widmoboy Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 Mam nietypowe pytanie czy 1.6 HDi 110 kucy w budzie 407 SW jest z natury zamulony czy może mu coś dolegać. Wiem że to nie F1 ale coś śmigać powinien po wdepnięciu w podłogę, czuć że się zbiera ale tez nie powala. Dodam że teraz ma 250 kkm i zero błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Mam nietypowe pytanie czy 1.6 HDi 110 kucy w budzie 407 SW jest z natury zamulony czy może mu coś > dolegać. Wiem że to nie F1 ale coś śmigać powinien po wdepnięciu w podłogę, czuć że się zbiera > ale tez nie powala. > Dodam że teraz ma 250 kkm i zero błędów. w 206 z tym silnikiem trzeba kierownice trzymac dwoma rekoma 407 jest zdecydowanie ciezszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstefan Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 mam 307 SW z tym silnikiem,przebieg 185 kkm, i powiem tak - jak depnę to zwija asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > w 206 z tym silnikiem trzeba kierownice trzymac dwoma rekoma 407 jest zdecydowanie ciezszy Posprawdzaj wszystkie rurki podciśnienie związane ze sterowaniem turbiny. Muł od dołu to właśnie ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widmoboy Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > Posprawdzaj wszystkie rurki podciśnienie związane ze sterowaniem turbiny. > Muł od dołu to właśnie ten problem Sprawdziłem przewody na długości od turbo do przepustnicy i twardnieją dość znacznie ale przy powrocie z obrotów jest odgłos tak jak by czkawki . Zna ktoś dobrego mechanika od hdi w okolicach Opola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > Sprawdziłem przewody na długości od turbo do przepustnicy i twardnieją dość znacznie ale przy > powrocie z obrotów jest odgłos tak jak by czkawki . > Zna ktoś dobrego mechanika od hdi w okolicach Opola? Ja piszę o PODCIŚNIENIU a nie rurach turbo. Cienkie rurki sztywne na przemian z gumowymi, Właśnie na tych połączeniach rodzą się problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widmoboy Napisano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > Ja piszę o PODCIŚNIENIU a nie rurach turbo. > Cienkie rurki sztywne na przemian z gumowymi, Właśnie na tych połączeniach rodzą się problemy Wiem, piszę o tym co zdąrzyłem sprawdzić do tej pory. Teraz wezmę się za podciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widmoboy Napisano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Wygląda na to że znalazłem winnego lekko przetarty przewód przed przepustnicą, ocierał o śrubę mocującą czujnik od Fap-a . Podciśnienie wygląda na ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.