pawelczekala Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 Witam jako że znowu zaczeła mnie razić po oczach kontrolka z poduchy a ruszanie fotelem jakoś nie pomaga doszłem do wniosku ze czas je polutować.... robił to ktoś sam i ma jakieś fotki z tej operacji ?? da sie tam coś popsuć ???? Da ktoś jakies cenne wskazówki ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > da sie tam coś popsuć ???? Da ktoś jakies cenne wskazówki ??? Zrób zdjęcie przed odcięciem kostki. Później odetnij kostkę, ponakładaj koszulki termokurczliwe na przewody, polutuj właściwe przewody i obkurcz wcześniej nałożoną izolacją. To wszystko. Później możesz wiązki przewodów zamocować w miejsce kostek przy pomocy plastikowych opasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 27 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > Zrób zdjęcie przed odcięciem kostki. Później odetnij kostkę, ponakładaj koszulki termokurczliwe na > przewody, polutuj właściwe przewody i obkurcz wcześniej nałożoną izolacją. > To wszystko. > Później możesz wiązki przewodów zamocować w miejsce kostek przy pomocy plastikowych opasek. Robiłeś ta operacje ??? znikł problem z kontrolką ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 Otwórz bagażnik i z tyłu masz nad nadkolami kieszonki a w nich kostki Rozepnij psiknij jakims sprajem do czyszczenia styków! Złóż i pozaciągaj trytkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 27 Września 2014 Udostępnij Napisano 27 Września 2014 > Witam jako że znowu zaczeła mnie razić po oczach kontrolka z poduchy a ruszanie fotelem jakoś nie > pomaga doszłem do wniosku ze czas je polutować.... robił to ktoś sam i ma jakieś fotki z tej > operacji ?? da sie tam coś popsuć ???? Da ktoś jakies cenne wskazówki ??? > Pozdrawiam Kostka jest rozbieralna. Łatwo ją rozebrać i każdy z osobna na nowo zarabiać w nową kość by się nie pomylić. Dodatkowo poznacz sobie kolory - WAŻNE u mnie pod fotelami kolory były rożne po obydwóch stronach kostki. Ja zastosowałem kości hermetyczne - w myśl, że powodem takich jazd jest utlenianie się spowodowane wilgocią i i innymi warunkami panującymi w samochodzie. Kość hermetyczna OH-4 ma styki stalowe - myślałem, że będzie problem z przewodzeniem (słabej jakości styki) ale nie - samochód już nigdy więcej nie wywalił błędu mimo, że fotel jeździł parę razy dziennie we wszystkich płaszczyznach. Powodem wersja 3D i różne wysokości kierowcy ja i Poszukam fotek, może znajdę. mam tylko oryginał z niedokończonego manuala z foteli: a tu kość hermetyczna OH-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Wewnątrz oryginalnych pomarańczowych kostek po stronie gniazd są zamontowane sprężyste blaszki, które po rozłączeniu kostki zwierają przewód brązowy z niebieskim. W tych hermetycznych pokazanych przez Ciebie kostkach pewnie tego nie ma. Czy te blaszki (zwory) nie są potrzebne. Ja tył mam polutowany, z przodu kostki zmienione o grubszych wtykach, ale czasem przy rozłączaniu mam obawy czy coś nie pie...ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Dzieki za podpowiedzi, we wtorek biore sie za robote Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Kość hermetyczna OH-4 ma styki stalowe - myślałem, że będzie problem z przewodzeniem Już całkiem zeszli na psy? Mam takie i są mosiężne, posrebrzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Wewnątrz oryginalnych pomarańczowych kostek po stronie gniazd są zamontowane sprężyste blaszki, > które po rozłączeniu kostki zwierają przewód brązowy z niebieskim. W tych hermetycznych > pokazanych przez Ciebie kostkach pewnie tego nie ma. Czy te blaszki (zwory) nie są potrzebne. > Ja tył mam polutowany, z przodu kostki zmienione o grubszych wtykach, ale czasem przy > rozłączaniu mam obawy czy coś nie pie...ie. Większość kości w samochodzie ma funkcję masowania styku przy rozłączaniu. Nie jest to montowane dla zabawy ma to wyrównać potencjały na przewodach w poduszce . Przy OH nie musisz często ich rozpinać - jedynie gdy wyciągasz fotel. Poduszka fotela nie ma aż tak dużego rażenia gdyby miało się coś stać. Kość wymieniamy po to by działało i nie wywalało błędów oraz by była spięta cały czas - więc masowanie nam nie jest potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 Dzięki Darkooo. Jeśli jeszcze można zapytać: Czy przy rozłączaniu kostek od poduch, odłączanie akumulatora i te 10 min jest naprawdę uzasadnione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 niby książkowo jest 10 minut na zużycie reszty prądu w instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 28 Września 2014 Udostępnij Napisano 28 Września 2014 > Dzięki Darkooo. Jeśli jeszcze można zapytać: Czy przy rozłączaniu kostek od poduch, odłączanie > akumulatora i te 10 min jest naprawdę uzasadnione? Wg mnie zawsze warto poczekać te ileś minut jest zawsze po to by przy uszkodzeniu zasilania podczas gdy samochód jest jeszcze w ruchu poduszki zadziałały. Ja jak wyciągałem fotel to zawsze miałem na uwadze odczekanie pewnego czasu do odpięcia - nigdy nie zaszkodzi ... może pomoże Ale też bez żadnych zahamowań umiałem rozpiąć oryginalne kości gdzieś w trasie na stacji benzynowej by tylko znikł komunikat zasłaniający podstawową informację o temp oleju i tu nie myślałem nawet o odpinaniu akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.