lasekeee Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Witam, mam problem z swoim cc po wymianie amorkow z przodu, mianowicie przyjechalem do domu wszystko tak jak sie nalezy 150 mruczalo az milo. Przyszla paczka amorkow i w trybie natychmiastowym zabralem sie za wymiane amorkow wszystko ladnie pieknie, po zlozeniu przyszla pora na jazde probna doznalem okropnego szoku cc nie chce zapalic prad jest benia tez, pomyslalem ze moze zerwalem jakis przewod czy cos podnioslem go jeszcze raz, zdjelem kola i badam czy wszystko jest na swoim miejscu i czy nie ma zadnego kabla zerwanego wszystko wydawalo sie git, wpadlem chyba na najgorszy pomysl jaki jest mozliwy wzielem go na hol, hol byl robiony na 3 biegu zeby uniknac przeskoczenia paska, i podczas holowania dzwiek jaki sie wydobywal mozna porownac z 20letnim golfem w dieslu czyli kle kle kle.. cc nie mialo nawet najmniejszych checi zeby dac swoj piekny glos. Odstawilem fure pod domem, stwierdzilem ze jeszcze raz zobacze rozrusznikiem odpalic ale najwidoczniej cos musialo sie zablokowac bo nawet nie dal rady zakrecic, i w tej chwili zlapalem sie za moj glupi leb sprobowalem jeszcze przepchnac go na 4 i 5 biegu powinien pojsc bez problemow, ale ani rusz stoi jak wryty, wiem ze troszke czyta sie to do bani ale szczegolowo chcialem opisac napotkany problem. kto moze wiedziec co sie stalo to proszonny jest o udzielenie sie w tym temacie Czuje ze to ostatnie podrygi tego serucha (( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Zabiłeś silnik, pewnie rozrząd zrobił kolizję. Poproś chłopaków z nml, Lampar + Badzid + Jordan o pomoc w oblukaniu o co kaman, chłopacy są kumaci to podpowiedzą Ci gzie i jak zdjąć osłonę paska i jak sprawdzić ustawienie rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lasekeee Napisano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 tak tez mi sie wydaje ze to zrobilem, ale mnie to ciekawi ze po wymianie amorkow to sie stalo, a przed wymiana wszystko jak w szwajcarskim zegarku.. z badzidem rozmawialem przez tele jutro bedzie w domu to podskoczy do mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 > tak tez mi sie wydaje ze to zrobilem, ale mnie to ciekawi ze po wymianie amorkow to sie stalo, a > przed wymiana wszystko jak w szwajcarskim zegarku.. z badzidem rozmawialem przez tele jutro > bedzie w domu to podskoczy do mnie jedyną rzeczą którą mogłęś przy wymianie amorka popsuć to czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Zabiłeś silnik, pewnie rozrząd zrobił kolizję. > Poproś chłopaków z nml, Lampar + Badzid + Jordan o pomoc w oblukaniu o co kaman, chłopacy są kumaci > to podpowiedzą Ci gzie i jak zdjąć osłonę paska i jak sprawdzić ustawienie rozrządu Nie ma co ruszać osłony, niech wykręci świece i sprawdzi nawet ręką czy na którymś garze nie ma zerowej kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Nie ma co ruszać osłony, niech wykręci świece i sprawdzi nawet ręką czy na którymś garze nie ma > zerowej kompresji ale podobno stoi na betonowo wiec nie przekręci Zwalić osłone może cos wpadło i zablokowało rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > ale podobno stoi na betonowo wiec nie przekręci > Zwalić osłone może cos wpadło i zablokowało rozrząd No racja, pewnie zawór oparty o tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lasekeee Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 skonczylem robote i ide zbadac co sie dokladnie stalo, na poczatku zobacze czy wgl pasek jest jezeli nie bedzie to zdejmuje glowice, a jesli bedzie to sprawdze czy moze przeskoczyl na zebach, na bierzaco bede informowal co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lasekeee Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Przyczyna jest urwany zawor dokladnie mowiac sam kapselek, ale nie jestem w stanie powiedziec czy ssacy czy wydechowy, a znalazlem go w kolektorze ssacym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Przyczyna jest urwany zawor dokladnie mowiac sam kapselek, ale nie jestem w stanie powiedziec czy > ssacy czy wydechowy, a znalazlem go w kolektorze ssacym Jak w ssącym, to raczej zawór ssący. Ciężko było by talerzykowi zaworu przejść przez zawór dolotowy. Ale jak znajdowałem kawałki wirnika wydechowego turbiny w komorze spalania, to bardzo by mnie to nie zdziwiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.