dioda144 Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Mazda 6 produkowana w latach 2002-2008 czyli pierwsza generacja. Taki model chciałbym zakupić w najbliższym czasie. Interesuje mnie tylko benzyna, nie że nie lubię diesla. Celem jest gazowanie silnika, i teraz tu pytanie jaki najlepiej się do tego nadaje. Robię dużo kilometrów rocznie i głównie miasto jakieś 80%-90%, czasem bardzo krótkie trasy. Wszystkie samochody do tej pory były z gazem i wszystkie nigdy mnie nie zawiodły, cenię sobie dobra instalacje LPG. Ale nie o tym mowa. Jak wcześniej wspomniałem jaki silnik najlepiej nadaje się do gazowania i jakie wersji szukać żeby wyposażenie było przynajmniej dobre, z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Fajne auto z 2.0 ale ciężko o egzemplarz bez rdzy. Obejrzyj dobrze: przednią belką, klapę bagażnika, ranty drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Fajne auto z 2.0 ale ciężko o egzemplarz bez rdzy. Obejrzyj dobrze: przednią belką, klapę > bagażnika, ranty drzwi. i progi i podłogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > i progi i podłogę Czyli całą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Mazda 6 produkowana w latach 2002-2008 czyli pierwsza generacja. Druga połowa 2005 był Face Lifting > Taki model chciałbym zakupić w najbliższym czasie. Interesuje mnie tylko benzyna, nie że nie lubię diesla. Celem jest gazowanie silnika, i teraz tu pytanie jaki najlepiej się do tego nadaje. Robię dużo kilometrów > rocznie i głównie miasto jakieś 80%-90%, czasem bardzo krótkie trasy. Wszystkie samochody do > tej pory były z gazem i wszystkie nigdy mnie nie zawiodły, cenię sobie dobra instalacje LPG. > Ale nie o tym mowa. Jak wcześniej wspomniałem jaki silnik najlepiej nadaje się do gazowania i 1.8 oraz 2.0 gazują bez problemu tylko trzeba w dobrą instalację zainwestować. > jakie wersji szukać żeby wyposażenie było przynajmniej dobre, z góry dziękuje za pomoc Wersji wyposażenia jest mało bodajże 5 i dodatkowo sport oraz MPS ma rynku wtórnym i tak jest miszmasz w stosunkowo niskiej wersji trafiają się czujniki parkowania nagłośnienie bose a w bogatszych przykładowo tego nie ma. Jedyny problem tego auta to korozja po FL jest lepiej ale nie do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Druga połowa 2005 był Face Lifting > 1.8 oraz 2.0 gazują bez problemu tylko trzeba w dobrą instalację zainwestować. > Wersji wyposażenia jest mało bodajże 5 i dodatkowo sport oraz MPS ma rynku wtórnym i tak jest > miszmasz w stosunkowo niskiej wersji trafiają się czujniki parkowania nagłośnienie bose a w > bogatszych przykładowo tego nie ma. > Jedyny problem tego auta to korozja po FL jest lepiej ale nie do końca. Kurde korozja ? szok korozja mogła mnie obchodzić w przypadku fiata uno. Jestem napawde zdziwinoy. Czyli dla pewości najepiej szukac od 2006 roku. Dziekuje bardzo za info w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Kurde korozja ? szok korozja mogła mnie obchodzić w przypadku fiata uno. Jestem napawde > zdziwinoy. Czyli dla pewości najepiej szukac od 2006 roku. Dziekuje bardzo za info w tym > temacie Przecież korozja to niejako znak rozpoznawczy Mazd tej generacji (wcześniejszych 626 także). dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Przecież korozja to niejako znak rozpoznawczy Mazd tej generacji (wcześniejszych 626 także). > dranio Niezadbanych egzemplarzy kolega to raz Jeśli ktoś dba to ma.Polecam przyjechać i obejrzeć moją 626 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Niezadbanych egzemplarzy kolega to raz Jeśli ktoś dba to ma.Polecam przyjechać i obejrzeć moją 626 Nie napisałem, że wszystkie "6" na to cierpią, tylko, że znaczny procent. To tak jak z Astrami F. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Nie napisałem, że wszystkie "6" na to cierpią, tylko, że znaczny procent. To tak jak z Astrami F. > dranio Miałem do czynienia kiedyś z samochadem gdzie rdza spedzała mi sen z powiek, poziej kolejne auto było ocynkowane i kwestia korozji nie istniała dla mnie przez ostatnie 4 lata, dlatego byłem zdziwiony. Jaką wersje najlepiej ogladac ? One maja jakieś nazwy ? Obecnie jeżdze stilo i w zalezności od wyposażenia są akctual, active, dynaminc itd. Chciałbym taką w miarę bogatą. Jeszcze chciałbym wiedzieć jakie mają bolączki Mazdy 6 pierwszej generacji, może sypie sie elektronika, albo felerne są pompy paliwa itp.? bo kazda marka kazdy model cierpi na coś co denerwuje włascicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Wersje przed FL Comfort Exclusive Top Sport MPS Po FL doszło Active Active+ Ogólnie to Wszystkie maja pełną elektrykę, zdecydowana większość ma klimatronic. Szukaj wersji z czujnikiem wody i światła to będzie mieć fajne wyposażenie aczkolwiek to chyba tylko po FL występowało. Benzynowe Mazdy nie mają jakiś typowych bolączek szybciej zgnije niż się popsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > Nie napisałem, że wszystkie "6" na to cierpią, tylko, że znaczny procent. To tak jak z Astrami F. > dranio Miałem 2 x F i obie cierpiały na korozję.Niestety pewne fakty wynikające z zaniedbania poprzednich właścicieli są czasem nie do naprawy.Obecnej 626 szukałem 4 miesiące.Znaleźć coś ,godnego uwagi-niepognitego jest naprawdę ciężko.Z tym ,że nie byłem nastawiony na konkretne auto-miałem w planach 626 ale po obejrzeniu paru egzemplarzy ,miałem odpuścić.Generalnie trafiłem piękną 626 sprzed liftu z klimatronikiem ale facet ,chciał sprzedać dopiero jak cos kupi ,po miesiącu czekania odpuściłem.Z 6 będzie podobnie,kwestia czego kupujący oczekuje.Nie przekreślał bym tutaj aut z dużym przebiegiem a bardziej zwrócił bym uwagę na stan blacharski.No i odpuścić sobie silniki diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > Wersje przed FL > Comfort > Exclusive > Top > Sport > MPS > Po FL doszło > Active > Active+ > Ogólnie to Wszystkie maja pełną elektrykę, zdecydowana większość ma klimatronic. Szukaj wersji z > czujnikiem wody i światła to będzie mieć fajne wyposażenie aczkolwiek to chyba tylko po FL > występowało. > Benzynowe Mazdy nie mają jakiś typowych bolączek szybciej zgnije niż się popsuje. No to rzeczywiście ciekawie, predzej zgnije niz sie zepsuje dobre rzeczywiscie gniją oglądałem wczoraj dwie 2006 z silnikami 1,8 i 2,0 obie miały ogniska rdzy na drzwiach, klapie, a w jednej była zrobiona swieza konserwcja, w ramach mysle maskowania rudzielca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > No i odpuścić sobie silniki diesla. Dlaczego? Znając jego "problemy" i oczywiście spełniając kryteria sensowności zakupu można śmiało kupować i diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > Dlaczego? Znając jego "problemy" i oczywiście spełniając kryteria sensowności zakupu można śmiało > kupować i diesla. Spytam tak widziałeś kiedyś zakład mechaniczny który specjalizuje się w remoncie TYLKO silników VAG diesla?Czy np silników Forda?Bo tych zakładów które robią TYLKO mazdowskie diesle jest troche.Co ciekawe sami się tym chwalą(iż robia tylko tego nieszczęsnego diesla mazdy). Jak dla mnie za dużo niewiadomych w przypadku takiego silnika.Czy był już robiony?a może jest to przede mną?A jeśli był robiony to JAK i KTO to robił?Czy aby nie grupa partaczy których zadaniem było przygotowanie go pod sprzedaż. Wiem ,że to nie HP ale porównał bym to do kobietki.Jakby któryś z was wiedział że Kaśka lubi się ,,puszczać '' ,ale w sumie to fajna dupa zaryzykował by ślub? Bo ja nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 Co się tak psuje w tych dieslach mazdy że je tak robią ? Większość usterek tylko poprzez zaniedbanie albo niewiedzę właściciela o problemie podkładek bo od tego się zaczyna. Czy to Mazda czy VAG psuje się tak samo za najlepsze diesle uważa się obecnie PSA i autorski ropniak Hondy era niezniszczalnego TDI już minęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 > Jaką wersje najlepiej ogladac ? daj sobie spokoj z m6 kup accorda 7 gen i bedziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > daj sobie spokoj z m6 > kup accorda 7 gen i bedziesz zadowolony A co mozesz powiedzieć o takiej hondzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > A co mozesz powiedzieć o takiej hondzie? same dobre rzeczy nie psuje sie , nie rdzewieje - choc jest tu taki jeden user, ktoremu zardzewiala trzeba lac i jezdzic pb nie maja dwumasy, sa na lancuszku z dyszlem troche gorzej, mial jakies fakupy ale to drobnostki w porownaniu z podkladkami i dpf w m6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > same dobre rzeczy > nie psuje sie , nie rdzewieje - choc jest tu taki jeden user, ktoremu zardzewiala > trzeba lac i jezdzic > pb nie maja dwumasy, sa na lancuszku > z dyszlem troche gorzej, mial jakies fakupy ale to drobnostki w porownaniu z podkladkami i dpf w m6 Należy jeszcze dodać że jest droższa od M6 i nieco gorzej wyposażona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 a czegoz to nie ma w takim accordzie co ma mazda 6 ? drozsze jest, fakt ale to procentuje w pozniejszym uzytkowaniu jedyny kontakt z mechanikiem to - kartka na swieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > Co się tak psuje w tych dieslach mazdy że je tak robią ? > Większość usterek tylko poprzez zaniedbanie albo niewiedzę właściciela o problemie podkładek bo od > tego się zaczyna. Oczywiście ale weź pod uwagę iż mówimy o aucie używanym.Jeśli mówilibyśmy o samochodzie nowym z silnikiem i osprzetem takim jak w poprzedniej generacji można by powiedzieć iż użytkownik jest świadom co kupuje.Co czego zmierzam?Zaniedbania poprzednich właścicieli mogą odbić się dokładnie na Tobie jeśli kupisz takie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > same dobre rzeczy > nie psuje sie , nie rdzewieje - choc jest tu taki jeden user, ktoremu zardzewiala > trzeba lac i jezdzic > pb nie maja dwumasy, sa na lancuszku > z dyszlem troche gorzej, mial jakies fakupy ale to drobnostki w porownaniu z podkladkami i dpf w m6 Masz na myśli 7 generację czyli od 1997 do 2003 czy 8 od 2003 w górę?Bo jeśli to drugie to silnik 2,2 CTDi dupy nie urywa wprost przeciwnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > Masz na myśli 7 generację czyli od 1997 do 2003 czy 8 od 2003 w górę?Bo jeśli to drugie to silnik > 2,2 CTDi dupy nie urywa wprost przeciwnie . 7 gen 2003-08 jak nie urywa to vw robi lepsze albo wspomniana mazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > 7 gen 2003-08 > jak nie urywa to vw robi lepsze albo wspomniana mazda różnie to liczą w tec-docu to jest jako 8 generacja ale nie o tym.Mam 2 klientów ,którzy mają 2,2 CDTi (zaznaczam ,nowe kupione w salonie) i jedyne co słysze to utyskiwania.Jedna z pań powożąca tym accordem ,wymieniała łańcuch rozrządu z kołami ,ślizagami za jedyne 5 tys(cześci + robocizna)Oczywiście zamienniki właściwie nie wystepują(były podajże 2 czy 3 cześci z zestawu)-sytuacja miała miejsce po 130tys przebiegu. Wspomniałeś sprzęgło -koła nie ma ale swoje też kosztuje ,ponad tysiąc dobrze.Jak dla mnie jakikolwiek używany diesel po 2002 to proszenie się o kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 masz racje ale lancuch -jedna na kilkaset ma problem , byl recall na to, do tej pory jest o ile auto spelnai warunki dizel ma dwumase, sprzeglo do niego nei jest kosmicznie drogie i po 3 - tez nie kupuje uzywanego dizla bo to same klopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > a czegoz to nie ma w takim accordzie co ma mazda 6 ? Wiele egzemplarzy na rynku wtórnym ma słabsze wyposażenie w porównaniu z M6. Wiele aut bez tempomatu czujnika światła i wody itp. Jest za to klima dwu strefowa tak na osłodę > drozsze jest, fakt ale to procentuje w pozniejszym uzytkowaniu > jedyny kontakt z mechanikiem to - kartka na swieta Ja kartki od mechanika nie dostaje bo mnie na oczy nie widział Awaryjność Mazda Honda jeśli chodzi o benzynę stawiam równo plus dla Hondy za blachę. Wybrałem Mazdę bo imho Mazda mi się dużo bardziej podoba na zewnątrz a w środku to niszczy Hondę ale to mój gust a o tym się nie dyskutuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > i po 3 - tez nie kupuje uzywanego dizla bo to same klopoty Właściwie tym zdaniem można by zakończyć dywagację na ten temat.Jest masa naprawdę niezłych aut i silników które można wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 4 Października 2014 Udostępnij Napisano 4 Października 2014 > Oczywiście ale weź pod uwagę iż mówimy o aucie używanym.Jeśli mówilibyśmy o samochodzie nowym z > silnikiem i osprzetem takim jak w poprzedniej generacji można by powiedzieć iż użytkownik jest > świadom co kupuje.Co czego zmierzam?Zaniedbania poprzednich właścicieli mogą odbić się > dokładnie na Tobie jeśli kupisz takie auto. Kupując używaną M6 diesel wystarczy odkręcić korek oleju i zobaczyć czy lecą spaliny czy nie. Po zakupie jak to w każdym aucie zmieniamy olej w M6 dodatkowo koszta w sumie nie wielkie warto odkręcić miskę i wyczyścić smok. DPF jak to dpf głównie zabijają go użytkownicy i tu nie ma reguły jaką markę kupisz zawsze możesz wdepnąć na minę podobnie z dwumasą. Turbinę mazda ma b. dobrą. Też nie kupuje DIESLA chyba że stare TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.