Skocz do zawartości

Wskaźnik paliwa - innowacja taka


Gripen

Rekomendowane odpowiedzi

oświadczam, że Twój schemacik w moim aucie nie sprawdza się zlosnik.gif nie działa po prostu. Poza tym po podłączeniu cewki pod plus stały cewka działa i przepływa przez nia prąd rzędu 150-200 mA (MIDO, popraw mnie jak cos namieszałem) bez względu czy zapłon jest ON czy OFF. Trzeba by pokombinować coś, ale chyba juz mie się nie chce zlosnik.gif. Działa natomiast sposób Lucyfera zlosnik.gif czyli rozwarcie układu wskaźnika poziomu paliwa przed wyłączeniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee, Stary, to dla mnie już za skomplikowane

No to w moim schemacie nie łącz punktu 2 przekaźnika z masą i już. Wtedy będziesz miał rozwarcie obwodu czujnika po wyłączeniu zasilania. No i być może trzeba dac duży kondensator, 4700 uF (albo nawet 2 poł. równolegle).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oświadczam, że Twój schemacik w moim aucie nie sprawdza się nie

> działa po prostu. Poza tym po podłączeniu cewki pod plus stały

> cewka działa i przepływa przez nia prąd rzędu 150-200 mA (MIDO,

> popraw mnie jak cos namieszałem)

120mA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to w moim schemacie nie łącz punktu 2 przekaźnika z masą i już.

> Wtedy będziesz miał rozwarcie obwodu czujnika po wyłączeniu

> zasilania. No i być może trzeba dac duży kondensator, 4700 uF

> (albo nawet 2 poł. równolegle).

A możesz to narysowac jeszcze raz ? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.