CCSportingTeam Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Witam. Jakiś czas temu pojawił się kolejny problem w moim CC Sporting.Otóż po zmianie zerwanej linki od biegu wstecznego i regulacji sprzęgła (bo brało przy samej podłodze) biegi wchodziły bardzo dobrze jednak nie trwało to długo i ponownie zaczęły się problemy.Tym razem bardzo,bardzo ciężko wchodzą biegi takie jak wsteczny,jedynka i dwójka.Te 3 najgorzej.Nie da się wbić wstecznego,żeby skrzynia nie rzęziła co jest nie fajne bo oprócz wymiany w/w linki była robione coś co odpowiadało za rzegotanie przy wbijaniu wstecznego właśnie,nie wiem jak to się fachowo nazywa (chodzi o jakąś kulkę czy coś,fachowcy wiedzą o co kaman). Żeby wbić jedynkę trzeba się naprawdę naszarpać,pozostałe biegi też wchodzą ciężko,najgorzej przy zmianie z 1 na 2 i wsteczny.A sprzęgło wciśnięte do podłogi maksymalnie jak się da.Co to może być,jaka przyczyna i jaki koszt naprawy mniej więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 może podciągnij ciut linkę sprzęgła skoro mówisz, że przy podłodze łapie dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 hehe,żebym jeszcze wiedział jak to się robi :-) Nie znam się kompletnie na takich rzeczach,zarzuciłem wątek,żeby się upewnić co to bo jak np.uszkodzone sprzęgło czy skrzynia biegów ma jakąś poważniejszą awarię to nie będzie to mały wydatek.Może to linka,docisk sprzęgła,sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > hehe,żebym jeszcze wiedział jak to się robi :-) Nie znam się kompletnie na takich > rzeczach Bez otwierania maski praktycznie nachylasz się przed autem z przodu od strony kierowcy wkładasz rękę i tam taka nakrętka będzie Kręcisz w prawo lub w lewo w zależności czy chcesz wyżej czy niżej ,żeby łapało sprzęgło. Najpierw jednak otwórz sobie maskę i znajdź tą nakrętkę Mi jednak łatwiej się kręciło od dołu. Trochę siły, bez klucza spokojnie da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpyrek Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Nie dokonca bez klucza. U mnie po wymianie linki sprzegla klucz, chyba 17, byl niezbedny. Jak bedziesz szukal tej nakretki od gory to ona jest nad skrzynia. Napewno znajdziesz. I jak kolega wyz ej oisal regulujesz w ktoras strony zeby naciagnac linke lub popuscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 myślicie,że to kwestia naciągnięcia bądź poluzowania nakrętki? nie wymiana docisku sprzęgła np? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Nie wiem, ale sprawdzając to nic nie tracisz. Chyba ,że wolisz rozbierać sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpyrek Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Napewno bardziej nie zepsujesz sprawdzając najpierw naciąg linki sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCSportingTeam Napisano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 okazało się,że zepsuty był wodzik w skrzyni biegów,zmasakrowany i do wymiany linka od zmiany biegów.Teraz śmiga jak nówka.Coś pięknego :-) Biegi wchodzą jak nóż w masełko :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.