BOGUS Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 witam otoż po roku używania zepsuł sie tablet lenovo.. 22,08 zostawiłem go w sklepie sieci euro agd na naprawę gwarancyjną. no i mamy już 17,09 i ani słuchu ani widu mojego sprzętu. na stronie internetowej po wpisaniu kodu zgloszenia reklamacyjnego pojawia sie informacja że sprzęt jest w serwisie. no i mam prośbę: czy mimo upłynięcia 14 dni mogą nie uznać roszczenia? czy te 14 dni jest liczone jako sam pobyt w serwisie czy od zgloszenia w sklepie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > witam > otoż po roku używania zepsuł sie tablet lenovo.. > 22,08 zostawiłem go w sklepie sieci euro agd na naprawę gwarancyjną. no i mamy już 17,09 i ani > słuchu ani widu mojego sprzętu. na stronie internetowej po wpisaniu kodu zgloszenia > reklamacyjnego pojawia sie informacja że sprzęt jest w serwisie. > no i mam prośbę: czy mimo upłynięcia 14 dni mogą nie uznać roszczenia? czy te 14 dni jest liczone > jako sam pobyt w serwisie czy od zgloszenia w sklepie? > pozdrawiam Naprawa z tytulu gwarancji producenta, czy niezgodnosci towaru z umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > witam > otoż po roku używania zepsuł sie tablet lenovo.. > 22,08 zostawiłem go w sklepie sieci euro agd na naprawę gwarancyjną. no i mamy już 17,09 i ani > słuchu ani widu mojego sprzętu. na stronie internetowej po wpisaniu kodu zgloszenia > reklamacyjnego pojawia sie informacja że sprzęt jest w serwisie. > no i mam prośbę: czy mimo upłynięcia 14 dni mogą nie uznać roszczenia? czy te 14 dni jest liczone > jako sam pobyt w serwisie czy od zgloszenia w sklepie? > pozdrawiam oznacza to tylko tyle ze reklamacja została uznana, i ze sprzet jest w "naprawie" a teraz juz od serwisu zalezy kiedy go naprawi. kumpel przerabiał taki sam temat z mp3 playerem... to co moge dodatkowo poradzic, to o informacje pytac bezposrednio w serwisie dokonujacym naprawy, bo u kumpla okazało sie ze sprzet został naprawiony i odesłany do magazynu euro - jednak informacje zarowno na stronie internetowej jak i u sprzedawcy w sklepie były iz sprzet jest w serwisie... po dosc mocnej rozmowie z kierownikiem sklepu, sprzet byl w sklepie do odbioru na 2 dzien roboczy dodatkowo w ramach zadośćuczynienia dostał jakis tam rabat czy gift... ogolnie reklamacja w euro jest mega porazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > oznacza to tylko tyle ze reklamacja została uznana, i ze sprzet jest w "naprawie" > a teraz juz od serwisu zalezy kiedy go naprawi. Niekoniecznie, jesli skorzystal z gwarancji producents to moze czekac ruski rok na rozstrzygniecie i na koniec powiedza mu, ze sam popsul... > kumpel przerabiał taki sam temat z mp3 playerem... > to co moge dodatkowo poradzic, to o informacje pytac bezposrednio w serwisie dokonujacym naprawy, > bo u kumpla okazało sie ze sprzet został naprawiony i odesłany do magazynu euro - jednak > informacje zarowno na stronie internetowej jak i u sprzedawcy w sklepie były iz sprzet jest w > serwisie... > po dosc mocnej rozmowie z kierownikiem sklepu, sprzet byl w sklepie do odbioru na 2 dzien roboczy > dodatkowo w ramach zadośćuczynienia dostał jakis tam rabat czy gift... > ogolnie reklamacja w euro jest mega porazka Nie jest tak zle... z powodu niezgodnosci dostalem zwrot kasy za telefon, fakt potrwalo to kilka dni, ale sie udalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Naprawa z tytulu gwarancji producenta, czy niezgodnosci towaru z umowa? gwarancja producenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > gwarancja producenta To mozesz jeszcze poczekac i wynik nie jest przesadzony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > To mozesz jeszcze poczekac i wynik nie jest przesadzony... mniej fajnie... a wiesz może jak to odkręcić ewentualnie? no i jaka jest praktyka lenovo? wymieniają, szukają by uwalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > mniej fajnie... > a wiesz może jak to odkręcić ewentualnie? Nastepnym razem oddac na niezgodnosc > no i jaka jest praktyka lenovo? wymieniają, szukają by uwalić? Na forach pisza, ze serwis Lenovo poza Thinkpadami jest w Polsce tylko jeden i to kiepski. Osobiscie nie musialem testowac, bo nie mialem potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.