Skocz do zawartości

w poszukiwaniu kostlki do tempomatu


Kris88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałem sprawdzić czy mam kostkę do tempomatu ale napotkałem na problem zdjęcia osłony.

Przeszkadza mi rączka od regulacji kierownicy.

Da się to jakoś sprytnie obejść czy trzeba dość mocno przekręcić ten plastik aby rączka schowała się w ten otwór.

clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Chciałem sprawdzić czy mam kostkę do tempomatu ale napotkałem na problem zdjęcia osłony.

> Przeszkadza mi rączka od regulacji kierownicy.

> Da się to jakoś sprytnie obejść czy trzeba dość mocno przekręcić ten plastik aby rączka schowała

> się w ten otwór.

Trzeba odblokować rączkę i tak manewrować osłono żeby przeszła. Chwila cierpliwości i gotowe waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zdjąłem jej całej bo faktycznie bałem się że pęknie.

> Ale mogę iść na giełdę

zdejmuje się nie tak źle jak sie tak w 3/4 odegnie dźwignie od reg kierownicy. Z założeniem osłony z powrotem jest jazda i kręcenie osłona w tą i wewtą spineyes.gif

PS. oslona jest dość elastyczna i w miarę się nagina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zdejmuje się nie tak źle jak sie tak w 3/4 odegnie dźwignie od reg kierownicy. Z założeniem osłony

> z powrotem jest jazda i kręcenie osłona w tą i wewtą

> PS. oslona jest dość elastyczna i w miarę się nagina

I już nią wczoraj porysowałem klapkę od elm327

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Dzięki za rade

> ale mówisz że elm musi mieć

> wlutowany rezystor?

> Więc to już trudniej

To nie tak, chodzi o to, że jeśli chcesz, żeby ELM gadał w F/AR/L z czymkolwiek poza silnikiem to musi nie mieć tego rezystora, więc każdy kto ma MES i ELM'a, najpewniej ma problem rezystora rozwiązany.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie tak, chodzi o to, że jeśli chcesz, żeby ELM gadał w F/AR/L z czymkolwiek poza silnikiem to

> musi nie mieć tego rezystora, więc każdy kto ma MES i ELM'a, najpewniej ma problem rezystora

> rozwiązany.

> Pozdrawiam BAS

Ok dzięki za info.

Nie wiem czy sprawa warta zachodu i tak przecież czuję ze tempomat działa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok dzięki za info.

> Nie wiem czy sprawa warta zachodu i tak przecież czuję ze tempomat działa

kontrolka to jest pic na wodę bo ona się świeci jak masz przestawiona dzwignię w położenie "ON" a niekoniecznei wtedy musisz mieć ustawiona prędkość (na prawdę działajacy tempomat).

Jeśli masz ochotę to podjedz do Gliwic to Ci włączę kontrolkę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kontrolka to jest pic na wodę bo ona się świeci jak masz przestawiona dzwignię w położenie "ON" a

> niekoniecznei wtedy musisz mieć ustawiona prędkość (na prawdę działajacy tempomat).

> Jeśli masz ochotę to podjedz do Gliwic to Ci włączę kontrolkę

Zawsze to jakieś przypomnienie, że autko samo nie zacznie zwalniać po zdjęciu nogi z gazu.

Co ciekawe w AR147 pokazuje rzeczywistą aktywność tempomatu.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kontrolka to jest pic na wodę bo ona się świeci jak masz przestawiona dzwignię w położenie "ON" a

> niekoniecznei wtedy musisz mieć ustawiona prędkość (na prawdę działajacy tempomat).

> Jeśli masz ochotę to podjedz do Gliwic to Ci włączę kontrolkę

A wpadnę kiedyś ale to dopiero po urlopie smile.gif

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tego nie kumam przecież na tempomacie i tak mam zdjętą nogę z gazu.

baso'wi pewnie chodziło o to że jak jedziesz na tempomacie i potrzebujesz przyspieszyć żeby np kogoś sprawnie wyprzedzisz kto jedzie 4km/h wolniej niż Ty to po prostu naciskasz gaz a po wyprzedzeniu zdejmujesz nogę z gazu i auto nie zwalnia więcej niż do zadanej wcześniej predkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> baso'wi pewnie chodziło o to że jak jedziesz na tempomacie i potrzebujesz przyspieszyć żeby np

> kogoś sprawnie wyprzedzisz kto jedzie 4km/h wolniej niż Ty to po prostu naciskasz gaz a po

> wyprzedzeniu zdejmujesz nogę z gazu i auto nie zwalnia więcej niż do zadanej wcześniej

> predkości

ale to po kliknięciu "RES" chyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to po kliknięciu "RES" chyba?

RES = resume - powrót do zaprogramowanej wcześniej prędkości (po naciśnięciu hamulca, sprzęgła bądź gdy zadziała ESP).

Gdy jedziesz na tempomacie i naciśniesz gaz to auto przyspieszy nie wyłączając tempomatu ale jak puścisz gaz to prędkość powoli spadnie do tej którą wcześniej ustawiłeś i tempomat będzie ją utrzymywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> RES = resume - powrót do zaprogramowanej wcześniej prędkości (po naciśnięciu hamulca, sprzęgła bądź

> gdy zadziała ESP).

> Gdy jedziesz na tempomacie i naciśniesz gaz to auto przyspieszy nie wyłączając tempomatu ale jak

> puścisz gaz to prędkość powoli spadnie do tej którą wcześniej ustawiłeś i tempomat będzie ją

> utrzymywał.

aaaaa dzieki 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.