Skocz do zawartości

MIDO

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 246
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O MIDO

  • Urodziny 09.03.1977

Retained

  • erszołman

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    lotnictwo, badminton, forografia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

MIDO's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

6

Reputacja

  1. 15 min. Przyda się długi śrubokręt elastyczny na bity, grzechotka oraz lusterko. Generalnie dostęp upierdliwy ale bez dramatu.
  2. Odgrzewam kotleta dla potomnych, bo widzę że autor nie opisał czy sobie poradził i jak (może ktoś tu jeszcze czasem zagląda...) Po kupnie T300 zdiagnozowałem dokładnie taki sam problem. Okazało się że winna była tuleja wychodząca z silniczka obiegu wewnętrznego, nachodząca na wałek klapki (wałek "ścięty" mniej-więcej na 1/5 średnicy). Tulejka była lekko pęknięta osiowo (widać na foto) - nie obejmowała wystarczająco ciasno wałka i po prostu się po nim ślizgała. Próba ogarnięcia tematu przy pomocy "pierścionka" ze zlutowanego drutu miedzianego, nałożonego "na ciasno" na tulejkę nie pomogła. Kupno nowego silniczka załatwiło temat (pasuje od Chevroleta HHR - taki kupiłem).
  3. Opisywany problem miał miejsce u tdona w T250, u mnie również w T250 (tarcze bosch)
  4. > Czy ktoś z Was przerabiał temat osobiście i może podać kilka sprawdzonych modeli tarcz, przy > których nie ujawni się "fazowy" problem? Czy wszystkie (oczywiście z tych niby pasujących) o > średnicy otworu 59mm będą odpowiednie do Aveo? Większość internetowych wyszukiwarek wypluwa > jako odpowiednie tarcze zarówno z otworem 59 jak i 60mm... zakładałem rok temu Bosche - niestety nie pamiętam oznaczenia - problem sfazowania wystąpił - rozwiązany szybko i sprawnie przy pomocy kątówki...
  5. > dzięki za podpowiedzi Właśnie też się bałem o stabilność tej bazy tylko na pasach ale skoro > mówisz, że stabilne to jestem spokojny A ja powiem tak - spędź tutaj parę godzin i z pewnością wybierzesz coś dobrego dla Ciebie i Twojej pociechy.
  6. MIDO

    Czas na zmianę opon

    > Patrzę w prognozy długoterminowe i chyba już nie ma sensu zdzierać zimówek. > Czas na letnie? Ja już 2. tydzień na letnich - jak zmieniałem ludzie patrzyli na mnie jak na głupka - dziś podtrzymuję żę była to bardzo dobra decyzja
  7. Witam! Padł mi czujnik pełnego wskazania LPG . Objawy - zupełnie losowe wskazania poziomu gazu, niezależne od rzeczywistego jego poziomu w butli. Pomiary czujnika wykazują niestabilne wzkazania impedancji, oględziny "na oko" - bez zastrzeżeń. Wielozawór to Tomasetto, instalacja BRC Sequent 24. Poszukuję rozwiązania LowCostowego - bez problemu sam diwajsa wymienię. Czy ktoś obeznany w temacie mógłby mi podpowiedzieć jaki czujnik powinienem zakupic?? Pozdrawiam!
  8. > Wow... NIGDY nie udało mi się zejść do 8 litrów gazu. Norma to 10-12, > bez zbytniego moja średnia spalania w T250 z ostatnich 6800km to 8,19 (80% jazda miejska)...
  9. > Grzeją ??? Na razie prawe - lewe czeka na przeciągnęcie przewodu z drzwi do kabiny co jest mocno utrudnione....
  10. > W AVEO SEDAN T250 rok modelowy 2009 (wersja dla MIDO) lusterka proponuję dopiąć do czerwonego > przewodu w niebieskiej złączce C212 przy lewym przednim słupku (zacisk nr 1), lub do > pomarańczowego (zacisk nr 2), o ile jest okablowany (zacisk oryginalnie przygotowany pod > lusterka - patrz schemat). Schemat w załączniku. > Masę można dokręcić gdzieś wewnątrz drzwi ze względu na spore trudności z przewleczeniem przewodu > do wnętrza auta - moc jest niewielka, przejdzie zawiasami :-) Masa złapana za pomocą oczka pod jedną z 3 śrub mocujących lusterko do drzwi....
  11. > Jak powinien wyglądać taki manual Jak byłem parę lat młodszy, miałem mniej rzeczy na głowie i nie miałem małego dziecka to miałem czas na tworzenie manuali z prawdziwego zdarzenia. Teraz już niestety czasu coraz mniej....
  12. > Jakies zdjecia, Proszę bardzo - są dołączone jako załączniki... >skad mata, Z pobliskiego sklepu motoryzacyjnego, z allegro itp... możliwości jest wiele >jaka mata, Dobrać należy w zależności od kształtu posiadanego lusterka - świadomie nie pisałem JAKA... >gdzie wpiete itp? Na moją prośbę kol. tdon uzupełni w najbliższym czasie wpis dot. miejsca podpięcia...
  13. ... i cieszymy się z łatwiejszej części zadania. Teraz pozostaje dociągnąć do lusterka zasilanie (u mnie będzie to wpięte równolegle z ogrzewaniem tylnej szyby). Mi najtrudniej poszło przeciągnięcie przewodu z kabiny do drzwi ale da się...
  14. 5. Żeby poza obrzeżem coś jednak trzymało szkło - zastosowałem kilka pasków taśmy dwustronnej wodoodpornej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.