rwIcIk Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 Wg instrukcji, to 5 prostych czynności. A jak jest w rzeczywistości? Dam radę, czy lepiej udać się do ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 Ale której żarówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2014 > Ale której żarówki? podstawowej mijania lewa H4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Października 2014 Udostępnij Napisano 7 Października 2014 > podstawowej > mijania > lewa > H4 Pamiętam, że wymieniałem i pamiętam, że było łatwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Pamiętam, że wymieniałem i pamiętam, że było łatwo Lewą nie jest łatwo, bo przeszkadza wlew płynu do spryskiwaczy. Ale ten wlew można wyjąć i robi się łatwy dostęp do żarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Lewą nie jest łatwo, bo przeszkadza wlew płynu do spryskiwaczy. > Ale ten wlew można wyjąć i robi się łatwy dostęp do żarówki Ściągasz ten wlew, kostkę szarpiesz góra dol prawo lewo aż zejdzie ( może twardo siedziec), potem gumową osłonę i masz żarówkę. W reflektorze ściskasz blaszki trzymające żarówkę i ju. Zakładanie w odwrotny sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezyk69 Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > Ściągasz ten wlew, kostkę szarpiesz góra dol prawo lewo aż zejdzie ( może twardo siedziec), potem > gumową osłonę i masz żarówkę. W reflektorze ściskasz blaszki trzymające żarówkę i ju. To miałeś szczęście. Ja dzisiaj pół godziny męczyłem się ze ściągnięciem tej kostki Ktoś ją chyba zespawał. A instrukcja do zmiany żarówki powinna brzmieć: 1.Odciągnąć gumową osłonę. 2.Ścisnąć blaszki. 3.Wyciągnąć w ten sposób żarówkę z osłoną gumową i kostką elektryczną. 4.Dopiero teraz można mocować się z kostką (potrzebny łom). 5.Powodzenia gdzieś w polu na środku drogi, szczególnie o tej porze roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.