sebaso Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Cześć, Jest następująca sytuacja: ojciec ma punto z zegarami z obrotkiem i temp wody i bardzo prawdopodobne jutro kupi do kompletu cabrio ale tam sa zegary bez tych udogodnień i mu mówię, że skoro i tak będzie sprzedawał to którym teraz jeździ to niech sobie przełoży . I teraz pytanie czy podłącza p&p, czy trzeba ciągnąć jakieś przewody, przekazniki etc, może ktos ma manual?Czujnik pewnie też jest inny(oba 1.2 8v 60)? Pewnie ktoś u Was przerabiał temat Dzięki za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/24 dziękuję bardzo temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 jedna uwaga; rynki docelowe mają znaczenie, inny układ kabli w kostkach był w PL a inny DE/UK nawet w tych samych rocznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > jedna uwaga; > rynki docelowe mają znaczenie, inny układ kabli w kostkach był w PL a inny DE/UK nawet w tych > samych rocznikach. Dobrze wiedzieć , oba samochody z rynku DE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.