sid89 Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Mój problem jest taki: złamał się wąż idący do nagrzewnicy, mniej więcej w połowie. Nie przy samej nagrzewnicy. Zaczął lecieć płyn, zauważyłem za sobą kałużę jak stałem na światłach. Silnik nie miał 90 stopni, więc nie było mowy o przegrzaniu. Zjechałem na pobocze, naprawiłem usterkę poprzez skrócenie węża, dolałem wody, dojechałem do domu. Zalałem nowy płyn, odpowietrzyłem tak, że płyn już ładnie leci bez żadnych bąbelków ani piany. Po tym zabiegu samochód przestał grzać, ale tylko i wyłącznie na wolnych obrotach. Np. jak stoję na światłach, albo w korku. Jak się ruszy i jedzie to grzeje Wcześniej ładnie grzał, było ciepło w środku. Nagrzewnicę wymieniałem 3 miesiące temu, płyn wymieniałem po zmianie nagrzewnicy i grzał. Pacjent 1.1 spi z lpg, po swapie z 899. Poniżej zapodaję również połączenie chłodnicze w aucie. Reduktor jest na dole przy zderzaku. Mistrz painta żeby nie było. Co mu może odbijać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Jeszcze raz bym odpowietrzył, bo wygląda jakby nadal gdzieś miał powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 ja bym sie przypatrzyl pompie wody Chociaz mialem podobnie po swapie na 1.4 8v gdy mialem weze do nagrzewnicy podpiete na odwrot tj. doplyw od dolu odplyw od gory. Po zamianie bylo juz normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > ja bym sie przypatrzyl pompie wody > Chociaz mialem podobnie po swapie na 1.4 8v gdy mialem weze do nagrzewnicy podpiete na odwrot tj. > doplyw od dolu odplyw od gory. Po zamianie bylo juz normalnie czyli teoretycznie, ten co idzie z kolektora, to ma być podłączony do górnego, a ten co idzie do czwórnika w dół, to do dolnego? może jak było cieplej, to nie było tak czuć, że dmucha chłodnym na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Jeszcze raz bym odpowietrzył, bo wygląda jakby nadal gdzieś miał powietrze. aż niemożliwe, bo odpowietrzałem 3 razy i leci już z odpowietrznika ładnie bez powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Jak miałem P1 1,2 16v to ciągle mi się zapowietrzał, bo gdzieś się rozszczelniał. Pompe miałem nówkę, bo dopiero co z rozrządem wymienianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.