Skocz do zawartości

Zaciśnięte hamulce


stud

Rekomendowane odpowiedzi

Już mnie krew zalewa. Średnio co pół roku blokuje mi na twardo hamulec w przednim lewym ( i zawsze i tylko lewym ) kole. Rozbieram, wyciągam tłoczek, wymieniam pierścień uszczelniający, smaruję składam i 6 miesięcy spokoju. Potem to samo. Mam nowe klocki i wężyki - nic nie pomaga. Poradźcie co z tym k..wa zrobić, albo przynajmniej pocieszcie, że ktoś też tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już mnie krew zalewa. Średnio co pół roku blokuje mi na twardo

> hamulec w przednim lewym ( i zawsze i tylko lewym ) kole.

> Rozbieram, wyciągam tłoczek, wymieniam pierścień uszczelniający,

> smaruję składam i 6 miesięcy spokoju. Potem to samo. Mam nowe

> klocki i wężyki - nic nie pomaga. Poradźcie co z tym k..wa

> zrobić, albo przynajmniej pocieszcie, że ktoś też tak ma.

a sam zacisk czyścisz dokładnie papierem ściernym w miejscu gdzie pracuje tłoczek ?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a sam zacisk czyścisz dokładnie papierem ściernym w miejscu gdzie

> pracuje tłoczek ?

> pozdr

tzn krawędź zacisku wokół tłoczka? hmm.gif

czyszczę krawędzie, po których poruszają się klocki i smaruję te wkładki trzymające klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn krawędź zacisku wokół tłoczka?

> czyszczę krawędzie, po których poruszają się klocki i smaruję te

> wkładki trzymające klocki

chodzi mi o to miejsce gdzie tłoczek pracuje - czyli wszystko co jest pod gumką osłonową na tłoczku.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powierzchnia zacisk - tłoczek?

no wiesz, czyszczę z białego nalotu, ale raczej nie papierem ściernym, bo tam jest dość gładko i nie chcę porysować żeby szczelne było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powierzchnia zacisk - tłoczek?

> no wiesz, czyszczę z białego nalotu, ale raczej nie papierem

> ściernym, bo tam jest dość gładko i nie chcę porysować żeby

> szczelne było...

Tą część pracująca czyszcze papierem wodnym chociaż najlepsza jest pasta polerska (nie rysuje) .

A jak zdejmujesz tą gume to jest mnóstwo syfu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, w czasie jazdy hamuje, slabo przyspiesza, na postoju kolo lewe gorace,

w moim przypadku to zaciski i teraz albo czyszczenie i

masz problem z glowy na pare miechow albo kupujesz nowy.

U mnie na giełdzie koszt to 170zł oryginalnego.

Tez musze wymienic ale w tym tygodniu nie dam rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powierzchnia zacisk - tłoczek?

> no wiesz, czyszczę z białego nalotu, ale raczej nie papierem

> ściernym, bo tam jest dość gładko i nie chcę porysować żeby

> szczelne było...

powierzchnię zacisku w tym miejscu śmiało mozesz czyścić papierem ściernym nawet nieco grubszym niz np 500

Co innego tłoczek - tutaj czyścimy tylko papierem wodnym bardzo drobnym , najlepiej na mokro (w oleju napędowym).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cie pociesze ze mam to samo, malo tego tez w lewym kole grinser006.gif

jest jeszcze smieszniej bo nawet jak juz odpusci (co zazwyczaj zajmuje ok 2 min jazdy) to jakby nie odpuszczal do konca bo podczas jazdy klocek sobie popiskuje 270751858-jezyk.gif

ułi ułi ułi.... hehe.gifoink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.