Skocz do zawartości

gwintownicy do tablicy


DEV

Rekomendowane odpowiedzi

temat stary jak świat ale:

poproszę o opinię zainstalowanych w Waszych autach zawieszeń gwintowanych, począwszy ot mts czy tam TAtechnix po Fk KW itp

po 9 latach sprężyny Weitec, a w zasadzie jedna powiedziała Papa (pękła) i nadszedł czas na słuszną drogę, teraz pytanie co założyć?

mogę mieć Ta - tech za 1300 lub za 1900 FK

auto obecnie pokonuje 8 km dziennie i raz po raz jakiś wypad na spota/zlot, zero wyścigów czy rajdów, ma być nisko, w miarę komfortowo, ale bez popeliny w stylu utnij se sprężyny skoro i tak tylko stoi...

czy te tanie chińskie gwinty nie zardzewieją po sezonie - dwóch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> temat stary jak świat ale:

> poproszę o opinię zainstalowanych w Waszych autach zawieszeń gwintowanych, począwszy ot mts czy tam

> TAtechnix po Fk KW itp

> po 9 latach sprężyny Weitec, a w zasadzie jedna powiedziała Papa (pękła) i nadszedł czas na słuszną

> drogę, teraz pytanie co założyć?

> mogę mieć Ta - tech za 1300 lub za 1900 FK

> auto obecnie pokonuje 8 km dziennie i raz po raz jakiś wypad na spota/zlot, zero wyścigów czy

> rajdów, ma być nisko, w miarę komfortowo, ale bez popeliny w stylu utnij se sprężyny skoro i

> tak tylko stoi...

> czy te tanie chińskie gwinty nie zardzewieją po sezonie - dwóch?

ja mam u siebie gwinta FK z regulacja twardości jezdze na nim jakies 2 lata odkupiłem go od guida. jak narazie nie miałem żadej awari ani wycieku, jak na normalna codzienna jazde to polecam badrzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> temat stary jak świat ale:

> poproszę o opinię zainstalowanych w Waszych autach zawieszeń gwintowanych, począwszy ot mts czy tam

> TAtechnix po Fk KW itp

> po 9 latach sprężyny Weitec, a w zasadzie jedna powiedziała Papa (pękła) i nadszedł czas na słuszną

> drogę, teraz pytanie co założyć?

> mogę mieć Ta - tech za 1300 lub za 1900 FK

> auto obecnie pokonuje 8 km dziennie i raz po raz jakiś wypad na spota/zlot, zero wyścigów czy

> rajdów, ma być nisko, w miarę komfortowo, ale bez popeliny w stylu utnij se sprężyny skoro i

> tak tylko stoi...

> czy te tanie chińskie gwinty nie zardzewieją po sezonie - dwóch?

Ja osobiscie mam gwint TA Technix, drugi sezon - zardzewiec nie zardzewial zlosnik.gif Wczesniej mial go Mychon i zrobil cos 500km, na nieskreconym 270751858-jezyk.gif Czyli mozna powiedziec, ze leci mu trzeci sezon letni i spoko ok.gif

W zeszlym roku jak go zakładałem (po skreceniu najnizej z helperem) stwierdzilem, ze to uj, a nie gleba zlosnik.gif Był tylko ciut niżej, jakieś 2cm? Niż mój poprzedni KIT: PZM + FK - 70. I helper wyleciał zlosnik.gif wtedy była gleba (zresztą widziałeś w tym roku), ale zawias beton 270751858-jezyk.gif

Na ten sezon stwierdziłem, że wymienie przy okazji tuleji tył i konczących się poduszek amorów góry, wahacze i zrobie coś z tym betonem w gewinde wink.gif I w tym roku odwiedzilem PECAR i gwint przeszedł kilka zmian + zrobilem fasolki - i teraz jest nisko i działa zlosnik.gif no i jest z helperem wink.gif

Widziałeś jaką glebe miałem na ten sezon na zlocie - latam tak cały rok grinser006.gif A co byłoby gdybym wywalił helper? spineyes.gif Położyłbym go na ziemi chyba grinser006.gif

Także TA Technix fajny jak go wyrwiesz w normalnych pieniadzach i albo bedziesz jezdzil na tym -70/90 z helperem albo oddasz do przerobienia zlosnik.gif Moj wyszedl mniej z przerobieniem niz Twoj nowy 270751858-jezyk.gif

A FK zależy który, bo tam masz 3 wersje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja osobiscie mam gwint TA Technix, drugi sezon - zardzewiec nie zardzewial Wczesniej mial go

> Mychon i zrobil cos 500km, na nieskreconym Czyli mozna powiedziec, ze leci mu trzeci sezon

> letni i spoko

> W zeszlym roku jak go zakładałem (po skreceniu najnizej z helperem) stwierdzilem, ze to uj, a nie

> gleba Był tylko ciut niżej, jakieś 2cm? Niż mój poprzedni KIT: PZM + FK - 70. I helper

> wyleciał wtedy była gleba (zresztą widziałeś w tym roku), ale zawias beton

> Na ten sezon stwierdziłem, że wymienie przy okazji tuleji tył i konczących się poduszek amorów

> góry, wahacze i zrobie coś z tym betonem w gewinde I w tym roku odwiedzilem PECAR i gwint

> przeszedł kilka zmian + zrobilem fasolki - i teraz jest nisko i działa no i jest z helperem

> Widziałeś jaką glebe miałem na ten sezon na zlocie - latam tak cały rok A co byłoby gdybym wywalił

> helper? Położyłbym go na ziemi chyba

> Także TA Technix fajny jak go wyrwiesz w normalnych pieniadzach i albo bedziesz jezdzil na tym

> -70/90 z helperem albo oddasz do przerobienia Moj wyszedl mniej z przerobieniem niz Twoj nowy

> A FK zależy który, bo tam masz 3 wersje

1. Co zrobił pecar z tym gwintem i co oni w ogóle na tą chińszczyznę mówią?

2. Używany wiadomo że wyjdzie taniej, teraz ceny niestety oscylują w okilicy 1300 za Ta - oczywiście komplet przód i tył.

3. FK na swojej stronie ma teraz do CC dwa - silver i X - obydwa nie mają regulacji twardości, do Seicento z jakiejś racji jest jeszcze highsport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Co zrobił pecar z tym gwintem i co oni w ogóle na tą chińszczyznę mówią?

> 2. Używany wiadomo że wyjdzie taniej, teraz ceny niestety oscylują w okilicy 1300 za Ta -

> oczywiście komplet przód i tył.

> 3. FK na swojej stronie ma teraz do CC dwa - silver i X - obydwa nie mają regulacji twardości, do

> Seicento z jakiejś racji jest jeszcze highsport.

i wszystkie w pip drogie jak patrzyłem pomimo przeceny grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i wszystkie w pip drogie jak patrzyłem pomimo przeceny

1750 wychodzi za FK Highsport z wysyłką do PL w cenie, nie jest źle, ale takiej kasiory nie mam w tej chwili więc chyba wleci sam przód TA, a tył zostanie jak jest czyli PZM plus Weitec tylko będzie musiał być obniżony.

Jeszcze raz dla pewności: jakie obniżenie da maksymalnie bez wywalania helperów TA-Technix? Ile da się zejść niżej od mojego dotychczasowego -60 Weitec, zanim pękł? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tej chwili więc chyba wleci sam przód TA, a tył zostanie jak jest czyli PZM plus Weitec tylko

> będzie musiał być obniżony.

Koniecznie waytogo.gif A połasiłbym się o stwierdzenie, żebyś zainwestował w -50 FK jak bedziesz mial opcje, bo Weitec to -40 ? -35?

> Jeszcze raz dla pewności: jakie obniżenie da maksymalnie bez wywalania helperów TA-Technix? Ile da

> się zejść niżej od mojego dotychczasowego -60 Weitec, zanim pękł?

Hmm, max -90 270751858-jezyk.gif Tak jak Ci pisałem, ja miałem -70 FK + PZMa i zszedł niżej z helperami tylko 1/2cm, także stawiam, że u Ciebie będzie to 2-3cm max niżej wink.gif

Zobaczysz, że później wywalisz helpery, a po wywaleniu helperów zrobisz tak jak ja grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koniecznie A połasiłbym się o stwierdzenie, żebyś zainwestował w -50 FK jak bedziesz mial opcje,

> bo Weitec to -40 ? -35?

kiedyś był -40 teraz już nieco niżej a da się więcej wink.gif

> Hmm, max -90 Tak jak Ci pisałem, ja miałem -70 FK + PZMa i zszedł niżej z helperami tylko 1/2cm,

> także stawiam, że u Ciebie będzie to 2-3cm max niżej

> Zobaczysz, że później wywalisz helpery, a po wywaleniu helperów zrobisz tak jak ja

spoko, ewolucja to naturalna rzecz zlosnik.gif

czyli mówisz brać TA? niestety cena 930 zł plus 29 za klucz ale taniej nie znalazłem nigdzie, a i sprzedać używki nikt jakoś nie chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przed montażem jakoś musze zadbać o gwint? Wysmarować go jakimś smarem czy innym juxem? Czy dopiero przed zimą zmieniając koła jakoś zabezpieczyć przed np solą z drogi? Czytałem o różnych oklejaniach taśmą, termokurczach i innych metodach kuchennych, co polecają szanowni gwintownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zeszlym roku jak go zakładałem (po skreceniu najnizej z helperem) stwierdzilem, ze to uj, a nie

> gleba Był tylko ciut niżej, jakieś 2cm? Niż mój poprzedni KIT: PZM + FK - 70. I helper

> wyleciał wtedy była gleba (zresztą widziałeś w tym roku), ale zawias beton

> Na ten sezon stwierdziłem, że wymienie przy okazji tuleji tył i konczących się poduszek amorów

> góry, wahacze i zrobie coś z tym betonem w gewinde I w tym roku odwiedzilem PECAR i gwint

> przeszedł kilka zmian + zrobilem fasolki - i teraz jest nisko i działa no i jest z helperem

> Widziałeś jaką glebe miałem na ten sezon na zlocie - latam tak cały rok A co byłoby gdybym wywalił

> helper? Położyłbym go na ziemi chyba

> Także TA Technix fajny jak go wyrwiesz w normalnych pieniadzach i albo bedziesz jezdzil na tym

> -70/90 z helperem albo oddasz do przerobienia Moj wyszedl mniej z przerobieniem niz Twoj nowy

> A FK zależy który, bo tam masz 3 wersje

Co dokładnie Ci zrobili z gwintem w tej firmie, że jest tak nisko i z helperami ?? Masz jakie foto gwintu po przeróbce ?? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nasmarowałem gwint zwykłym smarem i okleiłem go zwykła taśma izolacyjną, nw czy to coś daje ale

> tak zrobiłem

wysmarowałem ŁT43 i do zimy powinno mu wystarczyć,

pierwsze wrażenia: gwint skręcony na 1-1,5 cm od dolnego końca gwintu i jest niżej niż na Weitecu jakieś 2 cm, więc da się jeszcze w dół ładnie, ale na razie odezwał się stabilizator o budę więc chwilowo tak zostaje, foty auta jak go umyję zlosnik.gif

tył dwa zwoje usunięte a dalej jest koza, znaczy może nieco niżej niż na Weitecu -40 ale między wahaczem a odbojnikiem jszcze jest z półtora centymetra, więc można jeszcze niżej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak sie jezdzi?

Na razie nijak, zrobiłem 4 km dopiero spod blokhausu do roboty, stuka stab o budę, jak to wyeliminuje to wtedy ocenie co i jak, no i na geografię trza będzie podjechać, ale to jak wymienię uszczelniacz w skrzyni prawy, do czego muszę wyjąć półoś... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.