Skocz do zawartości

Co to może być??


Wojtasserek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Mam pytanko, co moze być przyczyna migającej lampki od ładowania?? tzn. raz świecie mocniej raz słabiej a czasami wcale.....co moze być przyczyna?? dodam ze niecały rok temu robiłem alternator tz. wymieniane były szczotki, łożysko i uzwojenie.... prosze o pomoc smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!! Mam pytanko, co moze być przyczyna migającej lampki od

> ładowania?? tzn. raz świecie mocniej raz słabiej a czasami

> wcale.....co moze być przyczyna?? dodam ze niecały rok temu

> robiłem alternator tz. wymieniane były szczotki, łożysko i

> uzwojenie.... prosze o pomoc

jeśli lampka Ci miga to mogą być to diody w alternatorze (tzw. układ prostowniczy) lub regulator napięcia, ale ja stawiam na diody bo są najczęstszą przyczyną takich objawów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!! Mam pytanko, co moze być przyczyna migającej lampki od

> ładowania?? tzn. raz świecie mocniej raz słabiej a czasami

> wcale.....co moze być przyczyna?? dodam ze niecały rok temu

> robiłem alternator tz. wymieniane były szczotki, łożysko i

> uzwojenie.... prosze o pomoc

A ładowanie jako takie jest? Jeśli ładuje, a kontrolka sobie żaży albo miga, to stawiam na regulator lub te trzy diody w tej beleczce... Miałem podobnie i po wymianie obu elementów lamka gaśnie wedle prawideł... Niestety nie potrafię określić która z tych dwóch rzeczy była za to odpowiedzialna, ponieważ obie wymienilem jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sorki za "głupie" pytanie, ale gdzie znajdują się te diody i regulator?? Trzeba rozkładać altek na części? Ma ktoś może jakieś foto, lub rysunek jak to wygląda. U mnie też właśnie miga ta kontrolka i nie mam pełnego ładowania. Dodam, że szczotki wymieniałem niedawno i nic to nie dało, więc chciałbym sprawdzić te rzeczy o których wy piszecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ładowanie jako takie jest? Jeśli ładuje, a kontrolka sobie żaży

> albo miga, to stawiam na regulator lub te trzy diody w tej

> beleczce... Miałem podobnie i po wymianie obu elementów lamka

> gaśnie wedle prawideł... Niestety nie potrafię określić która z

> tych dwóch rzeczy była za to odpowiedzialna, ponieważ obie

> wymienilem jednocześnie.

na 90% winne były diody - wymieniałem już kilkakrotnie w uniakach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, sorki za "głupie" pytanie, ale gdzie znajdują się te diody i

> regulator?? Trzeba rozkładać altek na części? Ma ktoś może

> jakieś foto, lub rysunek jak to wygląda. U mnie też właśnie miga

> ta kontrolka i nie mam pełnego ładowania. Dodam, że szczotki

> wymieniałem niedawno i nic to nie dało, więc chciałbym sprawdzić

> te rzeczy o których wy piszecie.

układ prostowniczy (diody) i regulator napięcia zamontowane są na alternatorze - są to gotowe układy (podzespoły) więc nie trzeba rozbierać alternatora na części zarówno w przypadku diod jak i regulatora - regulator jest przykręcony do obudowy alternatora i z niego wychodzą kabelki podłączone do altka - natomiast diody są dodatkowo przylutowane

regulator jest wstanie wymienić każdy natomiast diody trzeba lutować

jedynym warunkiem jest wybudowanie alternatora smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.