Antoine Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Paccar PR czy MX - wiadomo mocy nigdy za malo ale zalozenie jest takie PR 360KM z manualna 6 biegowa skrzynia GO-170 SGS MX 410KM z 12 biegowym AS Tronic'iem ZF'a (rpm przy 100ce 1150) DMC 18000kg, 2 osie, Vmax 100km/h ewentualnie MAN D26 440KM z manualna skrzynia 6 biegowa merca (rpm przy 100ce 1350) ale DMC 24000kg 3osie, Vmax 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Paccar PR czy MX - wiadomo mocy nigdy za malo ale zalozenie jest takie > PR 360KM z manualna 6 biegowa skrzynia GO-170 SGS > MX 410KM z 12 biegowym AS Tronic'iem ZF'a (rpm przy 100ce 1150) > DMC 18000kg, 2 osie, Vmax 100km/h > ewentualnie MAN D26 440KM z manualna skrzynia 6 biegowa merca (rpm przy 100ce 1350) > ale DMC 24000kg 3osie, Vmax 100km/h co do obrotów przy 100ce - ciekawe jakie są obroty jadąc 70 - 80 km/h i czy da się włączyć ostatni bieg ( zwłaszcza w automatach ) . takimi prędkościami najczęściej się jeździ po PL . MAN nie za duży ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 > co do obrotów przy 100ce - ciekawe jakie są obroty jadąc 70 - 80 km/h i czy da się włączyć ostatni > bieg ( zwłaszcza w automatach ) da sie mozna zablokowac 12tke nawet do 800rpm > . takimi prędkościami najczęściej się jeździ po PL . no niewiem... ale po autostradach czy Skach jezdzi sie 100ka, po drogach dwujezdniowychy raczej tez za granica tak samo... do jezdzenia po lodzi to wystarczy niemalze miejski > MAN nie za duży ? no na 3 osiach to by sie zdal juz nawet wiekszy - 67+2... bo i tak sie wlecze 3 os... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 Nie wiem czy to ten silnik co w nowym TGXie euro 6 ale jeżeli tak to polecam. Mamy w firmie dwa EEV, one mają coś koło 11 litrów pojemności. Też 440KM i palą dośc dużo. A własnie wróciłem z tygodniowego testu euro 6. Tj motor 12,5 litra też 440 i z całej trasy wyszło 24,8 Mi przy 85 trzymał 1100 obr. Silnik super elastyczny. Ciągnie od 900. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Nie wiem czy to ten silnik co w nowym TGXie euro 6 ale jeżeli tak to polecam. Mamy w firmie dwa > EEV, one mają coś koło 11 litrów pojemności. Też 440KM i palą dośc dużo. Euro 5EEV bez adblue > A własnie wróciłem z > tygodniowego testu euro 6. Tj motor 12,5 litra też 440 i z całej trasy wyszło 24,8 a ile moczu do tego? > Mi przy 85 trzymał 1100 obr. Silnik super elastyczny. Ciągnie od 900. no do 900 to i MXy jezdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Euro 5EEV bez adblue EEV mamy w firmie i to są te mniejsze i podobno palą dużo chociaż ja nie jeździłem. > a ile moczu do tego? Spaliłem niecałą 1/3 zbiornika ale nie wiem ile ma zbiornik. Może gdzieś udostępniają tą informację. > no do 900 to i MXy jezdza... Ja się przesiadłem ze Stralisa 450 E 5 do renówki DXI 460 EEV i byłem mega zadowolony z elastyczności. Iveco idzie jak Honda - wysokie obroty i pompuje turbo=jedziesz.Renówka jedzie bardzo ładnie ale jak wsiadłem teraz w mana i zobaczyłem jak te silniki jadą od samego dołu - wow. Mówię oczywiście o tych 12,5 ltr euro 6 bo eev nie jeździłem. Jeździłem po okolicach Paryża landówkami i na 12 biegu mogłem się sprawnie rozpędzać od 60km/h. Ja jestem zachwycony. Ale jak wstrzymasz się dwa tygodnie to zobaczę jak jedzie ten zupełnie nowy silnik Renault 480 w seriii T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.