Skocz do zawartości

wskaźnik poziomu gazu, BRC blitz, cały czas pokazuje full


markkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem ze wskazaniem poziomu gazu w butli. Tzn na centralce palą sie cały czs 4 diody niezaleznie ile jest gazu w butli. Myślałem że się zacieła wskazówka dolna na wskaźniku poziomu gazu na butli bo górna pokazuje prawidłowo np połowe, zdjąłem go z butli i sprawdziłem omomierzem oporność na wyjściu zmieniając położenie wskazówki magnesem i ładnie się zmienia od 0 do 90ohm - no to chyba sprawny . Gdzie szukac przyczyny że sygnał dociera do centralki inny niż jest na wskaźniku na butli ? jakieś zwarcie po drodze czy co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> mam problem ze wskazaniem poziomu gazu w butli. Tzn na centralce palą sie cały czs 4 diody

> niezaleznie ile jest gazu w butli. Myślałem że się zacieła wskazówka dolna na wskaźniku

> poziomu gazu na butli bo górna pokazuje prawidłowo np połowe, zdjąłem go z butli i

> sprawdziłem omomierzem oporność na wyjściu zmieniając położenie wskazówki magnesem i ładnie

> się zmienia od 0 do 90ohm - no to chyba sprawny . Gdzie szukac przyczyny że sygnał dociera do

> centralki inny niż jest na wskaźniku na butli ? jakieś zwarcie po drodze czy co ?

Mam identyczny problem z taką samą centralką grinser006.gif U mnie czasem po uruchomieniu silnika pokazywał inny poziom, np. 1-2 kropki po czym i tak rosło do max. Nie zajmowałem się tym tematem, ta centralka to jest straszny shit i pewnie prędzej wymienie to na Bingo niż będę grzebał grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> Mam identyczny problem z taką samą centralką U mnie czasem po uruchomieniu silnika pokazywał inny

> poziom, np. 1-2 kropki po czym i tak rosło do max. Nie zajmowałem się tym tematem, ta

> centralka to jest straszny shit i pewnie prędzej wymienie to na Bingo niż będę grzebał

znalazłem u siebie usterkę, prześledziłem całą drogę kabli od wskaźnika na butli aż do komory silnika i się okazało że jeden kabelek był przerwany i nie miał masy dlatego świeciło mi na 4 diody cały czas. Po zmasowaniu wskaźnik w samochodzie pokazuje prawidłowo już poziom gazu.

Czasami tez warto przeczyścić styki na złączkach bo rośnie oporność i może źle wskazywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znalazłem u siebie usterkę, prześledziłem całą drogę kabli od wskaźnika na butli aż do komory

> silnika i się okazało że jeden kabelek był przerwany i nie miał masy dlatego świeciło mi na 4

> diody cały czas. Po zmasowaniu wskaźnik w samochodzie pokazuje prawidłowo już poziom gazu.

> Czasami tez warto przeczyścić styki na złączkach bo rośnie oporność i może źle wskazywać.

O, zerknę u siebie. Tak własnie podejrzewalem, że będzie to problem z jakimś niestykającym kablem, bo wskaźnik na butli oczywiście działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.