simek18 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Taki głupi problem W normalnym układzie, po osiągnięciu temperatury pracy przez reduktor, sterownik załącza elektrozawory, a po dodaniu gazu do określonych obrotów załącza wtryskiwacze gazowe. A ja potrzebuję, żeby w momencie załączenia wtryskiwaczy gazowych sterownik zamiast nich otworzył elektrozawór na reduktorze. Jak to osiągnąć? Podłączyć wyjścia na wtryskiwacze do cewki elektrozaworu? Czy może w innym miejscu instalacji LPG pojawia się wtedy stałe napięcie? Sterownik tp sirocco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 zakupić dowolny sterownik II gen z funkcją temp. i będzie gitara... przy okazji dołożyć krokowy i lambdę i już masz pełną II gen. ;p ps. np Bingo M/S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > zakupić dowolny sterownik II gen z funkcją temp. i będzie gitara... przy okazji dołożyć krokowy i > lambdę i już masz pełną II gen. ;p > ps. np Bingo M/S Teoretycznie tak, ale chcę sprawdzić jak samochód zachowuje się na blosie, jeśli tak jak na sekwencji, to wracam do niej a blos zakładam do innego auta, które nie ma jeszcze lpg. Dlatego tutaj nie chcę pruć instalacji auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Teoretycznie tak, ale chcę sprawdzić jak samochód zachowuje się na blosie, jeśli tak jak na > sekwencji, to wracam do niej a blos zakładam do innego auta, które nie ma jeszcze lpg. Dlatego > tutaj nie chcę pruć instalacji auta. W takiej instalacji powinny być jeszcze elektrozawory do fazy ciekłej LPG: na butli i np przy reduktorze. Trzeba sprawdzić , w którym momencie są sterowane. Powinien jeszcze być jakiś sygnał do odcinania wtryskiwaczy benzynowych, ale nie mam pojęcia czy robią to na przekaźnikach, czy może wewnątrz sterownika LPG na tranzystorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > W takiej instalacji powinny być jeszcze elektrozawory do fazy ciekłej LPG: na butli i np przy > reduktorze. Trzeba sprawdzić , w którym momencie są sterowane. Powinien jeszcze być jakiś > sygnał do odcinania wtryskiwaczy benzynowych, ale nie mam pojęcia czy robią to na > przekaźnikach, czy może wewnątrz sterownika LPG na tranzystorach? Są te elektrozawory tak jak pisałęm w pierwszym poście, załączają się po osiągnięciu temperatury i sterownik lpg czeka na odpowiednie obroty, dopiero wtedy odłącza wtryski pb i załącza lpg. Efekt jest taki, że po osiągnięciu temperatury silnik dostaje dwa paliwa na raz, dopóki nie dostanie przygazówki na zadane obroty. Odcięcie wtrysków realizowane jest w sterowniku lpg zapewne tranzystorami. Możnaby zmienić obroty przełączania na jakieś bardzo niskie, ale gdy akurat osiągnie temperaturę w momencie postoju na biegu jałowym, najpewniej silnik zgaśnie, zanim gaz dostanei się do kolektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 link do instrukcji wg instrukcji para przewodów czerwono-czarnych to + do wtryskiwaczy, zapewne Ci się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Blosa do czego chcesz podpiąć? Teoretycznie można odpiąć listwę od reduktora, zaślepić jej wlot, żeby silnik nie zasysał tamtędy fałszywego powietrza. Tyle tylko, że do nadciśnieniowego reduktora od sekwencji Blosa nie możesz zapiąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > Blosa do czego chcesz podpiąć? > Teoretycznie można odpiąć listwę od reduktora, zaślepić jej wlot, żeby silnik nie zasysał tamtędy > fałszywego powietrza. > Tyle tylko, że do nadciśnieniowego reduktora od sekwencji Blosa nie możesz zapiąć. Samochód już jeździ, chodzi tylko o załączanie elektrozaworu na reduktorze w momencie uruchomienia wtryskiwaczy gazowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > link do instrukcji > wg instrukcji para przewodów czerwono-czarnych to + do wtryskiwaczy, zapewne Ci się przyda Jeszcze nie sprawdzałem miernikiem, ale sądzę, że będzie to ten sam plus, który pojawia się na wtryskiwaczach benzynowych, czyli już w momencie włączenia zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 sądzić to sobie można, wg instrukcji jest to plus do wtryskiwaczy "po gazie", czyli podczas pracy na LPG z wiązki wtryskiwaczy gazowych plus po zapłonie idzie zupełnie inną wiązką i nie w tą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Jutro się okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > sądzić to sobie można, wg instrukcji jest to plus do wtryskiwaczy "po gazie", czyli podczas pracy > na LPG z wiązki wtryskiwaczy gazowych > plus po zapłonie idzie zupełnie inną wiązką i nie w tą stronę I dobrze sądziłem, + na wtryskiwaczach pojawia się wcześniej, więc nie da rady stamtąd wziąć zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.