alastair Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 Witam, niby rzecz prosta, jestem czlek techniczny i troche aut juz mialem - ale przy tym poleglem. Pierwsze co zrobilem po zakupie to wymiana oleju + filtr. Wg. manuala do suchego silnika wchodzi 4.6L, przy wymianie z filtrem 4.4. Podczas wymiany zostalo wlane 4 litry (cala banka), na drugi dzien sprawdzam i bagnet slabo sie zamacza wiec dolalem 0.5L. Sprawdzam na drugi dzien po dolaniu - w zasadzie tyle ile bylo Po przemysleniach dolalem jeszcze 0.5L - i ciagle wyglada jakby bylo minimum. Auto ma dziwaczny jak dla mnie bagnet produkcji forda z aluminiowym dzyndzlem na koncu ktory jest wydrazony i ma 2 kreski min i max. Jakbym nie mierzyl (zimny po nocnym postoju, goracy po 5 min czy po godzinie) dochodzi ledwie do min. Auto stoi poziomo, zawsze staram sie mierzyc w tym samym miejscu. I teraz dylemat: dolac czy olac? Nie lubie jezdzic z za mala iloscia oleju, wiem czym sie to moze skonczyc, tym bardziej ze lubie okolice redline Zeby bylo smieszniej w manualu jest pokazane ze sa 2 rodzaje bagnetow, a w silniku 2.3 ktory jest rozwierconym 2.0 tez sa 2 bagnety ale do tego 2 rozne nominalne ilosci oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2014 Też mam problem z poziomem ten bagnet to padaka raz mam 3/4 skali a raz pokazuje że mam przelane jakieś 5mm na bagnecie. Ogólnie wlewam zawsze jakieś 300 ml mniej niż podaje producent i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2014 Nie wiem jak w 2.0 i 2.3. W 2.3 turbo ważne żeby wkładać tą samą stroną i wtedy jest powtarzalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2014 > Nie wiem jak w 2.0 i 2.3. W 2.3 turbo ważne żeby wkładać tą samą stroną i wtedy jest powtarzalnie ten bagnet da sie imho wlozyc tylko w jedna strone bo ma wyciecie w ktore wchodzi dynks na pokrywie zaworow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.