bydluck Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 Auto po szybkim nacisnięciu na pedał gazu łapie muła dosłownie na moment (mniej niż 1 sekudna). Niestety szum dookoła i inne czyniki zagłuszyły dźwięk który chciałem nagrać. Po depnięciu słychać takie "pierdzenie" i dopiero po ułamku sekundy obroty idą do góry. Przez ostatnie 2 tyg. wymienione i zrobione: - filtr powietrza - cewka Valeo - przeplywomierz MM - świece irydowe Bosch - alternator 120A - tłumik środkowy i końcowy - zaślepiony EGR - przepustnica czyszczona - kompresja na wszystkich czterech garach 15 bar Samochód na sekwencji LPG + PB. Nie ma to jednak znaczenia bo objawy w obu przypadkach te same. Przepustnica na lince więc tym bardziej jestem zdzwiony że takie opóźnienie się pojawia Dodam że mam delikatne przedmuchy między kolektorem wydechowym a dwururka. Jedna ze szpilek jest urwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telemorele Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Dodam że mam delikatne przedmuchy między kolektorem wydechowym a dwururka. Jedna ze szpilek jest > urwana. Zrób ten przedmuch układ musi być szczelny. miałem całkiem niedawno pęknięty kolektor i wyglądało to kiepsko... robiłeś może rozrząd niedawno? sprawdź czy wszystko tam hula. mi przeskoczył pasek i objawy były krytczne.. dużo poważniejsze niż u ciebie wiec może to byc jakis mały luz na rozrządzie. sprawdź koło na wale moc jest ok czy wyczuwasz spadek? PS. ładna deska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Zrób ten przedmuch układ musi być szczelny. zajme sie tym na pewno. > miałem całkiem niedawno pęknięty kolektor i wyglądało to kiepsko... muła łapał przez to? > robiłeś może rozrząd niedawno? tak, jakieś 8 tys. km temu > moc jest ok czy wyczuwasz spadek? mam wrażenie że do 2500 jest muł, póżniej nawet spoko. Ogólnie samochód ma opóźnioną reakcję na gaz i myślę gdzie tkwi problem. > PS. ładna deska thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telemorele Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > muła łapał przez to? troche tak. ale były jak sie okazało inne rzeczy. > tak, jakieś 8 tys. km temu > mam wrażenie że do 2500 jest muł, póżniej nawet spoko. Ogólnie samochód ma opóźnioną reakcję na gaz > i myślę gdzie tkwi problem. > thx tu masz linka do innego postu. http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...&PHPSESSID= generalnie.. przyczyn moze być wiele.. np. nieszczelność na uszczelce przepustnicy. (uszczelka kosztuje grosze.) przypadłości może być wiele. ja miałem wymieniony komp, podnmienianą przepłwkę, cewkę valeo nówke, kolektor wymieniony z uszczelkami. itd itp. a na końcu wyszło że to rozrząd i to dosyć poważna sprawa bo długo sie woziłem szukając rozwiązania. aa no i czujnik położenia wałków.. to też wymieniałem i po tym była poprawa o. może w ten sposób spróbujemy: czy szybko łapie temperaturę, jak otworzysz maskę po jeździe bucha ciepłem. a olej po wymianie dosyć szybko zrobił sie czarny? Zmierz czas łapania temperatury 90st. przy normalnej jeździe porównamy. u mnie to był skutek uboczny przestawionego rozrządu. Może robił ci podobny partacz jak i mnie źle założył. i nie dokręcił.. trzymało się ale z czasem popuszczało a muła to juz miałem takiego, że ledwo na zimnym ruszał. zero mocy. 1.6 16v to był demon szybkości przy tym. wiec u ciebie to raczej jeszcze nie taka historia. Przed wymianą rozrządu było ok? i poszukaj innych wątków, bo jak widze, innym juz sie nawet nie chce pisać żebyś skorzystał z wyszukiwarki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > generalnie.. przyczyn moze być wiele.. np. nieszczelność na uszczelce przepustnicy. wymienione > ja miałem wymieniony komp gdzieś czytałem że niektóre kompy wymagały aktualizacji softu w x18xe1. Czekam aż dojdzie op-com to zobacze jaka wersja softu siedzi. > aa no i czujnik położenia wałków.. tego jeszcze nie wymieniałem > czy szybko łapie temperaturę, jak otworzysz maskę po jeździe bucha ciepłem. temp. moim zdaniem łapie normalnie > a olej po wymianie > dosyć szybko zrobił sie czarny? kurcze nie zwróciłem na to uwagi... ale zbliżam się do kolejnej wymiany więc zwróce uwage. > a muła to juz miałem takiego, że ledwo na zimnym ruszał. zero mocy. 1.6 16v to był demon szybkości > przy tym. wiec u ciebie to raczej jeszcze nie taka historia. na szczęście aż tak źle nie ma. > Przed wymianą rozrządu było ok? trudno powiedzieć. Autem krótko jeździłem przed wymianą rozrządu ponieważ było świeżo po zakupie. Ten rozrząd to może jakiś trop, tym bardziej że mam wrażenie że budą delikatnie telepie (obstawiałem poduszkę). Będę wymieniał alternator to zobacze co tam z rozrządem i napisze co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Rozrząd sprawdzony, wszystko ok. Soft zaktualizowany do najnowszego. Jakieś pomysły? Dorzucam log, może komuś się coś rzuci w oczy: CLICK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Zrób logowanie następujących parametrów: obroty napięcie przepływomierza napięcie tps o2 sensor silnik rozgrzany, wolne obroty przez kilka sekund i następnie pedał do dechy (najszybciej jak zdołasz) i trzymasz do odcinki. Puszczasz, czekasz aż się obroty uspokoją i powtórka. I tak z 5 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.