koyotee Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Jakie mogę dać najwyższe możliwe sprężyny zawieszenia do E36 compact 318ti? Im tańsze tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 > Jakie mogę dać najwyższe możliwe sprężyny zawieszenia do E36 compact 318ti? > Im tańsze tym lepiej. Ja mam jakies tanie na tyl. Przeznaczone do sedana, wiec siedzi wysoko. Raz zalozone i zdjete, jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Ja mam jakies tanie na tyl. > Przeznaczone do sedana, wiec siedzi wysoko. > Raz zalozone i zdjete, jak nowe. tyłu nie chcę obniżać. Po wywaleniu ze środka wszystkiego stoi jak koza czyli idealnie. Na śnieg potrzebuję czegoś wysokiego i miękkiego do przodu żeby ładnie przysiadał przy wpasowywaniu się w winkle na śliskim. zobacz jak wyglądają wszystkie tylnonapędówki. Jak motorówka zawieszenie z przodu a tył podkulony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 nie bede zakladal nowego teamtu e36 328 coupe zalozone dziwnie wysoko stoi wina tego kawalka aluminium? szukac innych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 > nie bede zakladal nowego teamtu > e36 328 coupe > zalozone > dziwnie wysoko stoi > wina tego kawalka aluminium? szukac innych? Do camberów musisz założyć krótkie sprężyny, a najlepiej gwint. Oprócz możliwości zmiany kąta PK i WSZ, cambery podnoszą o około 15-20 mm zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 > Do camberów musisz założyć krótkie sprężyny, a najlepiej gwint. Oprócz możliwości zmiany kąta PK i > WSZ, cambery podnoszą o około 15-20 mm zawias. sprezyny i amor jest upgradowany po prostu nie wiedzialem, ze to podniesie troche wyzej auto jest nizej ale za wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.