Gripen Napisano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2006 > to zart, prawda? Niby czemu ? Skoro moderator nie usunał tego wątku, oznacza, że uznał iż ma wartośc merytoryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozmin Napisano 1 Marca 2006 Udostępnij Napisano 1 Marca 2006 > Niby czemu ? Skoro moderator nie usunał tego wątku, oznacza, że uznał > iż ma wartośc merytoryczną. mnie zdiwil watek, stad pytanie, a moderator dla mnie nie jest zadna wyrocznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2006 oświadczam, że Twój schemacik w moim aucie nie sprawdza się nie działa po prostu. Poza tym po podłączeniu cewki pod plus stały cewka działa i przepływa przez nia prąd rzędu 150-200 mA (MIDO, popraw mnie jak cos namieszałem) bez względu czy zapłon jest ON czy OFF. Trzeba by pokombinować coś, ale chyba juz mie się nie chce . Działa natomiast sposób Lucyfera czyli rozwarcie układu wskaźnika poziomu paliwa przed wyłączeniem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gustavo Napisano 3 Marca 2006 Udostępnij Napisano 3 Marca 2006 to sobie zrób wedlug tego i git będzie pisałem przecież że to rozważania teoretyczne, nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2006 > to sobie zrób wedlug tego i git będzie > pisałem przecież że to rozważania teoretyczne, nie ? Oczywiście, ja sprawdziłem w praktyce. Teraz popróbuje (może )to drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gustavo Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > Oczywiście, ja sprawdziłem w praktyce. Teraz popróbuje (może )to > drugie albo to Profesjonalny schemat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > albo to > Profesjonalny schemat Eee, Stary, to dla mnie już za skomplikowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gustavo Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > Eee, Stary, to dla mnie już za skomplikowane No to w moim schemacie nie łącz punktu 2 przekaźnika z masą i już. Wtedy będziesz miał rozwarcie obwodu czujnika po wyłączeniu zasilania. No i być może trzeba dac duży kondensator, 4700 uF (albo nawet 2 poł. równolegle). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIDO Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > oświadczam, że Twój schemacik w moim aucie nie sprawdza się nie > działa po prostu. Poza tym po podłączeniu cewki pod plus stały > cewka działa i przepływa przez nia prąd rzędu 150-200 mA (MIDO, > popraw mnie jak cos namieszałem) 120mA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > No to w moim schemacie nie łącz punktu 2 przekaźnika z masą i już. > Wtedy będziesz miał rozwarcie obwodu czujnika po wyłączeniu > zasilania. No i być może trzeba dac duży kondensator, 4700 uF > (albo nawet 2 poł. równolegle). A możesz to narysowac jeszcze raz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gustavo Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > A możesz to narysowac jeszcze raz ? no to masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > no to masz Czyli większa pojemność i nic nie zwieramy do masy - popróbujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 7 Marca 2006 Udostępnij Napisano 7 Marca 2006 > wskaźnik działał tylko w czasie pracy silnika ? IMO jest to > prosta sprawa, bo najprawdopodobniej jest tam podany plus na > stałe. Nie. Po prostu wskaznik jest ciasno spasowany i bez podania napiecia nie zmienia swojego polozenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.