Mavv Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 No i Ford znowu zaczyna niedomagać Coraz częściej załącza mi się alarm. Zamykam auto (bez ryglowania) i czasem po godzinie, czasem po kilku minutach, a czasem wogóle) zaczyna wyć. Podejrzewam, że któryś z zamków gubi sygnał. Tylko jak sprawdzić, który? Za dwa - trzy lata temu wymieniałem zamek od maski, bo on głupiał. Od tego czasu spokój aż do teraz. Co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Co radzicie? podobnie mielismy. wyjalem bezpiecznik od alarmu i mam go gdzies (ten alarm w sensie). w razie kradziezy jest AC. ps. zdaje sobie sprawe, ze niewiele ci pomoglem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Co radzicie? Spalić . Tak poważnie, ja bym rzucił znów okiem na zamek maski . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > podobnie mielismy. > wyjalem bezpiecznik od alarmu i mam go gdzies (ten alarm w sensie). > w razie kradziezy jest AC. Jest to jakieś rozwiązanie. Ale nie dla mnie. > ps. zdaje sobie sprawe, ze niewiele ci pomoglem... No raczej. PS. W razie czego, to bezpiecznik jest pewnie w skrzynce za schowkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Spalić . Hmmm, ta opcja nie jest brana pod uwagę. Po za tym co spalić? Czy alarm czy całe auto? > Tak poważnie, ja bym rzucił znów okiem na zamek maski . Też mam taki zamiar. Spróbuję zmostkować zamek maski i potestować gada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Spalić . > Tak poważnie, ja bym rzucił znów okiem na zamek maski . Odpowiem Ci raz jeszcze Od kilku dni mam założoną zworkę na krańcówce maski i jest spokój Trzeba pewnie będzie kupić funkiel nuffkę, a nie używkę ze szrota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 > Odpowiem Ci raz jeszcze > Od kilku dni mam założoną zworkę na krańcówce maski i jest spokój Trzeba pewnie będzie kupić > funkiel nuffkę, a nie używkę ze szrota... Zamek maski w ASO kosztuje 50e + vat. Z ciekawości - ile w Polsce by kosztowało? Do tego jeszcze inny problemik sie pokazuje. Zauważyłem to ze dwa dni przed urlopem w połowie sierpnia. Tylko na zimnym. Po odpaleniu, gdy jest w trybie P, obroty lekko świrują. Taka czkawka, której obrotek nawet nie wykrywa. Jak wybiorę czy to R czy D po odpaleniu, to też miewa czkawkę. Czkawka była tylko wtedy, gdy stałem na hamulcu. Podczas jazdy wszystko ok. Ustawało dość szybko, zwykle po przejechaniu killkuset metrów (po dojechaniu do skrzyżowania i zatrzymaniu się wszystko było w normie). Natomiast teraz się chyba ciut nasiliło: Zaraz po odpaleniu trzyma obroty rzędu 1500-1600 przez kilka sekund. Bez znaczenia, czy zimny czy ciepły. Nadal miewa czkawkę. Komp nic nie pokazuje. Aha - no i nie dzieje sie to za każdym razem. Szukać znowu gdzieś nieszczelności na dolocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.