prot Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 witam wszystkich, mam problem techniczny z silnikiem w swoim staruszku SC 899 ccm. przebieg 250 tys. km, jest u mnie od nowości. wczoraj trochę mu dałem podczas jazdy w trasie przy ok. 130 km/h silnik stracił moc, po wysprzęgleniu zgasł i od tej pory pracuje na trzech cylindrach, na pierwszym cylindrze odłączenie świecy nie powoduje zmiany pracy silnika. nowa świeca , cewki, przewody WN sprawdzone, wszystko jest ok. po wykręceniu świeca jest trochę tłusta od oleju, po oczyszczeniu i wkręceniu po minucie znowu taka sama. oleju raczej nie ubywa, płyn chłodzący jest czysty - co u licha ? na uszkodzenie uszczelki głowicy mi to nie pasuje, może coś z zaworami, czyżby popychacze hydrauliczne siadły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > witam wszystkich, > mam problem techniczny z silnikiem w swoim staruszku SC 899 ccm. przebieg 250 tys. km, jest u mnie > od nowości. > wczoraj trochę mu dałem podczas jazdy w trasie przy ok. 130 km/h silnik stracił moc, po > wysprzęgleniu zgasł i od tej pory pracuje na trzech cylindrach, na pierwszym cylindrze > odłączenie świecy nie powoduje zmiany pracy silnika. nowa świeca , cewki, przewody WN > sprawdzone, wszystko jest ok. po wykręceniu świeca jest trochę tłusta od oleju, po > oczyszczeniu i wkręceniu po minucie znowu taka sama. oleju raczej nie ubywa, płyn chłodzący > jest czysty - co u licha ? > na uszkodzenie uszczelki głowicy mi to nie pasuje, może coś z zaworami, czyżby popychacze > hydrauliczne siadły ? Może kompresja na tym garku. Przebieg już zacny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 > witam wszystkich, > mam problem techniczny z silnikiem w swoim staruszku SC 899 ccm. przebieg 250 tys. km, jest u mnie > od nowości. > wczoraj trochę mu dałem podczas jazdy w trasie przy ok. 130 km/h silnik stracił moc, po > wysprzęgleniu zgasł i od tej pory pracuje na trzech cylindrach, na pierwszym cylindrze > odłączenie świecy nie powoduje zmiany pracy silnika. nowa świeca , cewki, przewody WN > sprawdzone, wszystko jest ok. po wykręceniu świeca jest trochę tłusta od oleju, po > oczyszczeniu i wkręceniu po minucie znowu taka sama. oleju raczej nie ubywa, płyn chłodzący > jest czysty - co u licha ? > na uszkodzenie uszczelki głowicy mi to nie pasuje, może coś z zaworami, czyżby popychacze > hydrauliczne siadły ? sprawdz kompresje. Wedlug mnie jej tam nie bedzie. Mozliwe ze ktorys z zaworow sie wypalil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prot Napisano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 dziękuję za poradę, jutro jadę na sprawdzenie kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > witam wszystkich, > mam problem techniczny z silnikiem w swoim staruszku SC 899 ccm. przebieg 250 tys. km, jest u mnie > od nowości. > wczoraj trochę mu dałem podczas jazdy w trasie przy ok. 130 km/h silnik stracił moc, po > wysprzęgleniu zgasł i od tej pory pracuje na trzech cylindrach, na pierwszym cylindrze > odłączenie świecy nie powoduje zmiany pracy silnika. nowa świeca , cewki, przewody WN > sprawdzone, wszystko jest ok. po wykręceniu świeca jest trochę tłusta od oleju, po > oczyszczeniu i wkręceniu po minucie znowu taka sama. oleju raczej nie ubywa, płyn chłodzący > jest czysty - co u licha ? > na uszkodzenie uszczelki głowicy mi to nie pasuje, może coś z zaworami, czyżby popychacze > hydrauliczne siadły ? Wszelki duch, Ty żyjesz? tak jak pisali koledzy, kompresja po pierwsze, a uszczelka może też być wydmuchana(wypalona), niekoniecznie w kierunku kanału olejowego czy wodnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 no mi właśnie w wakacje się tak zrobiło w 899 podczas wyjazdu w góry 4 cylinder przestał pracować 50km od zakopca (ten od strony skrzyni). Jak się okazało, puściła właśnie uszczelka pod głowicą po boku no i wielkie szczęście, że nie poszło na kanał wodny Ale 600km do domu jeszcze dowiózł na tych 3 cylindrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.