pabu
użytkownik-
Liczba zawartości
87 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
pabu's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
> Tak wygląda wnętrze XC70 po 250 tys km - więc to w ogłoszeniu wygląda jak najbardziej na milion To jest wnętrze auta bardzo świadomego użytkownika, który o nie dbał, tzn regularnie czyścił i natłuszczał skórę. Niejeden potrafi podczas takiego przebiegu złachać wnetrze tak, że wygląda na dwa razy tyle....
-
Audi A6 C4. Może i stare ale nie rdzewieje i do tłuczenia w sam raz. Do 10k można szukać w "cukierkowym" stanie.
-
65kkm w rok czasu. -głośno -słabe wykonanie -ergonomia leży -tragiczne fotele -na każdym kroku ma się odczucie, że to jednak lekko tandetne auto -zdecydowanie za drogie w wersji 4x4 z dieslem +całkiem dzielne w terenie +nawet żwawo da się tym jeździć +zawieszenie wprost stworzone na nasze dziury +podobno to ładne jest +bardzo zwrotne +mimo wad ma w sobie coś co pozwala to auto polubić
-
2.5 R5 2,5 V6 Ten silnik to proszenie się o kłopoty......żeby on jeszcze oszczędny był. Te atrakcyjne ceny znikąd się nie wzięły.
-
> Jak napisałem - de gustibus. Zdecydowanie wolę rozwiązania PSA od VW. Nie wiem czym jechałeś i z > czym porównywałeś. Aktualne i poprzednie Berligo z aktualnym romkiem. Jak pisałem.... bezsprzecznie sporo zalet ale to nie moja bajka.
-
> De gustibus, niemniej może być to sensowna alternatywa. No, ale jak już idziemy w tym kierunku, to > polecam np. Berlingo, a nie Roomstera. Porównując jedno i drugie niestety pomimo wielu zalet berlingo podczas jazdy nie mogłem pozbyć się wrażenia, że jadę.........dostawczakiem Siedzi się jak na taborecie, się chwieje i buja, a w środku plastik fantastik. Nie mówię, że roomster to wzór wykonania ale jednak jakoś tak przyjemniej w środku.
-
Szukając małego taniego w eksploatacji wozidła dla rodzinki warto pomyśleć o roomsterze. miejsca z tyłu wiecej niż w niejednym aucie segmentu D. Miałem okazję zrobić tym autkiem małe 150tys i przy każdym załadunku byłem pod wrażeniem ile to aut potrafi połknąć pakunków. Nie wspomnę już o tym, że młodemu w foteliku duużo brakowało żeby mnie kopać po pleckach
-
Rdza dziś jest na porządku dziennym w każdej marce. Dla ciekawości: służbowe 1,5 roczne yeti- rdza na drzwiach, roczny roomster rdza w okolicach zamka. Masakra co dziś za samochody robią.
-
Fotki retuszuje....
-
> Ale 1,6 w automacje nie nadaje się na auto policyjne - tym bardziej w Niemczech. > ??? Dla jakiejś straży miejskiej czy innej inspekcji jako fotoradar już jak najbardziej
-
To były, są i pewnie zawsze będą TANIE samochody na ludu ciężko pracującego mało zarabiającego a silniki powyżej 110KM są kompletnie niepotrzebne o ksenonach niewspominając. BTW seryjne lampki w duster są skuteczniejsze niż niejedne ksenony w tanich kompaktach
-
Jeżdżę dusterem ( nie z wyboru) od października u.r. Przejechane 22kkm i stwierdzam......... to auto jest naprawdę OK.... pod warunkiem, że przy każdym wsiadaniu przypominasz sobie ile kosztowało Swoją drogą porównując do modelu po liftingu stwierdzam, że Dacia szybko się uczy i mam wrażenie, że robiąc lifting czytają fora internetowe szukając rzeczy które należy poprawić.
-
Dusterem już trochę jeżdżę i to auto o ile można polubić to właśnie za napęd 4x4. Kupno ośki nie ma zupełnie sensu w przypadku tego modelu.
-
Dacia Duster dci 4x4 manual 6b - 1500 kg DMC-1844 kg
-
kołpaki się tym ściąga. W audi miałem podobny i sprawdzał się w 100%