LiteThat Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Witam mam seja 900 z 2000 roku i mam pewien problem. Pare lat temu (okolo 3) regenerowalem altrernator - pierscien szczotki i lozysko. Od kilku dni alternator podczas obciazenia ( wlaczenia swiateł lub przyspieszania buczy lub poprostu popiskuje - nie jest to pasek). Chcialbym sie dowiedziec jak samemu wymienic to co moze byc juz zurzyte. Prosilbym o podanie nastepujacych czesci jakie trzeba kupic i czy dam rade zrobic to sam. Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 I tak dużo wytrzymał - generalnie alternatory regenerowane do sc cc są na najtańszej chińszczyźnie w większości Co zmienić-dowiesz się jak rozbierzesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > I tak dużo wytrzymał - generalnie alternatory regenerowane do sc cc są na najtańszej chińszczyźnie > w większości > Co zmienić-dowiesz się jak rozbierzesz ok a sa jakies nie wiem zestawy naprawcze do alternatorow? - jest to alternator magneti marelli . Na orginalnych czesciach wytrzymal 110 tys km - 11 lat. po wymianie 30 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Mam alternator z uno 900ccm ... nie wiem czy będzie pasować, a jak tak to się odezwij na pw ; D dogadamy się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Witam mam seja 900 z 2000 roku i mam pewien problem. Pare lat temu (okolo 3) regenerowalem > altrernator - pierscien szczotki i lozysko. Od kilku dni alternator podczas obciazenia ( > wlaczenia swiateł lub przyspieszania buczy lub poprostu popiskuje - nie jest to pasek). > Chcialbym sie dowiedziec jak samemu wymienic to co moze byc juz zurzyte. Prosilbym o podanie > nastepujacych czesci jakie trzeba kupic i czy dam rade zrobic to sam. Z gory dziekuje za > pomoc. Jak nie jest pęknięty nigdzie to wymień łożyska i tyle jeżeli chodzi o regenerację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Jak nie jest pęknięty nigdzie to wymień łożyska i tyle jeżeli chodzi o regenerację. a czesci do alternatora dostane w kazdym sklepie motoryzacyjnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 To zależy od sklepu, ale jakoś nigdy z tym problemy nie miałem. Łożyska, regulatory napięć na ogół dostępne od ręki, reszta może być na zamówienie. O łożyska możesz spokojnie też pytać w sklepach i hurtowniach metalowych, czy sklepach z częściami do maszyn rolniczych. Ja będziesz znał oznaczenie łożyska to kupisz wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiteThat Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 > To zależy od sklepu, ale jakoś nigdy z tym problemy nie miałem. > Łożyska, regulatory napięć na ogół dostępne od ręki, reszta może być na zamówienie. > O łożyska możesz spokojnie też pytać w sklepach i hurtowniach metalowych, czy sklepach z częściami > do maszyn rolniczych. Ja będziesz znał oznaczenie łożyska to kupisz wszędzie. Podejrzewam ze bedzie calosc do wymiany czyli znow szczotki pierscien i lozyska. Pierscien i szczotki tez dostane jak cos w motoryzacyjnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.