Skocz do zawartości

[A-G] co to za instalacja?


k313

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Niedawno kupiłem kolejną Asterkę i po kilku oględzinach odnalazłem dość nietypową instalację za tylnym fotelem. Właściwie to są resztki instalacji, ale nie wygląda to na prowizorkę.

Pytałem się w ASO co to może być i jedyne co ustalili, że zostało to fachowo montowane i niewykluczone, że przez fabrykę czy serwis.

Niestety, każdy z elektryków miał inną wizję co to i raczej zgadywali.

Więc, za fotelem są 3 skrętki, jeden koncentryczny i po dwa zwykłe ~0,75 i ~1,5mm.

7061345801c8b9e3med.jpg

Przy lewym nadkolu jest mocowanie i dwie żyły ~0,75

1ead79f27bd5af0emed.jpg

dodatkowo brak grupy bezpieczników

672f2f8e4b405036med.jpg

i pod maską pętla zwiniętych kabli.

ba3c048828c7e741med.jpg

informacyjnie podam że to X16SZR, automat, nie było klimy. Oczywiście wszystko działa.

Co to może być? Audio trzema skrętkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niedawno kupiłem kolejną Asterkę i po kilku oględzinach odnalazłem dość nietypową instalację za

> tylnym fotelem.

> Co to może być? Audio trzema skrętkami?

MSZ to było audio, ale profesjonalna instalacja car-audio przewodami 0,75mm2 i 1,5mm2 ? Bez żartów, zwykła rzeźba majsterkowicza, który chciał przyoszczędzić na porządnych kablach,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MSZ to było audio, ale profesjonalna instalacja car-audio przewodami 0,75mm2 i 1,5mm2 ? Bez żartów,

> zwykła rzeźba majsterkowicza, który chciał przyoszczędzić na porządnych kablach,

> brat

Poprawiłem pierwszą fotkę, w pierwszym poście.

Co do audio, to te kable nie bardzo pasują. Przynajmniej nie te skrętki. A audio jest fabryczne, na fabrycznych kablach i głośnikach.

A i jeszcze przy kokpicie pasażera jest pełno śladów po wkrętach - ewidentnie coś było montowane.

Dostałem info, że to może być auto policyjne i ta instalacja by bardziej pasowała. Lampy przed chłodnicą, komputer i nadajnik w bagażniku, a na kokpicie klika ekranów czy "pudełek".

Ale 1,6 w automacje nie nadaje się na auto policyjne - tym bardziej w Niemczech.

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytałem się w ASO co to może być i jedyne co ustalili, że zostało to fachowo montowane i

> niewykluczone, że przez fabrykę czy serwis.

sprawdzali po VIN fabryczne wyposażenie samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprawiłem pierwszą fotkę, w pierwszym poście.

dobra, teraz już widzę (zdjęcia nie da się powiększyć), te kable wielożyłowe faktycznie wyglądają jak jakieś sprzęty służb mundurowych albo coś w tym guście,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdzali po VIN fabryczne wyposażenie samochodu?

No właśnie teraz do tego doszedlem, że nie. Nie sprawdzali go w żadnym komputerze. Tylko niemieckie kwity które miałem przy sobie - niezbędne do sprowadzenia auta.

Może ktoś ma możliwość weryfikacji W0L0TGF48Y5043068

Będę bardzo zobowiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli inne zawieszenie, hamulce i pewnie trochę innych dodatków

no taki ciekawy egzemplarz, x16szr a automat i tarcze z tyłu choć tu nie wiem czy to coś nadzwyczajnego - przy automacie.

Ciekawe czy ma dziury w dachu zlosnik.gif

kolega miał Vectrę A c20NE na automacie i dziury miała, i obrzydliwą kanapę z tyłu z czarnej skajki sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no taki ciekawy egzemplarz, x16szr a automat i tarcze z tyłu choć tu nie wiem czy to coś

> nadzwyczajnego - przy automacie.

ja miałem zwykłe X16SZR z DE wcześniej i też były tarcze z tyłu - Astra mocno chciała konkurować z Golfem i stąd na niemieckim rynku montowali tarcze z tyłu bo lepiej wychodziły w testach hamulców od wersji z bębnami, u kolegi w aucie policyjnym może być inny numer, w aucie policyjnym mogą być tarcze z przodu na 280 lub więcej mm i odpowiednio większe z tyłu (ja miałem 264 z przodu i 240mm tył.)

podobnie w zawieszeniu mogą być sprężyny inne, inny stabilizator, amortyzatory,

> Ciekawe czy ma dziury w dachu

> kolega miał Vectrę A c20NE na automacie i dziury miała, i obrzydliwą kanapę z tyłu z czarnej skajki

standard w autach dla policji, u nas jest o tyle dobrze że za niewielkie pieniądze można całe wnętrza kupić i przełożyć,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he

Dziękuje za informacje, za potwierdzenie. 270635636-JUMP2.gif

Wnętrze jest ladne, kanapa tylnia wygląda na oryginał. Od strony bagaznika jest 12 dodatkowych gwintowanych otworów montażowych.

Kokpit ma masę śladów po wkretach, w podsufitce jakiś mały dodatkowy głosnik, brak popielniczki na tunelu środkowym - jest jakis nietypowy brzytki schowek.

A i na dachu bezpośrednio nad kierowcą jest odgniecione kółko - zakładalem że to od CB, ale to moze być od magnetycznego koguta.

To brzy zakupie części będę musiał uważać by nie sugerować się typowymi rozmiarami.

Autko jest białe i lekko poobijane, przez to niechodliwe. Było dość tanie.

Czy moge prosić jeśli jest taka możliwość by Ktoś wkleil tu pełną specyfikacje auta, ew przesłał na PW. I jeszcze jedno czy można sprawdzić przebieg takiego auta - oczywiste ze niemiecki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> X16SZR02KP7710

> 24.09.1999

> 5-d hatchback - sprawdź czy na pewno

> + załącznik

Dziekuje 20.GIF

No to trochę zmian nastąpilo, kanapę mam dzieloną, a przednie zagłówki nie są aktywnie.

W lato będę remontował tapicerkę i zobaczymy jakien jeszcze kwiatki wyjdą i co można ponownie uruchomić.

Jeszcze raz dziękuje za pomoc yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku oparcia fotela jest jakby dźwignia/przedłużenie zagłówka.

Jak ktoś Cię wali od tyłu,... hmm.gif nie, inaczej; jak ktoś najedzie na tył Twojego woza, to plecami przyciskasz tę dźwignię, co powoduje dosunięcie zagłówka do głowy. Jest to rozwiązanie "wielorazowe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W środku oparcia fotela jest jakby dźwignia/przedłużenie zagłówka.

> Jak ktoś Cię wali od tyłu,...

oink.gifgrinser006.gif

> nie, inaczej; jak ktoś najedzie na tył Twojego woza, to plecami

> przyciskasz tę dźwignię, co powoduje dosunięcie zagłówka do głowy. Jest to rozwiązanie

> "wielorazowe".

Sądziłem, że będzie to bardziej wyszukane rozwiązanie. coś elektrycznego, ale tego typu aktywnych zagłówków o ile dobrze pamiętam to nawet w AH nie było (poza TwinTop chyba hmm.gif)

Już kończę offtopic, bo temat jest o konkretnej wiązce przewodów wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.