michalkl1 Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Siemka. Mam ja skuterek 50ccm 2T, Tak się zastanawiam czy jest sens podłubać go trochę tzn. myślę, ze sam tłumik wiele mi nie da tymbardziej, że to 50ccm niemarkowe ale kto wie ? Co sądzicie o zmianie cylindra na 70ccm, do tego jakieś lepsze łozyska, wał itd, zmiana przełożenia itd? Zawsze chciałem takie małe szybkie gówienko, po którym nikt się nie spodziewa, że jednak jest prędkie. Mam kat. A, miałem troche motocykli, skuterów a teraz palma mi odbija(czyt. cofam się w rozwoju..chyba ) i chce coś takiego. Jaki zestaw polecacie? Jakie wrażenia po modyfikacji? Jaka żywotność całości zakładając, że wymieniono z grubsza większość części na solidniejsze? Za tirem z górki wyszło jakieś 92-95km/h wg licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Kilka lat do tyłu.....w 2001:, miałem Gilere runner 50 po wszystkich zabiegach latała 100- 110 na prostej ale koszta były takie jak nowego seicento w tamtych latach. Z perspektywy czasu nie warto Miałem z tego co pamiętam: Cylinder, wał , gaznik, filtr, wydech, rolki, przekładnie zmienione pewnie o czyms zapomniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 To jest jak z autem . Miałem seicento, było za wolne. Wsadziłem większy silnik, dolot, wydech a to nadal było seicento. Teraz z perspektywy czasu mogłem po prostu kupić większe, szybsze auto. Moze warto kupić jakiegoś maxi skutera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > Mam ja skuterek 50ccm 2T, Tak się zastanawiam czy jest sens podłubać go trochę > Zawsze chciałem takie małe szybkie gówienko, po którym nikt się nie spodziewa, że jednak jest > prędkie. Nie ma sensu. Ale czy wszystko, co robimy w życiu, musi być logiczne i sensowne? Chcesz, masz kasę - rób, nie patrząc na to, co kto powie. A może szybciej, taniej i sensowniej będzie przeszczepić większy silnik do podwozia, które masz teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > Co sądzicie o zmianie cylindra na 70ccm, do tego jakieś lepsze łozyska, wał itd, zmiana przełożenia > itd? Dla samej przyjemności dłubania warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Pewnie, że warto. Teraz w necie takie czesci do tuningu można kupic za grosze. Gdzies miesiac temu mialem okazje przejechac sie kymco po tjunach. Szło to prawie jak Aerox 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 A jaki skuterek? Jak dłubać w 50ccm to jakiejś co łatwo stuningować np. Aerox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.