Skocz do zawartości

Schemat ECU IAW18F B4 i B3


ar2rek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Uwaliłem niechcący oryginalnego kompa IAW18F B4 i zakupiłem (był od ręki) IAW18F B3. Najprawdopodobniej od zmiany kompa mam problemy z odpalaniem auta, na zimno i ciepło, silnik ma również problemy z utrzymaniem niskich obrotów. Wszystko podejrzane zostało sprawdzone. Nie dawno odkryłem że silniczek krokowy nie jest sterowany przez B3, więc może to to?

Auto nie ma inny objawów, płynnie przyspiesza, nie szarpie.

Proszę o pomoc czy rzeczywiście są jakieś są różnice w tych komputerach, lub może podesłać schematy elektryczne to sam popatrzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.