Skocz do zawartości

[starsze ople] regulowana prędkość pracy wycieraczek


chudy607

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z sąsiedniego kącika 20.GIF

Mam prośbę do tych oplowiczów (użytkowników raczej starszych modeli, choć może niekoniecznie), którzy mają regulowaną pokrętełkiem częstotliwość pracy przednich wycieraczek.

Moje pytanie brzmi, jaki numer ma Wasz przekaźnik wycieraczek?

Chcę u siebie w asterce G zamontować taką regulację i nadaje się do tego przekaźnik z oznaczeniem 90 494 187.

Ale allegro wyrzuca też dużo większą (i tańszą) ilość przekaźnika wycieraczek 90 493 283.

Orientuje się ktoś może, czy można je stosować zamiennie? Ma ktoś zamontowany przekaźnik 90 493 283 w aucie z regulowaną pracą?

Układ styków i ich oznaczenia są takie same (nie znalazłem nigdzie ich schematów).

Będę wdzięczny za pomoc w przegryzieniu się przez to 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wez włącz na wolno, wyłącz po 1 machnieciu, poczekaj tyle ile chcesz opóźnienia i włącz na

> "wolno" jeszcze raz ale już na stałe

tak to miałem w felicji wink.gif w astrze takich cudów nie mam grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja u siebie nie mam przekaźnika tylko zrobiony moduł na układzie 555 i kilku rezystorach, robił to

> chłopak z www.astra-g.pl . Płaciłem około 20zł, całość jest przy kolumnie kierowniczej.

mnie akurat wpadła w ręce manetka z regulacją wink.gif instalację już sobie przygotowałem i w sumie brakuje mi tylko przekaźnika smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja manetkę kupiłem tanio, myślałem że będzie gorzej, bo mam AG sedan, więc chciałem bez tylnej wycieraczki ok.gif kupiłem w tamtym roku manetkę z obsługą tempomatu (po prostu aby pasowała grubością do tej z regulacją), ale tak się zastanawiam czy nie pociągnąć tematu dalej i zrobić żeby spełniała swoją funkcję smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak się zastanawiam czy nie pociągnąć tematu dalej i zrobić

> żeby spełniała swoją funkcję

to zacznij od sprawdzenia, czy nie masz kostki pod kierownicą wink.gif

jeśli masz, to 90% roboty za Tobą grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W dieslu i serii Z silników to tak, tutaj przepustnica jest na lince, więc potrzebny jest moduł z

> linką, czujnik na sprzęgło no i kilka przewodów do pociągnięcia

nie doczytałem, że masz benzynkę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja do F'ki wsadziłem wszystko od Omegi(przekaźnik+manetka) i było ok.

Przy dokladaniu MID-a do mojej bylej Astry F 16v kupilem manetke od HB a wiec z dodatkowa opcja tylnej wycieraczki, mnie w sumie interesowaly przyciski do MID.

Manetka ta miala kolko regulacji szybkosci pracy wycieraczek na 1 biegu, nie pamietam zebym ruszal przekaznik, w kazdym razie dzialalo grinser006.gif

Dodatkowym bonusem bylo spryskiwanie szyby bez uruchamiania wycieraczki, wystarczylo przesunac do przodu, tylnej nie bylo bo sedan ale szyby spryskane i nigdy juz pozniej nie chodzily mi na sucho wycieraczki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.