Skocz do zawartości

Mały dostawczak do firmy, do 50 tys zł netto


Cendra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Szukam auta do firmy, ma to być 2 os. z paką, klimatyzacja obowiązkowo, benzyna + lpg zakładane w fabryce lub ASO, nówki sztuki do 50 tys zl netto.

Do głowy mi przychodzi:

Dacia Dokker 1.6

Skoda Roomster/Praktik 1.4

VW Caddy, Cytryna Berlingo, Peugeot Partner (ten jest nawet 3 os), Opel Combo, Fiat Doblo, Renault Kangoo, Nissan NV200 - mają jeszcze zwykłe benzyniaki z lpg?

Coś jeszcze jest warte uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Szukam auta do firmy, ma to być 2 os. z paką, klimatyzacja obowiązkowo, benzyna + lpg zakładane w

> fabryce lub ASO, nówki sztuki do 50 tys zl netto.

> Do głowy mi przychodzi:

> Dacia Dokker 1.6

> Skoda Roomster/Praktik 1.4

> VW Caddy, Cytryna Berlingo, Peugeot Partner (ten jest nawet 3 os), Opel Combo, Fiat Doblo, Renault

> Kangoo, Nissan NV200 - mają jeszcze zwykłe benzyniaki z lpg?

> Coś jeszcze jest warte uwagi?

Transit Connect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przemysl blizniaki partner/berlingo z 1.6 hdi

Ja osobiście byłbym za dieslem, ale to nie ja płacę za te auta wink.gif

Zbyt atrakcyjnie cenowo wychodzi Dokker z LPG, aby zmienić zdanie... Bardziej się skupiam na tym, czy coś jeszcze ciekawego można kupić z gazem.

To Doblo 1.4t ma gaz montowany w ASO? Na stronie nic nie widzę na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja osobiście byłbym za dieslem, ale to nie ja płacę za te auta

> Zbyt atrakcyjnie cenowo wychodzi Dokker z LPG, aby zmienić zdanie... Bardziej się skupiam na tym,

> czy coś jeszcze ciekawego można kupić z gazem.

> To Doblo 1.4t ma gaz montowany w ASO? Na stronie nic nie widzę na ten temat.

kazdy diler zamontuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak aso, poza tym jest wersja z lpg na zamowienie z fabryki

Doblo 1.4 T-Jet LPG to bardzo dobra propozycja, jest też chyba fabryczna wersja CNG, która jest najekonomiczniejsza, jeśli masz dostęp do stacji CNG. Nowe Doblo w tej klasie aut nie ma konkurencji jeśli chodzi o ładowność i ilość miejsca, do wersji long załadujesz diw europalety!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontaktuje się ze sprzedawcą, poczekam na ofertę.

Chociaż w sumie, tych aut może będzie kilka (4-5), nie wiem czy jest sens dawać pracownikom coś z turbo... Różnie jest u nich z poszanowaniem aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skontaktuje się ze sprzedawcą, poczekam na ofertę.

> Chociaż w sumie, tych aut może będzie kilka (4-5), nie wiem czy jest sens dawać pracownikom coś z

> turbo... Różnie jest u nich z poszanowaniem aut.

Powiedzmy sobie szczerze, że silniki wolnossące z LPG lub CNG w dostawczakach są strasznie mułowate i pracownicy bedą zawsze wciskali gaz w podłogę, co może się skończyć szybkim zejściem. Zawsze można za niewielką opłatą zaprogramować ogranicznik mocy, prędkości itp, w silniku turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze dlatego ze ceny sa od 67 tys ?

3 dni temu fakturowałem Nowego Connecta w wersji Trend z silnikiem 1.0 100KM EcoBoost w kwocie poniżej 50 000 zł netto, gdzie klient dostał w gratisie czujniki cofania oraz chlapacze i dywaniki.

Sprawdzasz ceny katalogowe, realia są inne .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3 dni temu fakturowałem Nowego Connecta w wersji Trend z silnikiem 1.0 100KM EcoBoost w kwocie

> poniżej 50 000 zł netto, gdzie klient dostał w gratisie czujniki cofania oraz chlapacze i

> dywaniki.

> Sprawdzasz ceny katalogowe, realia są inne .......

Ten silnik hehe.gif W Pandzie mam większy palacz.gif Istotne jest spalanie jakie wychodzi w kolegi Focusie z tym silnikiem. Poniżej 11l/100km przy delikatnej jeździe w mieście nie da się zejść. Jeśli auto ba być dla pracowników to górna granica spalania jest chyba nie ograniczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3 dni temu fakturowałem Nowego Connecta w wersji Trend z silnikiem 1.0 100KM EcoBoost w kwocie

> poniżej 50 000 zł netto, gdzie klient dostał w gratisie czujniki cofania oraz chlapacze i

> dywaniki.

> Sprawdzasz ceny katalogowe, realia są inne .......

Uturbiony 1.0 w dostawczaku = problemy i to szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten silnik W Pandzie mam większy Istotne jest spalanie jakie wychodzi w kolegi Focusie z tym

> silnikiem. Poniżej 11l/100km przy delikatnej jeździe w mieście nie da się zejść. Jeśli auto ba

> być dla pracowników to górna granica spalania jest chyba nie ograniczona.

ktoś powiedział, słyszałem etc.......

jeździłem kilka miesięcy służbowo c-maxem 1.6 ecoboost i po śląsku palił mi 8.2l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uturbiony 1.0 w dostawczaku = problemy i to szybko.

jakoś w focusie też wszyscy krzyczeli problemy problemy a puki co nie ma żadnych problemów a mijają już 2 lata od wprowadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.