DEV Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 temat stary jak świat ale: poproszę o opinię zainstalowanych w Waszych autach zawieszeń gwintowanych, począwszy ot mts czy tam TAtechnix po Fk KW itp po 9 latach sprężyny Weitec, a w zasadzie jedna powiedziała Papa (pękła) i nadszedł czas na słuszną drogę, teraz pytanie co założyć? mogę mieć Ta - tech za 1300 lub za 1900 FK auto obecnie pokonuje 8 km dziennie i raz po raz jakiś wypad na spota/zlot, zero wyścigów czy rajdów, ma być nisko, w miarę komfortowo, ale bez popeliny w stylu utnij se sprężyny skoro i tak tylko stoi... czy te tanie chińskie gwinty nie zardzewieją po sezonie - dwóch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > temat stary jak świat ale: > poproszę o opinię zainstalowanych w Waszych autach zawieszeń gwintowanych, począwszy ot mts czy tam > TAtechnix po Fk KW itp > po 9 latach sprężyny Weitec, a w zasadzie jedna powiedziała Papa (pękła) i nadszedł czas na słuszną > drogę, teraz pytanie co założyć? > mogę mieć Ta - tech za 1300 lub za 1900 FK > auto obecnie pokonuje 8 km dziennie i raz po raz jakiś wypad na spota/zlot, zero wyścigów czy > rajdów, ma być nisko, w miarę komfortowo, ale bez popeliny w stylu utnij se sprężyny skoro i > tak tylko stoi... > czy te tanie chińskie gwinty nie zardzewieją po sezonie - dwóch? ja mam u siebie gwinta FK z regulacja twardości jezdze na nim jakies 2 lata odkupiłem go od guida. jak narazie nie miałem żadej awari ani wycieku, jak na normalna codzienna jazde to polecam badrzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > temat stary jak świat ale: > poproszę o opinię zainstalowanych w Waszych autach zawieszeń gwintowanych, począwszy ot mts czy tam > TAtechnix po Fk KW itp > po 9 latach sprężyny Weitec, a w zasadzie jedna powiedziała Papa (pękła) i nadszedł czas na słuszną > drogę, teraz pytanie co założyć? > mogę mieć Ta - tech za 1300 lub za 1900 FK > auto obecnie pokonuje 8 km dziennie i raz po raz jakiś wypad na spota/zlot, zero wyścigów czy > rajdów, ma być nisko, w miarę komfortowo, ale bez popeliny w stylu utnij se sprężyny skoro i > tak tylko stoi... > czy te tanie chińskie gwinty nie zardzewieją po sezonie - dwóch? Ja osobiscie mam gwint TA Technix, drugi sezon - zardzewiec nie zardzewial Wczesniej mial go Mychon i zrobil cos 500km, na nieskreconym Czyli mozna powiedziec, ze leci mu trzeci sezon letni i spoko W zeszlym roku jak go zakładałem (po skreceniu najnizej z helperem) stwierdzilem, ze to uj, a nie gleba Był tylko ciut niżej, jakieś 2cm? Niż mój poprzedni KIT: PZM + FK - 70. I helper wyleciał wtedy była gleba (zresztą widziałeś w tym roku), ale zawias beton Na ten sezon stwierdziłem, że wymienie przy okazji tuleji tył i konczących się poduszek amorów góry, wahacze i zrobie coś z tym betonem w gewinde I w tym roku odwiedzilem PECAR i gwint przeszedł kilka zmian + zrobilem fasolki - i teraz jest nisko i działa no i jest z helperem Widziałeś jaką glebe miałem na ten sezon na zlocie - latam tak cały rok A co byłoby gdybym wywalił helper? Położyłbym go na ziemi chyba Także TA Technix fajny jak go wyrwiesz w normalnych pieniadzach i albo bedziesz jezdzil na tym -70/90 z helperem albo oddasz do przerobienia Moj wyszedl mniej z przerobieniem niz Twoj nowy A FK zależy który, bo tam masz 3 wersje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > Ja osobiscie mam gwint TA Technix, drugi sezon - zardzewiec nie zardzewial Wczesniej mial go > Mychon i zrobil cos 500km, na nieskreconym Czyli mozna powiedziec, ze leci mu trzeci sezon > letni i spoko > W zeszlym roku jak go zakładałem (po skreceniu najnizej z helperem) stwierdzilem, ze to uj, a nie > gleba Był tylko ciut niżej, jakieś 2cm? Niż mój poprzedni KIT: PZM + FK - 70. I helper > wyleciał wtedy była gleba (zresztą widziałeś w tym roku), ale zawias beton > Na ten sezon stwierdziłem, że wymienie przy okazji tuleji tył i konczących się poduszek amorów > góry, wahacze i zrobie coś z tym betonem w gewinde I w tym roku odwiedzilem PECAR i gwint > przeszedł kilka zmian + zrobilem fasolki - i teraz jest nisko i działa no i jest z helperem > Widziałeś jaką glebe miałem na ten sezon na zlocie - latam tak cały rok A co byłoby gdybym wywalił > helper? Położyłbym go na ziemi chyba > Także TA Technix fajny jak go wyrwiesz w normalnych pieniadzach i albo bedziesz jezdzil na tym > -70/90 z helperem albo oddasz do przerobienia Moj wyszedl mniej z przerobieniem niz Twoj nowy > A FK zależy który, bo tam masz 3 wersje 1. Co zrobił pecar z tym gwintem i co oni w ogóle na tą chińszczyznę mówią? 2. Używany wiadomo że wyjdzie taniej, teraz ceny niestety oscylują w okilicy 1300 za Ta - oczywiście komplet przód i tył. 3. FK na swojej stronie ma teraz do CC dwa - silver i X - obydwa nie mają regulacji twardości, do Seicento z jakiejś racji jest jeszcze highsport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > 1. Co zrobił pecar z tym gwintem i co oni w ogóle na tą chińszczyznę mówią? > 2. Używany wiadomo że wyjdzie taniej, teraz ceny niestety oscylują w okilicy 1300 za Ta - > oczywiście komplet przód i tył. > 3. FK na swojej stronie ma teraz do CC dwa - silver i X - obydwa nie mają regulacji twardości, do > Seicento z jakiejś racji jest jeszcze highsport. i wszystkie w pip drogie jak patrzyłem pomimo przeceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > i wszystkie w pip drogie jak patrzyłem pomimo przeceny 1750 wychodzi za FK Highsport z wysyłką do PL w cenie, nie jest źle, ale takiej kasiory nie mam w tej chwili więc chyba wleci sam przód TA, a tył zostanie jak jest czyli PZM plus Weitec tylko będzie musiał być obniżony. Jeszcze raz dla pewności: jakie obniżenie da maksymalnie bez wywalania helperów TA-Technix? Ile da się zejść niżej od mojego dotychczasowego -60 Weitec, zanim pękł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > tej chwili więc chyba wleci sam przód TA, a tył zostanie jak jest czyli PZM plus Weitec tylko > będzie musiał być obniżony. Koniecznie A połasiłbym się o stwierdzenie, żebyś zainwestował w -50 FK jak bedziesz mial opcje, bo Weitec to -40 ? -35? > Jeszcze raz dla pewności: jakie obniżenie da maksymalnie bez wywalania helperów TA-Technix? Ile da > się zejść niżej od mojego dotychczasowego -60 Weitec, zanim pękł? Hmm, max -90 Tak jak Ci pisałem, ja miałem -70 FK + PZMa i zszedł niżej z helperami tylko 1/2cm, także stawiam, że u Ciebie będzie to 2-3cm max niżej Zobaczysz, że później wywalisz helpery, a po wywaleniu helperów zrobisz tak jak ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 > Koniecznie A połasiłbym się o stwierdzenie, żebyś zainwestował w -50 FK jak bedziesz mial opcje, > bo Weitec to -40 ? -35? kiedyś był -40 teraz już nieco niżej a da się więcej > Hmm, max -90 Tak jak Ci pisałem, ja miałem -70 FK + PZMa i zszedł niżej z helperami tylko 1/2cm, > także stawiam, że u Ciebie będzie to 2-3cm max niżej > Zobaczysz, że później wywalisz helpery, a po wywaleniu helperów zrobisz tak jak ja spoko, ewolucja to naturalna rzecz czyli mówisz brać TA? niestety cena 930 zł plus 29 za klucz ale taniej nie znalazłem nigdzie, a i sprzedać używki nikt jakoś nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2014 Jak kupisz TA to daj znac jakie wrazenia po przesiadce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 Czy przed montażem jakoś musze zadbać o gwint? Wysmarować go jakimś smarem czy innym juxem? Czy dopiero przed zimą zmieniając koła jakoś zabezpieczyć przed np solą z drogi? Czytałem o różnych oklejaniach taśmą, termokurczach i innych metodach kuchennych, co polecają szanowni gwintownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezet Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > W zeszlym roku jak go zakładałem (po skreceniu najnizej z helperem) stwierdzilem, ze to uj, a nie > gleba Był tylko ciut niżej, jakieś 2cm? Niż mój poprzedni KIT: PZM + FK - 70. I helper > wyleciał wtedy była gleba (zresztą widziałeś w tym roku), ale zawias beton > Na ten sezon stwierdziłem, że wymienie przy okazji tuleji tył i konczących się poduszek amorów > góry, wahacze i zrobie coś z tym betonem w gewinde I w tym roku odwiedzilem PECAR i gwint > przeszedł kilka zmian + zrobilem fasolki - i teraz jest nisko i działa no i jest z helperem > Widziałeś jaką glebe miałem na ten sezon na zlocie - latam tak cały rok A co byłoby gdybym wywalił > helper? Położyłbym go na ziemi chyba > Także TA Technix fajny jak go wyrwiesz w normalnych pieniadzach i albo bedziesz jezdzil na tym > -70/90 z helperem albo oddasz do przerobienia Moj wyszedl mniej z przerobieniem niz Twoj nowy > A FK zależy który, bo tam masz 3 wersje Co dokładnie Ci zrobili z gwintem w tej firmie, że jest tak nisko i z helperami ?? Masz jakie foto gwintu po przeróbce ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 ja nasmarowałem gwint zwykłym smarem i okleiłem go zwykła taśma izolacyjną, nw czy to coś daje ale tak zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 > ja nasmarowałem gwint zwykłym smarem i okleiłem go zwykła taśma izolacyjną, nw czy to coś daje ale > tak zrobiłem wysmarowałem ŁT43 i do zimy powinno mu wystarczyć, pierwsze wrażenia: gwint skręcony na 1-1,5 cm od dolnego końca gwintu i jest niżej niż na Weitecu jakieś 2 cm, więc da się jeszcze w dół ładnie, ale na razie odezwał się stabilizator o budę więc chwilowo tak zostaje, foty auta jak go umyję tył dwa zwoje usunięte a dalej jest koza, znaczy może nieco niżej niż na Weitecu -40 ale między wahaczem a odbojnikiem jszcze jest z półtora centymetra, więc można jeszcze niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 A jak sie jezdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 > A jak sie jezdzi? Na razie nijak, zrobiłem 4 km dopiero spod blokhausu do roboty, stuka stab o budę, jak to wyeliminuje to wtedy ocenie co i jak, no i na geografię trza będzie podjechać, ale to jak wymienię uszczelniacz w skrzyni prawy, do czego muszę wyjąć półoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.