Mihó1435053663 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Jaką przewagę mają równej długości półosie w przypadku przedniego napędu ? Jaki jest sens fizyczny takiego rozwiązania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Jaką przewagę mają równej długości półosie w przypadku przedniego napędu ? Jaki jest sens fizyczny > takiego rozwiązania ? IMO przy dużej mocy auto nie próbuje skręcać przy mocnym przyspieszaniu. Brak zjawiska "torque-steering", które chyba nie ma polskiej nazwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Znalazłem: http://ikm.wz.cz/index.php?module=articles&action=show_article&id=0000000165 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 A da się w ogóle coś takiego skonstruować przy poprzecznym położeniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > A da się w ogóle coś takiego skonstruować przy poprzecznym położeniu silnika Pewnie, że się da. Zależy tylko od kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Jaką przewagę mają równej długości półosie w przypadku przedniego napędu? Jaki jest sens fizyczny > takiego rozwiązania ? Ja bym raczej zapytał jakie wady ma takie rozwiązanie bo wbrew pozorm daleko mu do ideału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.