JerryG1 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Witam! Nie bawilem sie wczesniej z takim silnikiem, jest do wymiany, kolega nalega bo chce malo zaplacic Juz pare osob odpuscilo sobie, czy to takie trudne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Tu jest opis: http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...16#entry1125566 O ile chodzi o Z19DTH, jeśli tak to wg mnie od razu to zmienić na ten od Alfy bez klap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Juz zaglebiam sie w czytanie Dzieki za tak liczny i szybki odzew, widze ze mozna na Was zawsze liczyc EDIT: odpuszczam sobie, wole robic skrzynie automatyczne czy inne prostsze rzeczy przy autach, musialbym wziasc wolne zeby mu zrobic, a po pracy za szybko robi sie ciemno. EDIT2: On ma juz wszystko kupione i ma z klapkami kolektor, muslalem ze w orginale sa metalowe bo jego nowe to plastikowe, czyzby jakas podrobka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Juz zaglebiam sie w czytanie > Dzieki za tak liczny i szybki odzew, widze ze mozna na Was zawsze liczyc > EDIT: odpuszczam sobie, wole robic skrzynie automatyczne czy inne prostsze rzeczy przy autach, > musialbym wziasc wolne zeby mu zrobic, kol. beast mówił, że już poniżej 4h z tym schodzą od 90tkm myślę nad zmianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > kol. beast mówił, że już poniżej 4h z tym schodzą > od 90tkm myślę nad zmianą On chce zebym pod domem mu zrobil, wracam kolo 18:00 a juz okolo 19:00 ciemno sie robi, przy lampie to nie robota Gdy zrobi sie pierwszy drugi pojdzie szybciej a jak zaznaczylem nie bawilem sie z takim silnikiem, wiec trzeba doliczyc straty czasuna ten pierwszy raz. A kolega by chcial w jeden wieczor. Wole kasowac go za usuwanie bledow OP-comem czy jak zwykle Auto-comem oczywiscie jak to u mnie z infem co trzeba zrobic czy wymienic, a nie prostackie skasowanie bledow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Możesz jeszcze zapytać tego użytkownika z VKP (jabolkg), który wklejał ten manual o wskazówki dotyczące demontażu tego kolektora, bo on ma to inaczej rozpracowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2014 > Możesz jeszcze zapytać tego użytkownika z VKP (jabolkg), który wklejał ten manual o wskazówki > dotyczące demontażu tego kolektora, bo on ma to inaczej rozpracowane Gdyby to bylo moje auto juz by bylo zrobione, ale kolega chce jak najtaniej, wiec niech szuka dalej, ja tu w UK nie siedze za darmo, za wszystko musze placic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 6 Października 2014 Udostępnij Napisano 6 Października 2014 > Witam! > Nie bawilem sie wczesniej z takim silnikiem, jest do wymiany, kolega nalega bo chce malo zaplacic > Juz pare osob odpuscilo sobie, czy to takie trudne ?? A dlaczego chce zmieniać, coś się dzieje, jakieś niepokojące objawy wystąpiły????? Bo u mnie ramię sterujące klapami spadło ale nic się nie dzieje oprócz tego ze ma większa "turbo dziurę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2014 > A dlaczego chce zmieniać, coś się dzieje, jakieś niepokojące objawy wystąpiły????? > Bo u mnie ramię sterujące klapami spadło ale nic się nie dzieje oprócz tego ze ma większa "turbo > dziurę" Oprocz poszarpywania przy jakich 50-70 mil/h ma tez nieszczelnosc na kolektorze ssacym. Widac juz ma tak tam wyrobione przy oskach klapek ze zasysa lewe powietrze, bo uszczelnienia nie podejrzewam, do tego czasami slychac jedna klapke jak wali az rezonans idzie jakby silnik sie juz rozpadal Wie ze jak sie urwie to moze szukac silnika lub oddac auto na zlom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maku19 Napisano 6 Października 2014 Udostępnij Napisano 6 Października 2014 W oplu ryzyko zassania/urwania klapki jest dużo mniejsze niż np. w BMW.Te klapki pomimo ,że wydają sie tandetnie plastikowe są naprawde mocne. Wymieniałem z miesiąc temu kolektor u siebie,znaczy mechanik mi wymieniał po tym jak zobaczyłem "manual",odpuściłem sobie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.