widwa Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 Witam. Sejek po stłuczce chodzil dobrze. Niestety po jakims czasie odpaliłem go i zaczął chodzić kulawo na wolnych obrotach, wskażówka jest na okolicach 500 obrotow. Jak wcisne gaz do dechy to wkręca się powoli na obroty ale dalej niż 2.5 nie pojdzie. i caly czas kulawo chodzi. co może być tego przyczyną ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Witam. Sejek po stłuczce chodzil dobrze. Niestety po jakims czasie odpaliłem go i zaczął chodzić > kulawo na wolnych obrotach, wskażówka jest na okolicach 500 obrotow. Jak wcisne gaz do dechy > to wkręca się powoli na obroty ale dalej niż 2.5 nie pojdzie. i caly czas kulawo chodzi. co > może być tego przyczyną ? Pozdrawiam przestawiony rozrzad, uszkodzony CPW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widwa Napisano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > przestawiony rozrzad, uszkodzony CPW Od czego miałby się rozrząd przestawić ? a po 2 odrazu po bum chodził dobrze. dopiero po 15 minutach juz zaczał chodzić kulawo jak odpaliłem. wydaje mi się ze cpw padł. chlodnica sie troche cofnela i moze go szlak trafil. dzis sprawdze omomierzem go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Od czego miałby się rozrząd przestawić ? a po 2 odrazu po bum chodził dobrze. dopiero po 15 > minutach juz zaczał chodzić kulawo jak odpaliłem. wydaje mi się ze cpw padł. chlodnica sie > troche cofnela i moze go szlak trafil. dzis sprawdze omomierzem go mogl nawet kabel sie przetrzec od CPW. mi rozrzad dwa razy przeskoczyl po bum w zaspe z rozpedu, jak silnik zadusilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > mogl nawet kabel sie przetrzec od CPW. mi rozrzad dwa razy przeskoczyl po bum w zaspe z rozpedu, > jak silnik zadusilo A może nie pracuje na wszystkie gary? Kable, świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 sprawdz przewody elektryczne od kompa do mapsensora. jeden mi się kiedyś przetarł delikatnie i miałem identyczne objawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widwa Napisano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 odpiąłem kostke od cpw przy alternatorze i tam są 3 wtyki. nw który jest plus a który minus. ale próbowałem różnych kombinacji miernikiem i jak kolwiek podłącze to miernik pokazuje 1. a w niektórych pozycjach wskoczy na chwile np do 1200 albo 400. jak sprawdzić ten cpw ? przez IAW_Scan 2 sprawdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widwa Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > przestawiony rozrzad, uszkodzony CPW Racje miał eosik. rozrząd przeskoczył o 4 ząbki ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.