Skocz do zawartości

ekstremalnie głośne szuranie przy hamowaniu na zimno


Rekomendowane odpowiedzi

Kia Ceed. Nierozgrzane hamulce wydają podczas hamowania dźwięki jakby metal trał o metal. Hałas nieznośny.

Po rozgrzaniu problem znika, ewentualnie trochę dudni.. Dla mnie to było jasne - klocki lub tarcze się skończyły.

Jednek po wizycie w warsztacie, w Warszawie na 1 sierpnia, serwis poinformował, że wszystko jest ok

i czasami tak być musi i nic się z tym nie poradzi. Co lepsze serwis oznajmił, że po 40 tyś km i 2 latach klocki

mają 10% zużycie, podobnie jak tarcze.

Czy to wogóle możliwe?! W jakim innym serwisie w Warszawie można to sprawdzić, bo aż trudno w taką diagnozę

uwierzyć, przy ogłosach przy hamowaniu na zimnym.. Serwisuję tam, bo cały czas Ceed ma gwarancję.

Stąd pytanie gdzie można jeszcze sprawdzić ów problem w jakimś autoryzowanym dla Kii warsztacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kia Ceed. Nierozgrzane hamulce wydają podczas hamowania dźwięki jakby metal trał o metal. Hałas nieznośny.

U mnie było to samo na fabrycznych klockach i tarczach. Dźwięk, jakby wcale klocków już nie było i blacha tarła o blachę. Problem nasilał się wraz ze wzrostem wilgotności powietrza. Fabryczne tarcze nawet po 24 godz. postoju pokrywały się rudawym nalotem. Przy przebiegu 51kkm, pomimo że tarcze i klocki nie wymagały jeszcze wymiany, zainwestowałem w komplet Textara (tarcze, tarczobębny, klocki na obu osiach). Kosztowało mnie to tysiaka (części i robocizna). Od tej pory mam święty spokój. Nawet po kilkudniowym postoju przy pierwszych hamowaniach panuje błoga cisza. Podsumowując, moim skromnym zdaniem, powodem tych dźwięków są gó...nej jakości części stosowane na pierwszym montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cisza. Podsumowując, moim skromnym zdaniem, powodem tych dźwięków są gó...nej jakości części

> stosowane na pierwszym montażu.

Orginalne tarcze i klocki wystarczyly na 80kkm ale ja mam ciezka noge. Nie bylo wogole bicia. Zmienilem na zamienniki 15kkm i do wyrzucenia. Zmienilem na firmowe textar i powyzej 140km/h przy hamowaniu mam wibracje. Na fabrycznych stawal deba a te hmm.gif Wiecej sie nie nabiore na zamienniki tarcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zainwestowałem w zamienniki ale komplet Brembo na przód i hamuje o.k. Ale ten kij ma drugi koniec, przy dohamowywaniu niestety popiskują. Po Brembo się takich efektów akustycznych nie spodziewałem crazy.gif

> Orginalne tarcze i klocki wystarczyly na 80kkm ale ja mam ciezka noge. Nie bylo wogole bicia.

> Zmienilem na zamienniki 15kkm i do wyrzucenia. Zmienilem na firmowe textar i powyzej 140km/h

> przy hamowaniu mam wibracje. Na fabrycznych stawal deba a te Wiecej sie nie nabiore na

> zamienniki tarcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To szuranie to rdzawy nalot na tarczach. Znika po starciu czyli po pierwszym hamowaniu. Nie

> przejmowac sie a Carsrevis to dobry serwis.

Byłoby dobrze, ale nie znika, próbowałem na max ze 100 do 0. Trze główne z tyłu, nie wiem, pojechyać na jakiś plac i ręczny przy jakieś prędkości zaciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.