dareq_ Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 witam wymieniam kolektor rurowy 4-2-1 w CC (1.2 8V) magik wlasnie dzwonil i poradzil aby sonde przeniesc z gory (gdzie odczytuje tylko z 2 garow) na koniec, a wiec za silnik a przed plecionke czy beda minusy takiego zagrania ? szperajac po forach znalazlem info ze moze ona byc wtedy nie do konca dogrzana i moze wariowac. Dochodzi do tego podmakanie i jazda po sniegu (akurat ten punkt mozemy wyeliminowac bo auto w zime nie jezdzi, a w deszczu baaaardzo sporadycznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 w większości aut jest zamontowana właśnie już za kolektorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > w większości aut jest zamontowana właśnie już za kolektorem Stosuje się to w kolektorze 4-1, ale nie w kolektorze 4-2-1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > witam > wymieniam kolektor rurowy 4-2-1 w CC (1.2 8V) magik wlasnie dzwonil i poradzil aby sonde przeniesc > z gory (gdzie odczytuje tylko z 2 garow) > na koniec, a wiec za silnik a przed plecionke > czy beda minusy takiego zagrania ? > szperajac po forach znalazlem info ze moze ona byc wtedy nie do konca dogrzana i moze wariowac. Jakie to szczęście, że moja sonda w uno 1.4 o tym nie wiedziała... Fabrycznie była zamontowana daleko za kolektorem, na końcu "galot" tuż przed katem i żyła długo i szczęśliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Miałem za kolektorem rurowym sondę z grzałką, ale ciągle zalewało silnik (albo miałem uszkodzoną sondę, albo złe miejsce). Później miałem tak, by zbierała z dwóch garów, zwykła sonda 0-1V i wszystko działało. Mowa o silniku X16SZR - Opel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.