Skocz do zawartości

płyn chłodzenia a wtryski paliwa


POTR

Rekomendowane odpowiedzi

> Coś źle opisałeś.

> skąd o nich wiesz,

Opis lamera smile.gif, sorry, pomału może uda mi się przybliżyć temat...

Rozrusznik kręcił, auto nie odpalało. Stwierdzono brak płynu chłodniczego. W okolicy zaworu do spuszczania ciśnienia paliwa a raczej pod nim - mokre ślady. W listwie wtryskowej stwierdzono uszkodzenie 2 wtryskiwaczy, które wymieniono (te z lewej strony patrząc z góry zamontowanej listwy). Poskręcano. Spuszczono ciśnienie paliwa na zaworku. Skasowano błąd „check engine”. Uzupełniono płyn chłodniczy. Auto odpaliło od pierwszego kopa.

Wątpliwości mam bo się nie znam. Czy ciecz z układu chłodzenia (płyn okazał się w strefie stanów niskich) miał wpływ na usterkę, czy wtryskiwacze faktycznie były uszkodzone, czy mogło dojść do ich zalania a w konsekwencji uszkodzenia. Wydaje mi się że nadal widzę mokre ślady (chyba powinno wyschnąć od wczoraj – auto trochę jeździło po mieście). Jeżeli coś jeszcze cieknie to skąd i jak to usunąć ?

No i w końcu najważniejsze ile taka doraźna naprawa powinna kosztować (bez ceny płynu chłodniczego) ?

Prześlę na priva zdjęcia tego co mi się wydaje istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jakim programem były kasowane błędy ?

Jakieś dziwne numery.

Płyn nie powinien znajdować się w kolektorze ssącym ,więc w zasadzie nie mogło dojść do uszkodzenia wtrysków płynem .Wtryski znajdują się w górnej części kolektora więc musiałyby być zanurzone w płynie aby zostać ewentualnie uszkodzone w co też wątpię bo płyn chłodniczy jest tłusty i nie ma tendencji do wytwarzania rdzy .Poślij zdjęcia może coś pomogę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po pierwsze jakim programem były kasowane błędy ?

Bez użycia kompa i oprogramowania, powiedziałbym że magiczną kombinacją świateł, sprzęgła, immobilajzera i gazu.. Co by nie powiedzieć, sam to widziałem na własne oczy i faktycznie zadziałało. Lampka błędu silnika zgasła.

> Płyn nie powinien znajdować się w kolektorze ssącym ,więc w zasadzie nie mogło dojść do uszkodzenia

wtrysków płynem .

Wtryski były sprawdzane omomierzem. Dwa miały przejście dwa nie. W ten sposób oceniono, że 2 trzeba wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.