Mefisto Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Mam problem zmienic jezyk w blue&me na polski sciagnolem ze strony fiat forum aktualizacje na pena wgralem do bravo i teraz mam caly czas komunikat Brak Polski jak chce wlaczyc zestaw blue&me. Mial juz ktos taki problem? jak wyglada sprawa z wgraniem nowego oprogramowania w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 jaka wersja blue? jaki up wgrales podaj dokladne oznaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 > jaka wersja blue? jaki up wgrales podaj dokladne oznaczenie Powiem ci ciezko powiedziec jaka wersja bravo jest z 2008 roku kupilem go u siebie w de dla znajomych i mialo wersje jezykowa niemiecka znalazlem na Fiat Forum zmiane jezyka na polski i chcialem zmienic jezyk. Mozliwe ze cos zle zrobilem dalem na penie stacyjke dalem na pozycje Mar i byl komunikat dzwiekowy ze aktualizacja sie rozpoczela czekalem dobre 10 min i jak przycisnolem na kierownicy przycisk blue&me pokazal sie komunikat brak polski. Teraz pytanie jak to teraz zaprogramowac zeby dzialalo po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 to wejdz na ta www blue&me net i wedle instrukcji lyknij sobie soft i wgraj.. zdaj relacje czy jest poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Krystyna po polsku powiedziała, że koniec aktualizacji?. Jak nie to uwaliłeś centralkę. Miałem to samo w jednej z montowanych centralek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Krystyna po polsku powiedziała, że koniec aktualizacji?. Jak nie to uwaliłeś centralkę. Miałem to > samo w jednej z montowanych centralek. wlasnie nie powiedziała wyskoczylo brak polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > wlasnie nie powiedziała wyskoczylo brak polski Jak wyżej. Uwalona centralka. Za krótko czekałeś i wyjąłeś nośnik albo wyłączyłeś zapłon. Niekiedy aktualizacja trwa 1 minutę, a najdłużej miałem 30 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Jak wyżej. Uwalona centralka. Za krótko czekałeś i wyjąłeś nośnik albo wyłączyłeś zapłon. Niekiedy > aktualizacja trwa 1 minutę, a najdłużej miałem 30 minut. Teraz co zmienic centralke zostalo i wgrac na nowo oprogramowanie? jak wyglada kupno uzywanej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 > Teraz co zmienic centralke zostalo i wgrac na nowo oprogramowanie? jak wyglada kupno uzywanej ? Może kupić taką samą jak masz załatwioną Ty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.