Skocz do zawartości

powazny problem CC 1.2 16v T


lasekeee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z swoim cc po wymianie amorkow z przodu, mianowicie przyjechalem do domu wszystko tak jak sie nalezy 150 mruczalo az milo. Przyszla paczka amorkow i w trybie natychmiastowym zabralem sie za wymiane amorkow wszystko ladnie pieknie, po zlozeniu przyszla pora na jazde probna doznalem okropnego szoku cc nie chce zapalic prad jest benia tez, pomyslalem ze moze zerwalem jakis przewod czy cos podnioslem go jeszcze raz, zdjelem kola i badam czy wszystko jest na swoim miejscu i czy nie ma zadnego kabla zerwanego wszystko wydawalo sie git, wpadlem chyba na najgorszy pomysl jaki jest mozliwy wzielem go na hol, hol byl robiony na 3 biegu zeby uniknac przeskoczenia paska, i podczas holowania dzwiek jaki sie wydobywal mozna porownac z 20letnim golfem w dieslu czyli kle kle kle.. cc nie mialo nawet najmniejszych checi zeby dac swoj piekny glos. Odstawilem fure pod domem, stwierdzilem ze jeszcze raz zobacze rozrusznikiem odpalic ale najwidoczniej cos musialo sie zablokowac bo nawet nie dal rady zakrecic, i w tej chwili zlapalem sie za moj glupi leb frown.gif sprobowalem jeszcze przepchnac go na 4 i 5 biegu powinien pojsc bez problemow, ale ani rusz stoi jak wryty, wiem ze troszke czyta sie to do bani ale szczegolowo chcialem opisac napotkany problem. kto moze wiedziec co sie stalo to proszonny jest o udzielenie sie w tym temacie Czuje ze to ostatnie podrygi tego serucha frown.gif(( buu.gifpanic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabiłeś silnik, pewnie rozrząd zrobił kolizję.

Poproś chłopaków z nml, Lampar + Badzid + Jordan o pomoc w oblukaniu o co kaman, chłopacy są kumaci to podpowiedzą Ci gzie i jak zdjąć osłonę paska i jak sprawdzić ustawienie rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak tez mi sie wydaje ze to zrobilem, ale mnie to ciekawi ze po wymianie amorkow to sie stalo, a

> przed wymiana wszystko jak w szwajcarskim zegarku.. z badzidem rozmawialem przez tele jutro

> bedzie w domu to podskoczy do mnie

jedyną rzeczą którą mogłęś przy wymianie amorka popsuć to czujnik położenia wału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zabiłeś silnik, pewnie rozrząd zrobił kolizję.

> Poproś chłopaków z nml, Lampar + Badzid + Jordan o pomoc w oblukaniu o co kaman, chłopacy są kumaci

> to podpowiedzą Ci gzie i jak zdjąć osłonę paska i jak sprawdzić ustawienie rozrządu

Nie ma co ruszać osłony, niech wykręci świece i sprawdzi nawet ręką czy na którymś garze nie ma zerowej kompresji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyczyna jest urwany zawor dokladnie mowiac sam kapselek, ale nie jestem w stanie powiedziec czy

> ssacy czy wydechowy, a znalazlem go w kolektorze ssacym

Jak w ssącym, to raczej zawór ssący. Ciężko było by talerzykowi zaworu przejść przez zawór dolotowy. Ale jak znajdowałem kawałki wirnika wydechowego turbiny w komorze spalania, to bardzo by mnie to nie zdziwiło wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.