SebeKK Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Właśnie siedze u znajomego i próbuje rozszyfrować problem z silnikiem w ładzie rocznik 1998. Silnik 1,7SPI na osprzęcie GM. Po sprawdzeniu błędów wyskoczyło: - błąd czujnika temperatury (czujnik wymieniony) błąd skasowany; - bład MAP SENSORA (wymieniony) błąd skasowany; - bład czujnika położenia wału (wyczyszczony) bład skasowany; - i cały czas pozostaje błąd 45 (za bogaty skłąd mieszanki). Auto po odpaleniu ledwo wkręca się na obroty lekko strzela w wydech, dłąwi się Podejrzewam sondę lamda, która poprostu padłą i zalewa silnik. Proszę o jakieś wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Odłącz sondę i zobacz jaki będzie efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Auto po odpaleniu ledwo wkręca się na obroty lekko strzela w wydech, dłąwi się Podejrzewam sondę Na zimnym też tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 > Na zimnym też tak jest? Lapie zamula jak sie lkko rozgrzje, poczatkowo chodzi ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Lapie zamula jak sie lkko rozgrzje, poczatkowo chodzi ok Na zimnym sonda jest pomijana. Dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Na zimnym sonda jest pomijana. Dlatego pytam Sonda tutaj jest z podgrzewaniem. I po zagrzaniu jak mierzylem napiecie na sondzie siegalo 0,8-1,1 V wiec sugeruje ze ona jest padnieta i silnik zalewa bo za bogato. Na zimno sonda oscyluj 0,4-0,7V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Sonda tutaj jest z podgrzewaniem. I po zagrzaniu jak mierzylem napiecie na sondzie siegalo 0,8-1,1 > V wiec sugeruje ze ona jest padnieta i silnik zalewa bo za bogato. Na zimno sonda oscyluj > 0,4-0,7V Sonde masz w miare sprawna, pokazuje 1v bo jest bogato, jakby padla to bylo by bogato a w wskazanie niskie, np 0,2v. Sprawdz regulator cisnienia paliwa czy nie leje w podcisnienie benzyna i dobrze by bylo posprawdzac czujniki temperatury cieczy i powietrza, czy wskazania sa prawidlowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.