antonioo_lpu Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Witam wszystkich, Koledzy mam problem ze swoim cienkim. Auto po wielkich trudach odpalilo ale niestety po pierwszej jezdzie jest cos nie tak. Wydaje mi isie ze go zalewa paliwem, objawy: -ciezko odpala na zimnym (trzeba krecic z 15minut) -po wykreceniu swiec całe w nagarze -pochodzi chwile dodajesz gazu i slychac jak nie przepala paliwka Koledzy jakie moga byc przyczyny??? wtryski regulato cisnienia paliwa?? dodoam zdjecie po podłączeniu pod fiat ecu scan poze to cos pomoze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Witam wszystkich, > Koledzy mam problem ze swoim cienkim. Auto po wielkich trudach odpalilo ale niestety po pierwszej > jezdzie jest cos nie tak. Wydaje mi isie ze go zalewa paliwem, objawy: > -ciezko odpala na zimnym (trzeba krecic z 15minut) > -po wykreceniu swiec całe w nagarze > -pochodzi chwile dodajesz gazu i slychac jak nie przepala paliwka > Koledzy jakie moga byc przyczyny??? wtryski regulato cisnienia paliwa?? dodoam zdjecie po > podłączeniu pod fiat ecu scan poze to cos pomoze?? Na tym screenie jest ewidentnie za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym. Albo masz gdzieś nieszczelność w kolektorze bądź na przewodzie do MAP-a, albo MAP jest źle bądź wogóle nie podpięty, albo MAP jest walnięty. Z powodu wskazań mapa go zalewa. Alternatywnie masz jakiś opór mechaniczny i silnik jest faktycznie tak obciążony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 od czego komp i czy ktoś remapował go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Na tym screenie jest ewidentnie za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym. Albo masz gdzieś > nieszczelność w kolektorze bądź na przewodzie do MAP-a, albo MAP jest źle bądź wogóle nie > podpięty, albo MAP jest walnięty. Z powodu wskazań mapa go zalewa. > Alternatywnie masz jakiś opór mechaniczny i silnik jest faktycznie tak obciążony Opor mechaniczny.... co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > od czego komp i czy ktoś remapował go? Komp IAW 18F.B4 z tego co wiem to tylko sciagniete immo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Opor mechaniczny.... co to moze byc? Zatarty alternator albo coś podobnego. Ale najpierw posprawdzaj nieszczelności i MAP-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Zatarty alternator albo coś podobnego. Ale najpierw posprawdzaj nieszczelności i MAP-a. Ok. Ogarne to jutro i zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Naprawione. W kostce do Mapa był problem.odwrotnie kabelki wpięte.Dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.