Fili_P Napisano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2014 ASO 3 lata 60kkm diesel koszty przeglądu f.oleju=73,08; oring=6,20; f.kabinowy=99,63; olejdexos25w30=152,64; płyn chłodniczy=5,41; zmywacz=13,59; f.powietrza=81,81; f.paliwa=97,79; płyn ham.=22,54; smar miedź=5,23; gaz klimy=14,64; ROBOCIZNA serwis60kkm3lata=339,68; serwis klimy=181,16; czyszczenie hamulców=135,87; odgrzybianie=67,15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2014 > ASO 3 lata 60kkm > diesel > koszty przeglądu całkiem normalne ceny jak na ASO, dobrze że nie przycięli O coś pytasz? Bo ja np. o jedno: serwis AC za 180PLN i dodatkowo odgrzybianie za 67PLN? To co kosztuje 180PLN (wymiana filtra, uzupełnienie czynnika, co jeszcze)? Ogólnie zjadliwie, jak na ASO. Bo czy za kabinówkę węglową dałbym 100PLN to już inny wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2014 > całkiem normalne ceny jak na ASO, dobrze że nie przycięli > O coś pytasz? > Bo ja np. o jedno: serwis AC za 180PLN i dodatkowo odgrzybianie za 67PLN? > To co kosztuje 180PLN (wymiana filtra, uzupełnienie czynnika, co jeszcze)? > Ogólnie zjadliwie, jak na ASO. > Bo czy za kabinówkę węglową dałbym 100PLN to już inny wątek nie pytam - kronikuję wymiana czynnika tak inny watek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 Dla porównania. Cruze 1,8 - przegląd w ASO po 30kkm: Olej, filtry oleju i kabiny - ponad 300zł. Ale robocizna - blisko 400zł A hamulców nie przeczyścili i nadal piszczą i grzeją się z tyłu. W środę jadę do nich ponownie - i już widzę ile mnie to będzie mniej więcej kosztować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > Dla porównania. > Cruze 1,8 - przegląd w ASO po 30kkm: > Olej, filtry oleju i kabiny - ponad 300zł. > Ale robocizna - blisko 400zł > A hamulców nie przeczyścili i nadal piszczą i grzeją się z tyłu. > W środę jadę do nich ponownie - i już widzę ile mnie to będzie mniej więcej kosztować moi juz drugi raz podchodzili do hamulców i aktualnie po prostu poprawiaja fabrykę lekko podszliwowując ranty klocków, zaby miały ciut więcej luzu w prowadniczkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > moi juz drugi raz podchodzili do hamulców i aktualnie po prostu poprawiaja fabrykę lekko > podszliwowując ranty klocków, zaby miały ciut więcej luzu w prowadniczkach PO tym, jak na przeglądzie nie tknęli się hamulców, miałem się za to sam zabrać, ale mają mi wymienić chromy na atrapie, więc zgłosiłem to ponownie. Ciekawe, czy tym razem dadzą radę? I ile skasują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > ASO 3 lata 60kkm > diesel > koszty przeglądu > f.oleju=73,08; > oring=6,20; > f.kabinowy=99,63; > olejdexos25w30=152,64; > płyn chłodniczy=5,41; > zmywacz=13,59; > f.powietrza=81,81; > f.paliwa=97,79; > płyn ham.=22,54; > smar miedź=5,23; > gaz klimy=14,64; > ROBOCIZNA > serwis60kkm3lata=339,68; > serwis klimy=181,16; > czyszczenie hamulców=135,87; > odgrzybianie=67,15 a za odgrnianianie pajęczyn ile skasowali ??? co to za przebieg dobra, napisz od razu, że masz zniżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 > a za odgrnianianie pajęczyn ile skasowali ??? co to za przebieg > dobra, napisz od razu, że masz zniżki oj tam zaraz żniżki drobne tam 15-25, czasami 30% się zdarzy przebieg jak stąd do Sopotu i spowrotem :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 > moi juz drugi raz podchodzili do hamulców i aktualnie po prostu poprawiaja fabrykę lekko > podszliwowując ranty klocków, zaby miały ciut więcej luzu w prowadniczkach A skąd czerpiesz takie mądrości Szlifując rant, zmniejszają powierzchnię tarcia, likwidując (często działa!) akustyczny efekt rezonansu szczęki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2014 > A skąd czerpiesz takie mądrości > Szlifując rant, zmniejszają powierzchnię tarcia, likwidując (często działa!) akustyczny efekt > rezonansu szczęki. taaa no popatrz... od mechanika który to przy mnie robił i od "koń-sultanta pierwszoklatowca" który potem to potwierdził tłumacząc w ten sam sposób jak mechanik po co to robili i smiejąc się, że "odkąd poprawiają tak fabrykę to maja mniej roboty i takich upierdliwych klientów jak ja z tego typu problemem" o którym rancie myslisz bo ja rancie tych dwóch wąsów które jeżdżą w prowadniczkach zacisku klocka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.