urwis Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 Nie dostałem instrukcji do reduktora, nie mogę znaleźć nic na necie i nie wiem co zaleca producent. Słyszałem, że ma być ustawiony bokiem do kierunku jazdy, by przyspieszanie i hamowanie nie oddziaływało na membranę. A co z położeniem spustu zanieczyszczeń? Musi być na dole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > ma być ustawiony bokiem do kierunku jazdy Tak > spustu zanieczyszczeń? Musi być na dole? Tak, to już oczywiste. Ja mam tak ustawiony, że elektrozawór oraz wejście i wyjście wody jest skierowane w kierunku jazdy. Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Tak > Tak, to już oczywiste. > Ja mam tak ustawiony, że elektrozawór oraz wejście i wyjście wody jest skierowane w kierunku jazdy. > Pozdr, Oczywiste jest, że w taki sposób łatwiej opróżnić reduktor z syfu, ale czy spust na górze lub w innej pozycji ma jakiś wpływ na prace reduktora? Możliwe, że nie będę miał możliwości zamontować go w pozycji "spust na dole". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 26 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Oczywiste jest, że w taki sposób łatwiej opróżnić reduktor z syfu, ale czy spust na górze lub w > innej pozycji ma jakiś wpływ na prace reduktora? Na samą zasadę pracy nie ma wpływu, ale chociażby przepływ cieczy ogrzewającej reduktor i możliwość jego odpowietrzenia jest projektowana pod określone położenie. W ostateczności, trzeba by ustawić go końcówkami do podłączenie cieczy obróconymi w górę. Zauważ też, że gdy spust brudu jest na dole, to wylot rozprężonego gazu jest na górze. To nie jest przypadkowe ustawienie, bo chyba lepiej, żeby skroplone ciężkie frakcje nie leciały do dolotu. > Możliwe, że nie będę miał możliwości zamontować go w pozycji "spust na dole". Tak mało miejsca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 > Na samą zasadę pracy nie ma wpływu, ale chociażby przepływ cieczy ogrzewającej reduktor i możliwość > jego odpowietrzenia jest projektowana pod określone położenie. W ostateczności, trzeba by > ustawić go końcówkami do podłączenie cieczy obróconymi w górę. Zauważ też, że gdy spust brudu > jest na dole, to wylot rozprężonego gazu jest na górze. To nie jest przypadkowe ustawienie, > bo chyba lepiej, żeby skroplone ciężkie frakcje nie leciały do dolotu. > Tak mało miejsca? Miejsca mało. Citroen XM 3.0 V6. Zmieniam reduktor z Tartarini na Lovato w istniejącej instalacji. Wcięcia w układ chłodzenia porobione i muszę się dostosować. A może po prostu szukam motywacji do zrobienia większych modów instalacji Dzięki za wyjaśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.