarl przewody we wtyczce to by komunikat juz sie nie pojawial? Dobrze rozumuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Jeszcze sie tym nie zajmowalem brak czasu ale wcześniej szukalem ,zdjąłem zbiornik wyrownawczy ,pod > nim nic nie znalazłem,,generalnie to chcialem wylaczyc komunikat braku plynu który to po > każdym odpaleniu wyskakuje i pomyslalem ze jak bym zwarl przewody we wtyczce to by komunikat > juz sie nie pojawial? Dobrze rozumuje? Żeby nie było komunikatu o braku płynu to po mojemu na pin 10 należy podać masę na stałe. brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Żeby dostać sie do pinu trzeba wyjąć skrzynkę bezpiecznikow w komorze silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Żeby dostać sie do pinu trzeba wyjąć skrzynkę bezpiecznikow w komorze silnika? ojj to już pytanie nie do mnie, ja tym autem jeżdżę de facto od soboty i go nie ogarniam nawet w zakresie podstawowej obsługi, nie mówiąc już o umiejscowieniu poszczególnych elementów i ich funkcji - umiem za to czytać schematy elektryczne brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 Ok dzięki raczej trzeba wyjąć kiedyś wyciagalem od spodu są ponumerowane to będzie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.